chp bindiği dalı kesmeye devam ediyor..

    23
    systemfailed 6.5.2018 14:27
    sen kocaman bir partisin yakın zamanda bir seçim var önünde muharrem inceyi aday göstererek diğer adaylar gündemden indirdin ittifak içine bir kırgınlık koydun şimdi buda yetmedi ülkenin nefret ettiği bir partinin lideri destekliyorsun ne yapmaya çalışıyorsun ??

    bir kez daha chp içinde cıa ajanları gerçegi gündeme geliyor her zaman olduğu gibi chp başkalarının ekmeğine yağ sürmeye devam ediyor ve arada meral akşeneri ve muharrem inceyi harcıyor ve insanların onlara olan inancını yok etmeye devam ediyor yakın zamanda tekrar meydanlarda chp hdp pkk ortaklığı konuşulmaya başlanacaktır ve bir çok insan kurdukları ittifakdan vazgeçecektir..
    .......................................................................................................................

    chp'nin cumhurbaşkanı adayı muharrem ince, diğer adaylardan randevu talep edeceğini ve selahattin demirtaş'ı da cezaevinde ziyarete gideceğini söyledi.

    twitter hesabından bir paylaşımda bulunan muharrem ince, "cumhurbaşkanı adaylarına başarılar dilemek için yarın sayın meral akşener, sayın recep tayyip erdoğan ve sayın temel karamollaoğlu’dan randevu talep edeceğim, sayın selahattin demirtaş’ı da cezaevinde ziyarete gideceğim" dedi.

    ince, yalova'da yaptığı kampanya başlangıç mitinginde erdoğan'a "demirtaş'ı hapiste tutma" çağrısı yapmıştı.
  • 1
    yavuzsultanmehmet 6.5.2018 14:28
    kürt oyları çok önemli, bence 2. tur için zekice bir hamle.
    0
    mazotcu 6.5.2018 14:33
    kurdun oyunu alır ama pkk destekçisi ile bir araya geldiğinden türkün oyunu alamaz.aptalca bi hareket olmuş.
    0
    fifthdayofmay 6.5.2018 14:35
    bu milletin algısını öngörmek çok zor. aponun mektubunu dolmabahçede okuyan kişiler hala bu devleti yönetiyor. gözünüzde çok büyütmeyin siz bizim milleti, işine gelince pkk der işine gelince çözüm süreci elçileri der.
    0
    mazotcu 6.5.2018 14:37
    haklısın.ama bu hareketle ince ikinci tura kalırsa benim oyum boş olacak.
    0
    saiko 6.5.2018 14:40
    sen boş atınca hdp zarar görmeyecek. hdp yine meclise girecek puvo, bilgine. zaten ince 2. tura kalamaz zor, meral başgan elbet boynumuza dolayacaktır.
    0
    ofsaytsizburak 6.5.2018 18:40
    sanmıyorum 2.tura ince kalır diyorum.
    1
    yepyeni 6.5.2018 15:08
    alır alır merak etme. barış sürecinde perverin taşşaklarını yiyorlardı. bak şimdi bahçelide aynı tarafta. chp yapıyorsa vardır bir bildiği!!!
    0
    ofsaytsizburak 6.5.2018 18:38
    türkün oyunu alamaz nasıl bir cahillik akan bir cümle. türk diye politik bir terim mi var ben bilmiyorum ?

    2.tura ince kalırsa muhalif muhafazakarlar ve milliyetçiler ince'ye verecekler. öyle anlaştılar.
  • 1
    mltm 6.5.2018 14:36
    siyasetten anlamayanların dile getirdiği cümle.
  • 1
    kendinibilmiyor 6.5.2018 14:42
    bi sakin olun arkadaşlar
  • 0
    sedat58 6.5.2018 15:01
    tayyip den fazlasıyla sikilmedinizmi hala ? ???
  • 0
    gameofthrones 6.5.2018 15:12 ~ 15:13
    şunu kabul etmek lazım kürtlerin oyu en az sağcılar kadar önemli. chp sadece zamanında akp’nin barış sürecine bağladığı ataka benzer atak yapıyor. buna sitem edenler zamanında akp’yede sitem etmeliydi. daha dün erdoğan öyle mütabakatı olmadı akp’nin diyor. ama arşiv ortada. neyse
  • 3
    ofsaytsizburak 6.5.2018 18:34 ~ 18:35
    klasik sözler. umut kırma çabaları. chp sonunda kendine yakışır bir aday çıkardı. sağcılara yaranayim diye ekmeleddin'i çıkardı işe yaramadı. şimdi gerçek chp'li gerçek chp'nin değerlerini temsil eden dinamik bir aday ortaya çıktı. ayrıca 2.turda rahatlıkla hdplilerin oyunu alacak bir isim ki bu oy oranı yaklaşık %5-%6. ama 2.tura meral kalsa hdp kendi içinde ayrılabilir.
    muharrem ince'ye köküne kadar chpli dedim ama bu demek olmuyor sadece sol tabandan oy alacak. muhafazakar kesimden de oy alma potansiyeline sahip bir kişi çünkü hem hitabet ve motivasyon olarak erdoğan'a rahat kafa tutacak biri hem hiçbir zaman sol kıyısında konuşmamış biri. tüm halkı kucaklayacak bir isim.
    2
    maledisant 6.5.2018 18:41
    ne güzel anlatmış. aday açıklanmadan önce ben de dahil saçma sapan tespitler yapıyorduk, chp resmen en mantıklı aksiyonu aldı. kimse gıkını çıkaramıyor ve takip ettiğim kadarıyla da muharrem ince anketlerde gayet iyi durumda.

