hayatımdan çık diyen sevgili 1 ay sonra attığı mesajda "hep aklımdasın nasıl olduğunu merak ediyorum" unutulmadığınızı düşünür müsünüz?

    10
    grkemgnay 10.11.2018 23:17
    olay tam olarak böyle oldu. 1 ay sonra mesaj attı ve hayatımı tepetaklak etti. zaten var olan umudum tekrar alevlendi. ama sık mesajlar atmıyor. kendini hep geri çekiyor. neden sizce?
  • 9
    my7 10.11.2018 23:57
    yahu o değilde benim iki tane anahtarım var biri yedek biraz eski paspasın altında durur o diğeri yeni kocaman süslü bir anahtarlık var gerdanında hep onu kullanırım elimden düşmez ama ne hikmetse hergün biyerde unuturum ama yedeği unutmam o da bende yerini biliriz .. şimdi senin meseleye gelirsek ben aşktan meşkten pek anlamam ama eskiler derki be ananın amı giderken aklın nerdeydi
    sürç-i lisan ettiysek affola hakkınızda hayırlısını temenni ederim
    0
    grkemgnay 10.11.2018 23:59
    bunun üzerine biraz düşünücem.
    1
    hedap 11.11.2018 00:18
    yine hiç acımamış.
    0
    magic 11.11.2018 00:34
    başarılı cidden. sevdim puvonun tarzını, yaştan ve tecrübeden gelen derin bir felsefesi varmış gibi konuşuyor
    0
    hedap 11.11.2018 00:43
    adamın her 10 lafindan 11'i doğru.
    0
    grkemgnay 11.11.2018 00:44
    anlattığı hikayede ne demek istedi
    1
    hedap 11.11.2018 00:46
    çevirisi şu; sen yedeksin ve her zaman ceptesin. ne zaman ki yeniler kaybolur o zaman yedekte duran hazır anahtar olarak hatırlanırsin.
    0
    grkemgnay 11.11.2018 00:48
    ovv. anladım. ama öyle değil ya. buna eminim
    0
    hedap 11.11.2018 00:51
    dostum daha fazla konuşup şevkini ve moralini bozmak istemem:)
    yaşa ve gör. tecrübe iyidir.
    0
    grkemgnay 11.11.2018 00:52
    haklısın. tecrübe iyidir.
  • 0
    mkll 10.11.2018 23:59
    siktiri çek
  • 0
    helianthus 11.11.2018 00:04
    neden biliyor musun çünkü manipülatif ve başkalarının mutsuzluklarından huzur bulan birisi. mutsuz olduğunu duymak istiyordur muhtemelen onu unutamadığını sevdiğini falan. hayatından kendi çıkmış böyle birini niye istiyorsun ki. bunu bir kere yapan bir daha yapar.
    0
    grkemgnay 11.11.2018 00:07
    yo yo hayır. öyle birisi değil. benim üzülmemi en başından beri istemiyordu. ama geçmişte yaşadığı bazı şeyler çok hırpalamış onu. ona kızmıyorum. sadece nedenini anlamaya çalışıyorum hepsi bu. kötü birisi değil o.
    0
    helianthus 11.11.2018 00:11
    insan genellemeyi sevmem ama geçmişin yaralarını sevdiği bir insanı hayatından çıkararak saran bir insan, insan ilişkilerinde çok da iyi değildir. kalıp birlikte çözmek birbirini anlamak ve sevmek varken. böyle bir insan zaten hayata karşı geliştirdiği tutum bu olduğundan bunu sürekli yapar.
    0
    grkemgnay 11.11.2018 00:14
    peki sevmediğin birinden ailene bahseder misin? onlar karşı çıksa bile kavga eder misin onlarla. işte beni sevdiğine en güzel kanıtım bu. neden öyle yaptığına gelirsek beni hırpalamaktam korkuyordu. büyük benden. ve sorunları olduğunu düşünüyor. yaşadığı şeyler sonucunda sevgiye dair inancını yitirmiş. bu da onu biraz bu duruma sürüklemiş olabilir.
    -1
    helianthus 11.11.2018 00:19
    peki sonuç nedir? iki insan birbirini sevdi diye birlikte olmak zorunda değil. ben sevmemiştir demedim elbet ki sevmiştir. ama her birbirini seven birlikte bir ilişkinin içinde olacak değil
    0
    grkemgnay 11.11.2018 00:20
    saçma bir düşünce. sevmediğimle mi birlikte olucam. tabiki sevdiğimle olucam.
    0
    helianthus 11.11.2018 00:23
    çok düz bir düşünce. sevmediğinle birlikte olacaksın diye söylemedim. bir insanı sevmen evrenin tüm şartlarını ikinizin birlikteliğine uygun olarak ayarlayacak diye bir sonuç yaratmıyor. nitekim yaratmamış da. seviyorsunuz ama birlikte değilsiniz.
