37

evinizi arabanızı satın dolar alın

3.40 olmuş.

yıl sonunda 3.90'ın altında kapatması mümkün değil. evinizi, arsanızı satın dolar alın.

edit1: 3.43 oldu beyler hala almadınız mı?

edit2: 3.49 oldu siz hala bekleyin :)

edit3: 3.52 oldu puvolar

edit4: 3.58 oldu puvolar

edit5: 3.60 oldu puvolar

edit6: 3.62 oldu puvolar

edit7: 3.67 oldu puvolar

edit8: 3.78 oldu puvolar

edit9: 3.80 oldu puvolar

edit 10: 3.83 oldu puvolar

edit 11: 3.88 oldu puvolar

edit 12: 3.92 oldu puvolar

edit 12: 3.96 oldu puvolar

edit 13: 3.98 oldu puvolar

edit 14: 4 lira oldu puvolar

edit 15: 4.28 oldu puvolar

edit 16: 4.33 oldu puvolar

edit 17: 4.42 oldu puvolar

edit 18: 4.81 oldu puvolar

edit 19: 5.70 oldu puvolar

edit 20: 6.46 oldu puvolar
  • 2
    banabubade 1 yıl önce
    bankada biraz param var basimmi dolara hacı abi
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    bas affetme.
    2
    banabubade 3 ay önce
    keşke bassaydım amına koyayım kendimin
    0
    asosyaly 3 ay önce
    akdkakfkakfkakfkwkt
    1
    banabubade 3 ay önce
    kardeşim sende kendime sovdugum zaman mı geri dönüyon as:dasdsa
    0
    asosyaly 3 ay önce
    sanırım evd sskdjdjf
  • 0
    huseyinargun 1 yıl önce
    3.40'a nasıl inmiş çok ilginç
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    3.49 oldu puvo
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    olsun aynı
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    3.52 oldu puvo
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    ya boşver :d
    0
    nostradamus 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    3.53 oldu puvo

    evi satıp 100.000 dolar bassak 18 günde 17 bin lira kazanmıştık.
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    bundan sonra yükselır
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    ben görevimi yaptım 18 gün önceden söyledim. nostradamus olarak maaş alıyorum puiv'den.
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    bellıydı ama kıpırdanmaların hepsi dolara olumlu yansıyo :)
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    3.55 oldu puvo
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    3.80 falan olur en fazla
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    3.58 oldu puvo
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    ya 0.01i de yazma :d
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    tamam 3.60 olunca yazayım puvo bugün olur herhalde
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    6 gündür yazmadıgına göre düştü haha :d
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    3.6 oldu puvo.

    sen şu kardeşini dinlemedin basacaktın 100 bin doları.

    hiç öyle o kadar param yok falan deme.

    sus! sus! deme!
    2
    huseyinargun 1 yıl önce
    demedim tamam :d bildirim geldi 3 ayın en yükseği diye,aha dedim nostradamus yazmıştır girmiyim puiv'e :d
    1
    nostradamus 1 yıl önce
    bu ara hayatımdaki en önemli görevlerden birisi dolar arttığında sana haber vermek.

    kuralımda belli

    if (artis<=0.1) {aksiyon: yorum yapma kiziyor} else {aksiyon: en hizli sekilde bilgiyi ilet.}
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    ahaha süpersin :d hem de yazılım oo
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    ne sandın :d huseyin_dolar.exe adı
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    :))
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    3.62 oldu puvo
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    if (dolar>3.70){aksiyon:en hizli sekilde bilgiyi ilet.}
    else {aksiyon: yorum yapma} :)
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    acil kriz durumu.

    3.67 oldu puvo
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    :(
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    3.80 oldu puvo
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    3.83 oldu puvo
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    felaket tellalı oldun :(
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    görevim bunu sana bildirmek puvo. bu kutsal bir görevi iki elim euro da bile olsa yerine getireceğim.
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    anladım :/
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    3.78 oldu puvo noluyor?
    0
    edige 1 yıl önce
    bloomberge baktim şimdi %4 artarak 3.76 gösteriyor winter is coming olmasa bari gerçi yarın öğlene kadar artar sonra tekrar düşer diye düşünüyorum ama bakalım
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    bence düşmez zaten artmaya bahane arıyordu. sen hapı yuttun kanka borçların vardı herhalde
    0
    edige 1 yıl önce
    hocam aslında doların yükselmesi bana pek koymaz tamam kabul ben dolar/tl üzerinden mal satın alıyorum
    ancak satarken
    de dolar üzerinden satıyorum ticarette bir şekilde o dengeyi kuruyorsun ben batarsam eurodan batarım euro cok borcum var
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    sepet etkisi ile dolar yükselirse euro da yükseleceği için zarar edersin.

