2
8 saat aralıksız yapıp sıkılmayacağınız şey nedir ?
benim aklıma direk uyumak geldi. kolaya kaçtım herhalde biraz :)
  • 1
    maximtsigalko 10 ay önce
    fm oynamak olabilir
  • 1
    donanimhaber 10 ay önce
    youtube da video izlemek. daldan dala atlayarak gün bitiriyorum. eziğim evet.
    0
    kaancakirhann 10 ay önce
    hocam aynen ya ama eziklik degil bence bu sonucta egleniyorsun
  • 0
    garavel 10 ay önce
    call of duty 2 oynamak olabilir ama arada 10dk ara vermem lazım
  • 0
    seziyorumbirpiclik 10 ay önce
    lol oynamak aq
  • 1
    yusufir 10 ay önce
    biride çıkıp demiyor ki; neden 8 saat?
  • 1
    80kiloysa79udassak 10 ay önce
    şimdi vardır da burada söylenmez
  • 0
    puivator 10 ay önce
    maç özetleri izlemek
    edit:8 değil 58 saat olsada sıkılmam.
  • 0
    the_wolf 10 ay önce
    coc oynarım 8değil 18 saat gene sıkılmam
  • 0
    nanichirgelair 10 ay önce
    uyumak.
    nanichirgelair tarafından 10 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    baydahi 10 ay önce
    elektirik çarpması 😀
  • 1
    lazcoder 10 ay önce
    uyanık kalmak ;)
    0
    kaancakirhann 10 ay önce
    lazcoder gene hackledi
    0
    lazcoder 10 ay önce
    :)
    0
    kaancakirhann 10 ay önce
    hocam linuxu düzgünce öğrenebileceğim bir yer var mıdır?
    0
    lazcoder 10 ay önce
    linux üzerinde ne yapacaksınız. dağıtım olarak ubuntu şiddetle öneririm
    0
    kaancakirhann 10 ay önce
    gündelik kullanım ve kodlama için başlangıç
    0
    lazcoder 10 ay önce
    gündelik kullanım için öğrenilcek bi tarafı yok, normal bildiğin masaüstü var kullanıyorsun. kodlama için ise derleyici programları kurarsın. kodlama için kodlama yapacağın dili öğrenmen gerek. web ise php, native için pyhton, java vs
  • 0
    hukuk582 10 ay önce
    age of empires 2 1 saat diyerek aç gerisini o getirir
  • 0
    argent 10 ay önce
    teen wolf izlemek..
  • 0
    kemalingof 10 ay önce
    telefonda mmorpg bir oyun oynamak olabilir.


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    224 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...