clio
  • 1
    dirtcinciyazari 1 yıl önce
    gaddarus bile daha iyisini yapardı
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    başliğa girmesem gormucektim etiketlesene olum :)

    gaddarus bile derken ???
    1
    dirtcinciyazari 1 yıl önce
    sen pc öğrencisi değil misin
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    grafikerim puvo :)
    1
    dirtcinciyazari 1 yıl önce
    tamma işte sana verseler lisanslı autodeski ve wacom tableti. daha iyi bi clio yapardın
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    pek ilgi alanım değil ama yaparım bir şeyler :)
    1
    dirtcinciyazari 1 yıl önce
    boş bi arada yerli araba tasarımı yapıp puive atmanı bekleriz ;)
    1
    gaddarus 1 yıl önce
    aklımda bulunsun zamanım olursa yaparım ;)
    1
    dirtcinciyazari 1 yıl önce
    adamını bulmuşken şimdi diyim. bu başlığı sadece clio olarak değiştirebilir misin. clio ana konusu gibi olsun
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    dostum ben sadece yazarim :)
  • 0
    tofıta 1 yıl önce
    renault ve yeni arabalarini gördükçe keşke oto elektricisi olsam diyorum. çünkü bu araclarda fazla ıvır zıvır var ve cabuk bozuluyor
  • 0
    bizanskurdu 1 yıl önce
    polo çakması gibi olmuş
  • 1
    captainflint 1 yıl önce
    ben oto servisi işinden az buçuk anlarım renault gerçekten kaliteli bir araba. ve zaten bunu her seferinde satışlarla ve motorunun kapasitesiyle kanıtlayan bir marka.bakarsanız f1 yarışmalarında dünya da gelmiş geçmiş en iyi 1. veya 1. firma bu yarışlarda.renault'a ön yargılı olmak tamamen saçmalık ve cahillik.bence eleştirirken biraz daha içinde olmak gerekir.clio 4 ün sağlamlığını tartışacaksak onun segmentindeki araçlara da bakalım hepsi aynı sağlamlıkta neredeyse.önemli olan performans ve testler ki bunu çok iyi karşılayan bir marka.renault her gün gelişiyor hele ki talismanıyla harika bir iş çıkardı.böylesine bir aracın eğer anlayabilen bir halkımız olsaydı ssatış rekorları kırması gerekirdi.
    1
    dirtcinciyazari 1 yıl önce
    renault a laf atmam eski arabam scenic 3 du memnundum fakat yan sanayisi çok sorundu. ama araba iyi arabaydi 2 yıl kullandım.
    şimdiki arabasa mercedes fakat renault motorlu
  • 1
    hedap 1 yıl önce
    ufak arabaları seviyorum ya:)
    seri ve rahat hareket edebiliyorsun.
    1
    karaosman 1 yıl önce
    istanbul'da hayvan gibi arabaları kullananları hiç anlamam. fare gibi gezeceksin istanbul'da, ufacık yere park edeceksin yeri gelecek. anadolu'da olsam tabi çekerim mercedesi altıma.
    0
    hedap 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    anadolu yakasında kamyonla gez yine rahat edersin. buranın caddesi kadar geniş sokaklar var.
    peugeot 207 alacaktim aslında ama bizim yaz aylarında bagaj sürekli mangal deniz kıyafetleri çadır vs dolu olduğu için pek uymuyor.
    mecbur geniş araba lazım.
    1
    karaosman 1 yıl önce
    polonun bagajı daha geniş galiba ona bakabilirsin.
    1
    hedap 1 yıl önce
    polo da da dizlerim degiyor. hele arka tam bir facia:)
    1
    karaosman 1 yıl önce
    evet arka dar, 5 kişi falan dolaşıyorsanız sorun direk. yani kıllısını arıyorsan artık sedan alacaksın yapacak bir şey yok :d
    1
    hedap 1 yıl önce
    5 değil de 4.5 kisi falan olabilir yani kafayı sokar 5. kişi müjde ar gibi:)
    1
    dirtcinciyazari 1 yıl önce
    pejoyu naapcan megane al
    0
    hedap 1 yıl önce
    ne demek naaapcan kerimcan gibi soru mu sorulur öyle?
    peugeot deyip geçmeyeceksin dizel olmuş 5 bilmem kaç kusur lira.
    yakıt sarfiyatı konusunda peugeot renault ile kıyaslanabilecek ilklerden. konforu da renault ya göre iyi.
    yeni meganlarin tavan arasında dolgu malzemesi olarak karton kullandığını gördüğümden beri bırak almayı kiralamam bile.
    0
    dirtcinciyazari 1 yıl önce
    pejo 207 bendede var 2004. megane 2 vardı zamanında. sürüşünü bilmiyorum 5 sene önce ehliyetim yoktu ama malzeme ve dizayn konusunda kiyaslarsak megane 2 cok daha premiumdu. pejo ların direksiyon dizaynı yerlerde zaten. benzer şekilde torpido ve tip olarakda yerlerde megane 2 ye göre.
    zaten megane 3 lerin tipine ve malzemesine kadar her şeyi o dönemin pejoların dan üstün. bide bu pejo kaç model aralığı olcak ki
    0
    hedap 1 yıl önce
    2004 model arabaya binilir mi:)
    o modellere hiç bakmam zaten.
    0
    dirtcinciyazari 1 yıl önce
    bu bizim ikinci araba zaten. vitoyu babam alınca ikinci araba olarak bulunsun diye aldık.
    pejo yokuş yukarı çıkarken çok zorlanıyor ve biz buyüzden sanayiye tanıdığa götürdük. tanıdık dada zamanında 207 varmış. böyle böyle diyince aynı sorun bendede vardı şanzuman hatalı ve 3000 maliyet çıkar dedi. şuan kendimizi araba normal sadece yokuş yukarı vites atmıyor ecu diyerek masraftan kaçırıyoruz :)

    pejo vurana ve motoru bozana kadar masrafsız arabadır :)
    0
    hedap 1 yıl önce
    tabi masraflı. öyle linea gibi katır niyetine kullanmayacaksan. sakin özenli kullanacaksin
    0
    dirtcinciyazari 1 yıl önce
    megane yi katır gibi kullanınca masrafı az hemde.
    0
    hedap 1 yıl önce
    geçcen onu. aracın kaportasinda tamir olayı yok direk değişim:)
    0
    dirtcinciyazari 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    ön tampona bi iki milyar bayildiktan sonra tramerde o kadar masraf olduktan sonra ve alıcı yada bi iki milyar değer kaybedince öyle dersin dime :)
    0
    hedap 1 yıl önce
    kaybetsin sıkıntı yok. benim peugeot ya kapının önünde firenleri boşalan cekici vurdu. 6000 lira hasar çıktı 4 bin lira da değer kaybı aldım. aldığım fiyata da sattım:)
    0
    dirtcinciyazari 1 yıl önce
    o nasıl oluyo. sıfırına oranla mı araç değeri yerinde saydı
6 saat önce
  • arabalar

    araba resimlerini veya arabalar ile alakalı ilgi çekici haberleri, yeni teknolojileri ve sürüş tekniklerini paylaşabilirsiniz.

    5 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    uye

  • bu bölüm #bilim-teknoloji bölümünün alt bölümüdür.