10

laptop ve/veya telefonundan memnun olan varsa marka önerebilir mi?

merhaba. çok pahalı olmayan, 2000-3000 civarı telefon ve laptop bakıyorum. "iyi ki almışım yahu, çok işimi görüyor" dediğiniz bir marka var mı her ikisi için de? teşekkür ederim.
  • 0
    trakyalikuala 21 gün önce
    bir senedir iphone 8plus kullanıyorum henüz bir kere bile iyi ki almışım demedim,pişmanlık duyuyorum o kadar para verdiğim için.
    0
    leketutmayankazak 21 gün önce
    üzüldüm be kardeşim. :(
  • 0
    adolfbey 21 gün önce
    casper p2
    0
    leketutmayankazak 21 gün önce
    casper'in telefonlarını genelde beğenmiyorum ama gerçekten güzel mi kullanımı?
  • 0
    banabubade 21 gün önce
    sony her türlü telefonlarına bayılıyorum bende de xperia l1 var bu da gayet iyi ve fiyatı 1000tl id ben aldığım da, ne yapıcağına bağlı tabi oyun felen oynicaksan pubg bilmem ne tarzı pek ideal değil.
    0
    leketutmayankazak 21 gün önce
    yok oyunlarla falan aram yoktur. dümdüz bir telefon lazım bana sadece. çünkü şu an tuşlu telefon kullanıyorum ve piyasadan hiç anlamıyorum.
    0
    banabubade 21 gün önce
    samsungun telefonları idealdir sony kamera olarak bence iyi durumdadır zamanında araştırmıştım ama bu 2 yıl önceydi piyasa ne alemde bilmiyorum şu an için
    0
    mcafkkk 21 gün önce
    benim eskisi xperia m4 aqua ydı. 1000 tl civarıydı o da 2 sene öncesinde. gerçekten çok kötü. büyük ihtimal bu model olduğu için kötüdür ama depolaması 4 gb ydi ve kamerası da yeterli değildi su geçirmez özelliğini denemedim ama soğumuş çay döküldüğü için bozulmuştu :d büyük ihtimal satılmıyodur şuan
  • 0
    ciddiyetsiz 21 gün önce
    oppo, meizu, oneplus telefonlar falan baya iyi ve hoş duruyordu bakabilirsin, mağazalarda falan da inceledim biraz, güzellerdi baya.
    laptop için bi tık yükseltebilirsen eğer kara cuma indirimini beklersen iyi bir şey alabilirsin.
  • 0
    magic 21 gün önce
    fiyatı toplam mı verdin bilmiyorum ama söyleyeyim benimkileri. 2 sene önce i6s aldım 2700e. fiyatı hala bu civarda, aldığım günden beri zerre yavaşlamadı, sadece ekranı küçük geliyor. onun dışında keşke şunu alsaydım dediğim hiç olmadı. tabi şu an olsa iphone’a param yetmeyebilir. yine de alabiliyorsam iphone yoksa xiaomi alırdım. pc de çok geniş bi olay, benimki acer, 1900e almıştım, bi ram bi ssd takviyesi yaptım 2 sene içinde şu an cayır cayır o da.
  • 0
    horseman 21 gün önce
    huawei kullanıyorum pişman değilim
  • 0
    canki 21 gün önce
    14 yaşından beri aldığım her ürünü kendi kazancimla aldığım ve teknolojiye ilgiden dolayı bu tarz durumlarda çok araştırma yaparim. telefon konusunda tek bir marka vermek zor ama servisi sana çok iyi hizmet sunacak bir yer önermek gerekirse huawei diyorum. bilgisayar konusunda 6 yıldır aynı modeli kullanıyorum. şuan çıkan üst düzey oyunları da açabiliyor. bakımını da çok güzel yapıyorum maşallah sapa sağlam. marka model / asus n550
  • 0
    leketutmayankazak 15 gün önce
    edit: merhabalar. birkaç tane telefon ve bilgisayar belirledim. yardımcı olabilecek var mı karar veremedim de.
    telefonlar:
    1.
    2.

    bilgisayarlar:
    1.
    2.

  • teknoloji

    Teknolojinin ne olduğunu anlayan ve anlatanların yeri

    19 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    aliveli49elli

  • bu bölüm #bilim-teknoloji bölümünün alt bölümüdür.

  • 1. teknolojinin ne olduğunu bilmek.

    2. 1.kurala uymak.