    0
    grkemgnay 11.11.2018 00:25
    evet evren buna olanak tanımıyor olabilir. ama biz mücadele etmeliydik. her şeye rağmen denemeliydik. yenileceksek daha sert yenilmeliydik. kaçarak değil savaşarak olmalıydı. bunu diyorum işte.
    0
    helianthus 11.11.2018 00:30
    işte aynı şeyden bahsediyoruz günün sonunda. savaşmak yerine kaçmayı seçmiş biri sana nasılsın dese ne olur ki. tercihini yapmış. küçük şeylerle avunma derim, üzülmeni istemem. hayat daha neler getirir.
    0
    grkemgnay 11.11.2018 00:31
    peki ya o tercihi daha iyi sonuçlar için yapmışsa. sonuçta bu da ihtimal
    0
    helianthus 11.11.2018 00:35
    o iyi sonuçların seninle ilgisi olmaması gerekir bu durumda. kendi hayatı için almış kararları demektir, bu da saygı duyulası bir şey. buradaki sıkıntı bu tarz eylemlerin amaçsızlığının karşı tarafta yarattığı beklenti. şu an bu mesajla unutulmadığını düşünüyorsun belki seni tekrar kazanmaya yönelik bir adım olduğunu düşünüyorsun. ya değilse?
    0
    grkemgnay 11.11.2018 00:36
    değilse kendimi artık üzmeyecm. gelirse daima kapım açık kalbim açık ama artık hırpalanmak yok
  • 0
    shewolf 11.11.2018 00:18
    sıkılıyor macera arıyor sonra sonuç bu
  • 0
    cosametrium 11.11.2018 00:23
    biraz kendine önem ver insanoğlu,
    hayatında biraz da sen merkezde ol,
    ne olur sanki birisi hayatında olmasa,
    biraz kendine önem ver insanoğlu, önem.
    -(pi: @cosametrium)
    0
    grkemgnay 11.11.2018 00:23
    sanki eksikmişim gibi hissediyorum. ama söylediklerin yabana atılamaz. 🤔
    0
    cosametrium 11.11.2018 00:29
    eksiklik dediğin, içinde varlığını hissetmek için çaba gösterdiğin duygunun belirtisidir.

    birisini hissetmek ister insanoğlu,
    eliyle dokunmak, kalbiyle hissetmek,
    susup izlemek ister, sadece izlemek,
    bazen de çok düşünmek.

    susamış bir insan çöle düşer,
    seraplar görür suya olan aşkından,
    oysa ki her şey hayaldir anlamaz,
    susuzluk da geçer, çöldeki kıtlık da.
    - (pi: @cosametrium)
    0
    grkemgnay 11.11.2018 00:31
    anladım sanırım
    0
    cosametrium 11.11.2018 00:34
    deli emre yazar çizer,
    dinler gezer, bazen susar,
    birine el uzatabilir ise,
    yastığa kafayı mutlu koyar.
    -(pi: @cosametrium)
    0
    grkemgnay 11.11.2018 00:35
    şiir sanırım o şeyler ama bırak onları yapma valla bak. tavsiyeler için minnettarım
    0
    cosametrium 11.11.2018 00:39
    bırak dediler sustu dinledi,
    kahkahalar yükseliyor gibi,
    halen anlamadılar,
    hayalleri engelleyenler hain...
    -(pi: @cosametrium)
  • 1
    altaydangelenbarbar 11.11.2018 00:45
    seni hayatından attığına göre bir başkasına abayı yakmıştı seni sg etti o diğer erkekten tabi istediği ilgiyi bulamayıncada bir boşluğa düşüp ağlaya ağlaya sana geldi hiç birşey olmamışçasına devam ettirme çabaları içersinde aman kardeşim sakın birleşme o sana çektirdi birazda sen ona çektir bakalım biz erkekler o.. çocuğumuyuz ya ilişkilerde tüm yük bizim sırtımızda hem bu arada kız seni ne için terketti umarım benim yazdığım gibi gelişmemiştir olaylar :d
    0
    grkemgnay 11.11.2018 00:47
    yo hayır senin dediğin gibi değil. öyle birisi değil. zamnında yaşadığı iğrenç şeylrden sonra bu anlattığını yapmaz, yapamaz. o konuda içim rahat ve ona kendimden çok güveniyorum.
    1
    altaydangelenbarbar 11.11.2018 00:54
    peki ya ne yüzünden oldu bir durum değerlendirmesi yapalım
    0
    grkemgnay 11.11.2018 00:58
    1. bizimki uzak mesafe ilişkisi.
