20

yıl olmuş 2018 hala tamamen kira'dan yana olanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

!!! arkadaşlar sakin!! anime bölümü burası!!!

(death note)

ben pek olumlu düşünmüyorum, biraz gençlik hevesi olarak bakıyorum olaya. bütün devletler, gelişmiş ülkeler aptallar da mı idam'ı kaldırdılar. idam neden sadece ilkel kabilelerde var?

evet... siz yazmasaniz da biliyorum, retorik yapacak arkadaşlar için... bazıları ölümü hak ediyor. yine de kira gibi tüm suçluların infazı hatalarından vazgeçebilmeleri için ellerindeki fırsatlarını da almaktan başlayarak, yanlış anlaşılmalarda suçsuzların idamına kadar yol açabilir.
  • 19
    huseyinargun 1 yıl önce
    ev kirası anlayanlar beğene tık
    0
    plumerion 1 yıl önce
    ama hocam (pi: #anime) bölümü burası (=
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    bölüme bakmamak benim hatam haklısın o kısımda :)
    0
    adamlar 1 yıl önce
    keşke bölümü okusaydım. saydırmaya gelmiştim :d
    1
    huseyinargun 1 yıl önce
    :dd ne kadar doluysa adam :d
    0
    plumerion 1 yıl önce
    lütfen bir açıklayın başlıktan tam olarak ne anladınız (=
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    ev kirası işte :d
    0
    plumerion 1 yıl önce
    saydırmaya gelmişim dedi ya (pi: @adamlar) acaba neden (=
    0
    adamlar 1 yıl önce
    her türlü kira ödermiş gibi yaşıyorsun kısaca :d
    2
    oschemat 1 yıl önce
    kesme işaretinden anlaman lazımdı durumu
    1
    plumerion 1 yıl önce
    işte buuu!!

    türkçe dostu bulundu!
    1
    huseyinargun 1 yıl önce
    türkçe dostu bulunmuş :d (pi: @oschemat)
    1
    oschemat 1 yıl önce
    bunu senin yüzüne yüzüne bağırmasa iyiydi de tanımıyor oluşuna ver, affet
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    :)
    2
    huseyinargun 1 yıl önce
    kısmen farkettım de emın olamadım :)
    1
    oschemat 1 yıl önce
    ben de anlamadım ama belli etmiyorum
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    çakal ya :d
    2
    orost 1 yıl önce
    nasıl dertliysek demek
    1
    huseyinargun 1 yıl önce
    aynen hele (pi: @adamlar) sövmeye geldim diyo :d
    1
    adamlar 1 yıl önce
    :dd
    0
    lothlorıenkıng 10 ay önce
    ulan bende diyorum ev kirasını kim açmış. az okuyunca farkettim
    1
    huseyinargun 10 ay önce
    acın acımızdır
  • 1
    kafeinmanifestosu 1 yıl önce
    en başından beri kirayı sevemedim. ben l' ciyim. hukuk okuyan bi arkadaşım vardı. avukat olmasaydım her kötünün idamını isterdim ama kanunlar daha farklı derdi. çünkü kanunların karşısında ilk ve temel hakkımız yaşama hakkıdır ve bunu kimse elimizden bir çırpıda almamalıdır.
    0
    plumerion 1 yıl önce
    e yani, sonuçta idama; infaza karar veren senin benim gibi =insan=. hakim olunca bir anda gökten yetki inmiyor.
    0
    kafeinmanifestosu 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    hakimin de hırsı var. duygularıyla hareket eden biri doğru kadar veremez bence
  • 1
    hedap 1 yıl önce
    ölümü hakedeni öldürmeyeceksin. süründüreceksin.
  • 0
    bizanskurdu 1 yıl önce
    ccc l ccc
  • 5
    sadurra 1 yıl önce
    hala kira'dan yana olanları görünce ''özel mülkiyette kiracı-mülk sahibi ilişkisi'' konusunda bir şeyler yazmaya gelmiştim. anime izlemenin vakti gelmiş sanırım...
    0
    oric 1 yıl önce
    ya 1 dakikadır kira ile özel mülkiyetin ne alakası var, bu adam nasıl ince bir mesaj veriyor diye düşünüyorum. beynim yanmak üzereyken jeton düştü.
  • 2
    et2olamayangenc 1 yıl önce
    yarim saattir ev kirasi ile animenin ne alakasi var diyorum hala anlayamadim ne alakasi var ?
    0
    birakinlanbeni 1 yıl önce
    kira en meşhur animenin baş karakteri. biraz zalımdır kendisi.
  • 0
    mryoda 1 yıl önce
    sadece şunu demek istiyorum