    euro 3.40 şuanda
    1
    edige 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    biliyorum gözüm hep euroda zaten ailecek stresten kaşınıyoruz 2.93ten 400 bin euro leasing yaptırdık 4.40 oldu
    0
    sineboy 1 yıl önce
    o nasıl bir zarardır yav yuuh

    1 lira 47 kuruş vay anam vay
    4
    edige 1 yıl önce
    yapacak birşey yok bende sizden cıkartacam zararımı :d
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    4,47 oldu kanka iyice gömeceksin bize zararı ldksnga
    0
    edige 1 yıl önce
    yazı görebilsemtüketiciye bir şekilde saplarım da ödemeler var arka arkaya aralık 18. 1. ödeme 18 ocak 2. mart sonunda bir tane daha var harman yapamadan batacaz anasını sikim :d
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    hahaha hayırlısı belki spekülatif bir yükselmedir
    0
    edige 1 yıl önce
    öyle olsa iyi olur işler boktan. mal sattığımız adamlar ödeme yapamıyor onlar yapamadığı için bizde yapamıyoruz..
    0
    yepyeni 1 yıl önce
    alakasız olacak ama bu yoruma yorum atınca sizde de boktan bi görüntü oluşuyor mu ? (pc)
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    boktan değil ama çok daralıyor bende. 1 aydır aynı yoruma cevap veriyoruz ondan :d
    0
    yepyeni 1 yıl önce
    her satıra tek harf gelecek nerdeyse (pi: @mortal) istifa
    0
    edige 1 yıl önce
    telefondayım yan çevirip bakıyorum cok can sıkıcı
    0
    nostradamus 1 yıl önce
    3.88 oldu puvo
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    :(
    0
    nostradamus 12 ay önce
    3.92 oldu puvo
    0
    huseyinargun 12 ay önce
    oha...
    0
    nostradamus 12 ay önce
    3.96 oldu puvo
    0
    huseyinargun 11 ay önce
    bıldırım geldı:(
    0
    nostradamus 11 ay önce
    3.98 oldu puvo
    0
    huseyinargun 11 ay önce
    4ü geçti geçcek yani
    0
    nostradamus 7 ay önce
    geçti puvo.

    kusura bakma işlerim vardı ancak görevimi yapabildim
    0
    huseyinargun 7 ay önce
    :(( aga be
    0
    nostradamus 6 ay önce
    4.28 oldu puvo
    0
    huseyinargun 6 ay önce
    5 ol da rahatlayalım
    0
    nostradamus 6 ay önce
    az kaldı. 4.33 oldu puvo.
    0
    nostradamus 6 ay önce
    4.42 oldu puvo
    0
    nostradamus 5 ay önce
    4.81 oldu puvo
    0
    ghostrider 3 ay önce
    5 oldu reyiz.
    0
    ciddiyetsiz 3 ay önce
    5,26
    0
    nostradamus 3 ay önce
    6.46 oldu puvo
    1
    huseyinargun 3 ay önce
    "nostradamus, yorumuna cevap yazdı" bildirimini görünce kafama sıkasım geldi
  • 0
    nostradamus 1 yıl önce
    dedim size beyler evi satıp 100.000 dolar bassanız 7 günde 4 bin lira kazanmıştınız.