    2. 4 yaş büyük ki bu yaş benim için değil onun ve annesi için sorundu.
    3. aslında en önemlisi geçmişte yaşadığı iğrenç bi aldatılma olayı. bu olaydan sonra 2 defa intihar denemesi olmuş.
    temel faktörler bunlar. 6 ay gibi bir süre çabam oldu hayattan kopmuş bi insanı hayata döndürme çabası. bana güvendi, sevdi ki bundan asla şüphe etmedim. sevgisinden hiçbir zaman şüphem olmadı. ama senin de tahmin edeceğin gibi aldatılan insanın ilişkisi daha sancılo olur.
    0
    altaydangelenbarbar 11.11.2018 01:12
    ulan anneside bu tarz intihar girişimlerinden sonra kızının birazda olsa seninle beraber düzelmeye başladığını görüp yaş farketmeksizin bırakması lazımdı bence burda olay ailede bitiyor sevgi olduktan sonra mesafelerin bir önemi kalmaz haksızmıyım puvo hani bende kendim seninle beraber düzelmeye başlamıştır diyorumda puvo düzelmese zaten o aldatılma olayından sonra ister sen ister bir başkası bir erkekle yakınlaşmayı bırak konuşmak bile istemezdi demek sen bu kızın psikolojisinde iyi bir rol oynadınki sana kendini yakın hissedebildi seninde yükün ağır bu durumda ona destek çıkman eski günlerin acısını hafifletip onun hep yanında olucağını belirtmen lazım sadece sözle değil bunu kıza hissettirmende önemli ilişkilerde bu güven bağı olmazsa olmaz zaten ama bundan önce kızın annesiyle olan meseleyi bir çözmen lazım
    0
    grkemgnay 11.11.2018 01:17
    önce onun gittiği yerden gelmesi lazım. ben o güveni ona verdim. ama annesi işte. ona kızmıyorum. gitmesi de benimle ilgili zaten. beni üzmek, yormak istememesiyle ilgili. son mesajından birinde benim yükümün altında ezilecektin dedi. ama anlamak istemediği onunlayken ben mutsuzluğa da razıyım.
    0
    altaydangelenbarbar 11.11.2018 01:21
    sen baya ciddisin ozaman puvo planı değiştirelim annesi iknadan önce kız uzaktaysa görüntülü arıyarak bir durumu izah etmeye çalış yüz yüze iken duyguların daha belli olur yazılar düzdür duyguları yoktur emojilerde bir mimiğin yerine geçemez neyse işte kızı ara böyle böyle içinden geçenleri bi anlat sen
    0
    grkemgnay 11.11.2018 01:24
    bir süre iletişim kurmamam gerek. önce kendimi toparlamam ve onun kafa dinlemesi gerek. zira okul tuvaletine yere çöküp hüngür hüngür ağlamış bir insanım. ve baskı yaptığım her an kaybediyorum.
    0
    altaydangelenbarbar 11.11.2018 01:28
    e tamam sen olayı çözmüşsün zaten kendininde halledebilirsin bunu herşey olacağına varır elbet bence internet gelen tavsiyelere uymamaya çalış o kızın güvenini sen geri kazanıcaksın burdakiler veya ben değil kendine güvenmeye bak hadi puvom :)
    0
    grkemgnay 11.11.2018 01:29
    buradaki insanlara baksam zaten kız kesin aldatmış derim 😂 böyle yapıcı yorumlar motive ediyor minnetarım 🙏
    0
    altaydangelenbarbar 11.11.2018 01:32
    bir yarar sağladıysam ne güzel puvo :) ama yinede internetteki kimseye minnettar olma hani ufak tavsiyeler alınabilir ama hayat senin hayatın kararlar senin kararların o kız seni sen olduğun için sevecek bunu unutma
    1
    grkemgnay 11.11.2018 01:33
    haklısın. yaşayıp görücez bakalım. sonumuz hayrolsun
  • 0
    mavimetilfetamin 11.11.2018 12:51
    bence seni elde tutmaya çalışıyor, resti çek derim puvom..
    0
    grkemgnay 11.11.2018 12:52
    çekemem, o kadar yürekli değilim. bir umut var içimde karşı koyamıyorum
    0
    mavimetilfetamin 11.11.2018 12:53
    çok seviyorsun anlaşılan puvo, sen bilirsin.
    0
    grkemgnay 11.11.2018 12:53
    seviyorum çok şükür
    0
    mavimetilfetamin 11.11.2018 12:55
    peki kötü bir şey mi yaptın da sana hayatımdan çık dedi bu insan puvo?