    "this world is rotten"
    0
    plumerion 1 yıl önce
    so ...why humans still bringing babies in this rotten world?

    such selfishness...
  • 0
    ultraviolence 1 yıl önce
    devlet tarafından desteklenseydi güzel olabilirdi aslında ama bu haliyle desteklemiyorum ben. devlet de bu yeteneğini kötüye kullanmak isterdi orası ayrı mesele.
    0
    plumerion 1 yıl önce
    bakın bu nasıl iyi olabilir.

    örneğin terörist elebaşlarını vs zaten bulunsa imha edilecek kişiler için kullanılabilirdi.

    ancak kesinlikle ve kesinlikle devletler dahi böyle bir gücü çıkarları için kullanacaklardır.
    0
    ultraviolence 1 yıl önce
    sana bir şey söyleyim mi? bu animenin amacı insanların böyle bir güce sahip olmamaları gerektiğini göstermek. ölüm melekleri bu işi çok doğru bir şekilde yapıyor zaten.
    0
    plumerion 1 yıl önce
    hocam bu gözler ne animeler gördü (=

    "kurgulanmış ahiret"te geçen angel beats örneğin. mantık hatalarına rağmen mükkemmel bir animeydi. yakında tanıtımını yapabilirim, tabsiye de ederim. (bir dakika, animelerde tamamen mantık da aramaya gerek yok ki zaten)
    0
    ultraviolence 1 yıl önce
    anime izlemiyorum artık ama tanıtımına bakarım yine de.
  • 0
    epsilon 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    millet aç olum aç millet sen gelmissin kira muhabbeti yapanlara ezik muamelesi yapıyorsun ınsaf bea ınsaf
    0
    plumerion 1 yıl önce
    ezik muamelesi yaptığım da nerden çıktı?
  • 0
    juko 12 ay önce
    ancak mangayı ve romanı okumadığın için bilmiyorsun ki o evrende de olduğu gibi suç oranları %85 azalmıştı.
  • 0
    banabubade 10 ay önce
    l ye yazık ettiler müdür ben o bölümden sonra biraz sogudum şahsen yani where is the adalet
  • 0
    fawkes 10 ay önce
    "l" onurumuzdur.
  • 0
    ottoman94 10 ay önce
    aslında kiradan yana değilim de bu hayatta sabit bir yerde yaşamaktansa ülke ülke gezerek yaşamayı yeğlerim
  • 0
    lothlorıenkıng 10 ay önce
    kardeşim suç sende öyle cinayet gibi başlık mı olur?
  • 0
    selimakif 10 ay önce
    amerika'da ve rusya 'da
    çin'de de idam var.

    ben konuyu yanlış mı anlıyorum?
    başlık ayrı içerik ayrı?

  • 0
    lothlorıenkıng 10 ay önce
    ben kiradan yana değilim. ev sahibi direk evi bize versin olsun bitsin. :dd
  • 0
    zenginmutfagi 10 ay önce
    yani yer yer kira'dan yer yer l'den yana oldum ama suclu bile olsa cezasini adil olan adalet vermeli ben pek idamci veya hesap kesmeci degilim bu bakis acisi ile l den yanaymisim gibi oluyor ama bu anime icin iki tarafa da esittim.
  • 0
    bb34234fdbbbbb 10 ay önce
    l en iyisiydi -spoiler-
    0
    plumerion 10 ay önce
    puvo sen bu kullanıcı adını hatırlayabilecek misin (=
  • anime

    Japon çizgi romanı mangaların televizyon, sinema vb. için filmleştirilmiş biçimi.

    32 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    plumerion

  • bu bölüm # bölümünün alt bölümüdür.
  • - spoiler vermeden önce belirtilmelidir.

    -küfür, hakaret, saldırı, spam, flood, flame yasaktır.