    daha durun ama bu bir şey değil. her hafta her ay bu başlığa kaybınızı yazacağım.
  • 0
    et2olamayangenc 1 yıl önce
    yavas amq kafama geldi
  • 2
    dirtcinciyazari 1 yıl önce ~ 3 ay önce
    5.25 oldu diye editle
    0
    nostradamus 12 ay önce
    ne dedin kardeş? kasbdghabgebrg
    0
    dirtcinciyazari 12 ay önce
    ghgjgjgaagahga olsun pejo 207 aldık
    0
    anilcan 5 ay önce
    buna inanmayın :d
  • 0
    dirtcinciyazari 1 yıl önce ~ 12 ay önce
    altınları satıp pejo 207 aldım :)
    0
    ananyamus 3 ay önce
    vay amk görünce ağzımın açık kalacağı piyasa yapacağım kıskanacağım arabaya bak
  • 0
    hellomyfriend 1 yıl önce
    tarih yaz kanka
    2
    nostradamus 12 ay önce
    dolar tarih yazıyor zaten kanka boşver
  • 1
    furis 6 ay önce
    kullanıcı adı başlık uyumu+1
  • 1
    vioferdinand 6 ay önce ~ 6 ay önce
    bu devirde, otomobil, ev, arsa, teknolojik cihaz alınmaz. şuraya bak kaç yetim hakkı vardır orda. asgari ücretle geçinen insanlar çalışan abilerimiz, ablalarımız sürünmeye mahkum değil. türkiye'de yaşam iyi değil.
  • 1
    roxic7 6 ay önce
    basmak icin gec mi kaldik sence?
    0
    nostradamus 6 ay önce
    senin için getirisi 5-6 ay içerisinde önemliyse o riske girmeni çok tavsiye etmem fakat alır unuturum diyorsan asla geç kalmadın. çok geniş ekonomik ve sosyal reformlar olmadığı müddetçe dolar yükselmeye devam eder. zaten emlak krizi kapıda, o bile 50 kuruş koyacaktır.
  • 0
    happyendtomorrow 6 ay önce ~ 6 ay önce
    varmı ki satalım kardeşim 😂
  • 1
    utkanben 6 ay önce
    iyide arabanı satıp dolara bastın diyelim
    daha sonra dolar arttı ve paranı katladığını düşündün
    daha sonra ''o zaman ben bir araba alıyim dedin''
    bir de bakmışsın ki daha geçen ay sattığın arabanın fiyatı uçmuş gitmiş.
    bu durumda aslında kâr etmiş olmuyorsun.
    dev paralar basmadığınız sürece hiçbir kârınız olmaz.çünkü,bunu dengeleyen,yok benzin zammı yok vergi zammı arkasından sizin kârınızı öldürmeye gelecektir
    bu dev dediğim paralar ise evi arabayı satıp kazanacağımız paralar değildir
    0
    sivridil 6 ay önce
    cok dogru bir yorum ,holdinginiz yoksa dolar sizin altin sizin neyinize bos hayaller kurmayin arkadaslar
    -1
    nostradamus 6 ay önce
    tamam da araba almayacaksın işte. bekleyip krizde 1 ev yerine 4-5 ev alacaksın. kriz gelmediği müddetçe dolarla kalacaksın güzel kardeşim.
  • 0
    sivridil 6 ay önce
    bu saatten sonra alinsa da tat tutmayacak ve donuna kadar soyduracak eylem planidir.
  • 2
    kahvelipuding 5 ay önce
    nostradamustan ben demiştim nidaları
  • 0
    adamlar 5 ay önce ~ 5 ay önce
    4.88 oldu puvo

    bu adamı dinleyen zengin oldu
  • 3
    ghostrider 3 ay önce
    puiv'in kahinidir kendisi. kehanetleriyle tanınan ünlü nostra.. bilmem ne ile tanışın. kendisi aylar öncesinden bizi uyarmıştı ama biz onu dinlemedik. adamın dediğini yapan şuan zengin. bunun şerefine hortlatma timini buraya davet ediyorum.

    (pi: @ciddiyetsiz)
    (pi: @bossadam)
    (pi: @banabubade)
    (pi: @horseman)
    (pi: @aydakigunes)
    (pi: @lothlorıenkıng) (pi: @parodi)
    (pi: @mein_diana)
    (pi: @kahvelipuding)
    2
    banabubade 3 ay önce
    dinlemedim pişmanım kafamı duvar taş ve bilimum şeylere vuruyorum
    en azından bi 40 50 dolar alaydım keşke kefen paramla
    1
    aydakigunes 3 ay önce
    şuraya bu kullanıcı adına bir gülüş bırakıyorum:
    hahahhahaha ben size demiştim hahahahhaha
    2
    ciddiyetsiz 3 ay önce
    valla benim param yatsın dolar ya da altın alacam hfjfjd
    1
    mein_diana 3 ay önce
    soralım bakalım kıyamet ne zaman kopacak 😂😂😂
    1
    bossadam 3 ay önce
    hort hort hort
    1
    lothlorıenkıng 3 ay önce
    o zamanlar hayatımda puiv yoktu büyük şansızlık vay anasını....
  • 0
    theflcon 3 ay önce
    şu anda yapılabilecek en mantıklı şey.
  • 0
    eaalmlr 3 ay önce
    olsa keşke, alırdık. alamıyoruz
  • 0
    sexsexsekerek 3 ay önce
    vay bee o seviyelerde aldim suan iyi param var
    0
    hellomyfriend 3 ay önce
    mesela
  • 0
    lothlorıenkıng 3 ay önce
    (pi: @nostradamus) yahu sen nerdesin. dölar ne olur yıl sonuna

  • puiv kehanetleri

    burada olacağını tahmin ettiğimiz kehanetleri paylaşıyoruz

    4 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    nostradamus

  • troll yasak. direk silinir başlık.