9

%50 + %50 indirimin %100 sanılması

tr dışında çok uygulanıyo mu merak ediyorum.bizim milletin matematiğinin kötü olması ancak bu kadar iyi değerlendirilebilirdi.vatandaş ilk gördüğü anda nası yani %100 bedava mı diye lak içeri dalıyo .

gibi
  • 1
    cambam 1 yıl önce
    aslında %75'dir
    0
    hedap 1 yıl önce
    sende yanıldin ve üzülerek söylüyorum bu numarayı yedin.
    o ürün 100 lira ise 200 lira olduktan sonra indirim uygulanıyor:))
  • 0
    besiktasli 1 yıl önce
    yarısının yarısı işte. geçen madame coco'dan battaniye aldım %50+%50 indirimli 😂
  • 0
    takmaz 1 yıl önce
    ama bunu %100 sanıp sonra para ödeyip çıkacak kadar salak varsa sömürülmesi de normal.
  • 0
    huseyin53 1 yıl önce
    bir gün bir mağzadan isteyecem o ilk fiyattan satıığınız bir müşterinin bilgileri arayıp lan mal ben onu senin fiyatın 4 te 1 ine aldım demek için.