    0
    grkemgnay 11.11.2018 13:02
    hayır. annesi istemedi. annesiyle kavga etti. daha önceden yaşadığı ağır şeylerin tramvası da vardı zaten. yoruldu. beni üzmek istemedi. gitti
    0
    mavimetilfetamin 11.11.2018 14:30
    geçer bunlar geçer puvo, sen vazgeçme :)
    1
    grkemgnay 11.11.2018 14:38
    umudum var puvom nasıl vazgeçeyim
  • 0
    insanokuyan 11.11.2018 16:19
    kardeşim annesinin niye sorun çikardiğini bi öğren hatta yapabilirsen annesini karşina al bi konuş bakalım derdi neymiş
    0
    grkemgnay 11.11.2018 16:20
    derdi 4 yaş fark olması
    0
    insanokuyan 11.11.2018 16:23
    tek sorun olarak bunu ileri sürmesi ciddi bi sorun olamaz yani .erkeklerin yaşi büyük olunca normal de kızın yaşi büyük olunca mi sorun oluyo . ayrıca sen onu tekrar hayata bağlamişsin annesi sana minnettar olması lazım
    0
    grkemgnay 11.11.2018 16:27
    annesi sağolsun bazı şeyleri görmek istememiş
    0
    insanokuyan 11.11.2018 16:32
    allah yardımcın olsun kardeşim . inş annesi bunun ciddi bi sorun olamiyacağinin farkına varir
  • 1
    nemkaldi 11.11.2018 20:20
    senden sonra bulduğundan tekme yemiştir.
  • 0
    mataramasuko 11.11.2018 22:56
    kopamadığını anlamıştır annesinin baskılarına rağmen geri dönmek istemiştir.illa aldatması gerekmiyor sebep yalnızca bu da olabilir.yokluğuna bir ay dayanabilmiştir ancak geri çekmesi de kaygıları ve aldatılma korkusu.
    0
    grkemgnay 11.11.2018 22:58
    muazzam insansın. ben de böyle düşünüyorum. sadece aldatılma korkusu olduğunj konusunda hemfikir değilim. çünkü beni benden iyi tanıyan birisi.
  • 0
    mahferrast 12.11.2018 12:15
    arada yaparlar ole takılma senden iyisini bulamadığı için yazıyordur susmak en büyük cevap azap çeksin dursun :)
    0
    grkemgnay 12.11.2018 12:17
    çekmesin kardeşim azap falan. niye azap çekiyor. kıyamam ben öyle
    0
    mahferrast 12.11.2018 12:23
    sana bugün hayatımdan çık diyen yarın öbür gün tekrar çık der ve bu neye benzer biliyomusun aynı hataya birdaha düşmek demek
    0
    grkemgnay 12.11.2018 12:24
    bu azap çekmesi için sebep değil
    0
    mahferrast 12.11.2018 12:29
    azap çeksin derken lafın gelişi puvo tabiki kimse çekmesin ama herkeste yaptığı davranışın sonucuna katlanacak yani hayat bu hepte böyle oluyor zaten
    0
    grkemgnay 12.11.2018 12:32
    vicdanı rahatsa sorun yok. ben onu anlayabiliyorum. neden böyle yaptığını anlayabiliyorum. inşallah vazgeçer ve umutlarım doğrultusunda hareket eder
    0
    mahferrast 14.11.2018 14:36
    herşeyin hayırlısı be puvo
  • 0
    serhatcakmak 12.11.2018 14:14
    gel istersen dertleşelim anlat derman bulalım.
    0
    grkemgnay 12.11.2018 14:15
    dermanı yardadır be doktor
  • 0
    passeggero 12.11.2018 16:16
    onunla ilgilenen insan olmadığı için sana geri yazmıştır.
    hevesini alınca ya da daha iyisini bulunca terkeder. bu saçma kızdan dolayı onurunu yerler altına alma. duyguların ile değil aklın ile karar ver.
    0
    grkemgnay 12.11.2018 16:17
    1. o saçma bi insan değil. 2. senin dediklerini yapacak kadar ucuz bi insan değil.
    0
    passeggero 12.11.2018 16:19
    farkındaysan o kişiyi tanımıyorum tamamen senin yazdıklarından fikir aldım. umarım yanılırım da mutlu olursun. o öyle biri değil diyorsun nerden biliyorsun rol yapmadığını ? neyse ne halin varsa gör.
  • 0
    mr_glassbroke_12 27.3.2019 17:44 ~ 17:44
    benzeri bana olmuştu bir kızı seviyorum gittim açık açık söyledim kız bana seni arkadaş olarak görüyorumdedi sonra ikimizin ortak bir arkadaşı ona bir çık en kötü 1 hafta sonra ayrılır sın demiş kıza sonra kız benim delim olmuştu 1 hafta önce ayrıldık çokta koymadı şimdide sevgili yapma şerefsiz.