    puiv'in anketinde bile merali 3'de 2 geçmesi şaşırtıcı ki burada baksan herkes meralci gibiydi.
    1
    systemfailed 6.5.2018 18:45
    sıkıntı şurda bence ben bunu anlatamıyorum. kimseyide kötülemıyorum tarafım zaten yok şu anda incenın oy alacagı kesım belli bak göreceksın 2.tura kalsa bile 1.turda aldıgı oyun ancak 5 puan üstünü alacak .ama akşener öyle degıl hem sag hem sol hemde kararsızların eski mhp lelerın oy verecegı bir isimdi resmen egale edildi bence tek aday aksener olmalıydı ve hdp sıcaklık kurması incenın meydanlarda kötü bir şekilde lanse edilecek benım fıkrım bu meral akşener dışında kımse kazanamaz bu işi
    1
    lafleur 6.5.2018 18:56
    akşenerin öyle her yönden oy alması gibi bi durum yok. sağı büyük oyanda kontrol eden meşhur ittifak var. akşenere hdpli oyu 0 olacak. oysa ince zeminini hazırlıyor. meydanlarda her zaman yalancı kafir hain terörist olan adamlar bunlar. alışkınlar merak etme.
    0
    ofsaytsizburak 6.5.2018 18:58
    2.turda ittifak tek adayda birleşecek onu atlıyosun.
    0
    systemfailed 6.5.2018 19:00 ~ 19:01
    2.tura kalacagını sanmıyorum kalsa bıle eger ınce kalırsa %35 üstüne çıkabılecegıne ınanmıyorum ..ama akşener kalırsa başabaş bir mücadele olur diye düşünüyorum
    0
    ofsaytsizburak 6.5.2018 19:04
    2.tura kesin kalacak. daha geçen başkanlık referandumunda kıl payı aldılar. o vakitten bu vakte çok oy düştü akp-mhp tarafından.
    1
    ofsaytsizburak 6.5.2018 18:49
    eskiler bilir, ben yanlış politikalarından dolayı chp'ye hep karşıtlık yaptım. ama ince'yi aday göstermeleri tamamen sonsuz saygıyı hakeden cesaret isteyen ve doğru bir karar. saygı duydum. belki de akp devrinde verdikleri en iyi kararlardan biri olabilir.
    halkın aradığı dinamizmi,ruhu ortaya çıkaracak bir isim. herkesin aradığı yeniliği getirecek bir isim. tüm tabanları bir çatıda birleştirecek bir isim. ben yarı yalovalı olduğumdan biliyorum. yalova ne kadar dışardan öyle gözükmese de çoğunluğun muhafazakarlardan oluştuğu bir şehir. böyle bir şehirde bile ince'ye karşıtlık yapan hiçbir insan yok. çünkü sempatik biri ayrımcı biri değil.
    daha şimdiden hareketlilik getirdi. umutları sönenlerin umudunu yeniden yeşillendirdi. böyle artarak devam ederse biraz da şans yanında olursa kazanacağını düşünüyorum.
    0
    systemfailed 6.5.2018 18:51
    ben sanmıyorum açıkça tek kazanacak akşenerdi hala korku var dıyorlarkı ımza verenlerı araştırın inceyi rakip bile gormuyorlar zaten neyse hayırlısı olsun tabıkıde ama bence şansı yok
    0
    ofsaytsizburak 6.5.2018 18:57
    iyi'yi de rakip olarak görmüyolardı bak şimdi ifitra atmakla yetiniyorlar. ince'yi de konuşmak zorunda kalacak elbet. bekle sen bekle daha 2 gün oldu.
    0
    systemfailed 6.5.2018 19:02
    yahu ben cumhur ittifakı yada baska bır ıttıfak destekcısı degılım oyle algılandı herhalde ben mantık yürütüyorum sadece :)) oy gizli atılır
    0
    ofsaytsizburak 6.5.2018 19:05
    ya öyle bir şey yok işte. muhalefetteki herkes 2.turda erdoğan'ın karşısında kim olursa olsun ona oy atacak. çünkü tum muhalefette tamamen erdoğan nefreti var.
    0
    systemfailed 6.5.2018 19:07
    bılemıyorum valla neyse hayırlısı olsun artık bakalım neler olacak ben sadece mantık yütürmüştüm
    0
    systemfailed 6.5.2018 18:42
    ben sanmıyorum öyle oldugunu .. aslında meral akşener herkesin oy verecegi yeni bir isim sol kesımın oy oranı bence belli onun üstüne çıkamaz ve ayrıca bu halk hdp ile adın geçen kimseye oy vermez .özellıkle kararsızlar asla vermezler ve zaten 2.tura kalınacakmı oda var bence eğer 2 tura kalıcaksa akşener kalmalı hem soldan hem sagdan hemde kararsızların oyunu rahatça alacaktır muharrem incenin şansı yok 2 tura kalsa bıle ilk tuda aldıgı oyun ancak %5 fazlasını belki alır çünkü bu halkın beynıne kazıdılar chp pkk ıle elele bir partı oldugunu ama akşener öyle degıldi bence muharrem ince bilinçli seçildi kılıçtaroglu onu harcamak için inceyi bu kararı aldı çünkü eger ince seçilirse ucu kemal kılıçtaroglunada dokunur eminim buna bence chp gene kendi ayagına sıktı
    2
    yaz 6.5.2018 18:52
    sol kesımın oy oranı bence belli onun üstüne çıkamaz

    dostum bu yorumun meclis için geçerli, cb seçimleri için değil. sona 2 aday kalacak bunu atlıyorsun.

    ben saadet kökenli birisiyim ve rte'nin karşısına fedonu koysan yine veririm ki muharrem ince bu ülkede yaşayan en iyi 5-6 siyasetçiden birisi. adam tam bir siyasi kurt, göreceksin bak daha neler yapacak o rte'ye. rte'nin kopyası bu adam, hitapsa hitap, bel altıysa bel altı. kılışdara benzemiyor adam atak siyaset seviyor.
    0
    systemfailed 6.5.2018 18:53
    dedıgım gıbı ben sanmıyorum benım gozumde tek aday akşenerdi ben kazanamaz dıyorum hayırlısı olsun bekleyip görecegiz tabikide..
    1
    ofsaytsizburak 6.5.2018 18:56
    katılıyorum dediklerine. ince'nin meclis geçmişini takip ettiğin belli. çok atak bir isim. zamanında akplileri bile kendine alkışlattırmıştır. mitinglerde parçalayacağını düşünüyorum.
    1
    systemfailed 6.5.2018 18:59
    ben bu halka guvenmıyorum eğer ince demirtaşı cezaevıne zıyarete gıtsın bu iş o anda biter bence zaten aklımdakı rakam en fazla %30 ustune çıkacagını sanmıyorum böylece meral akşenerde incede elveda der diye düşünüyorum sol kesim asla bellı bır oy ustune çıkamadı çıkamıyacakta benım fıkrım bu
    0
    tunc 6.5.2018 19:02
    ilk tur zaten %30 alması normal, meral de 20 civarı alır. ilk tur %30 alırsa zaten ikinci turda kaybetme ihtimali yok. hdp aksiyonu kaybettirdiğinden daha fazla oy aldıracak. şu an hdp seçmeni 2. turda nereye gideceğini bilemiyor halde ortada kaldı.
    0
    systemfailed 6.5.2018 19:03
    bakalım..
    1
    ofsaytsizburak 6.5.2018 18:55
    katılmıyorum dostum. tam tersine meral akşener'e etmedikleri ifitra kalmadı yine yalan da olsa bir fetö iddiası ortaya atıp kolayca o kararsız kesimin oyunu kendine alabilir.
    ayrıca dediğim gibi,seçimlerde kendini pazarlamak çok önemli. ince'nin hitabet gücü çok yüksek ve her kesimi rahatça kucaklayacak bir isim yalova örneğini'de verdim. mesela kılıçdaroğlu öyle herkesi kucaklayacak bir isim değil. ama ince öyle.
    2.tura kesinlikle kalacaktır daha şimdiden anket sonuçları öyle gösteriyor.
    0
    systemfailed 6.5.2018 18:57
    bekleyip görecegiz tabıkıde herkesın kendi fikri bakalım
  • gündem

    gündemi yakalayan ilgi çekici ve sıcak başlıkların eklenmesi gereken bölüm.