17

neden puiv reklamlarımda hep misyoner reklamlar çıkıyor?

olayı bilmediğimden soruyorum,bir iddia değil yani. sürekli nasıl hıristiyan olunur,tanrı bizi seviyor mu, yok godlife bilmem ne... bunlar google sunucusu tarafından otomatik verilen reklamlar mı,yoksa benim aramalarımın veya site yönetimin buna etkisi var mı?

sadece puiv'de iken bu reklamlar ile karşılaşıyorum ve bu beni şaşırtıyor. arama geçmişimde de asla dinle alakalı şeyler yok.

aydınlatınız lütfen.
  • 1
    edige 2 gün önce
    bende de oluyor arada
    1
    trakyalikuala 2 gün önce
    peki başka sitelerde oluyor mu sende?
    0
    edige 2 gün önce
    hayır, diğer sitelerde hep araştırdığım şeyler ile alakali reklamlar cıkıyor bir tek burada
    1
    trakyalikuala 2 gün önce
    bende de aynısı oluyor, mesela trendyol'da etek atmışım sepete sonra kapatmışım o çıkıyor. ama bunlar çok alakasız
  • 3
    nic 2 gün önce
    belki de hep dinle alakalı başlıklar açıldığındandır.
    0
    trakyalikuala 2 gün önce
    belki olabilir
    1
    edige 2 gün önce
    mantıklı
  • 1
    aydakigunes 2 gün önce
    mesela şu an bu içeriğin altında elle ayakkabının reklamı var. bu olası çünkü o site sık kullandığım bir site.
    bazı içeriklerde de dediğin tarzda reklamlar var.
    eşarp reklamı gördüm ben, asla eşarp satan bir siteye girmez iken.
    bana kalırsa puiv'in siteye koyduğu belirli reklamlar var. diğerleri de bizim aramalarımız sonucu ortaya çıkıyor.
    0
    trakyalikuala 2 gün önce
    yani diyorsun ki bahsettiğin siteler de puiv'in seçenekleri içerisinde,mantıklı...
  • 1
    hedap 2 gün önce
    gelecek mehdi sen olabilirsin
    2
    trakyalikuala 2 gün önce ~ 2 gün önce
    al abi bi sinikırsss ye

    0
    hedap 2 gün önce
    gece gece şimdi
    2
    trakyalikuala 2 gün önce
    gece gece mehdiliğimi ilan ettin onu mu yemiyorsun bre :d
    0
    hedap 2 gün önce
    dur daha etmedik 😀
    1
    trakyalikuala 2 gün önce
    aldım kabul ettim,laf ağızdan bir kere çıkar
    1
    hedap 2 gün önce ~ 2 gün önce
    ama şimdi tüm süprüzü bozdun ya.
    marjinal bir giriş yapman lazımdı. bu sadelik hiç olmadı.
    1
    trakyalikuala 2 gün önce
    tamam bak o zaman bunları konuşmadık hiç. yarın bir welcome party ile havalı bir giriş yaparız piyasaya. olma mı?
    1
    hedap 2 gün önce
    ben şimdiden muritlerimiz için banka hesapları ve iban nolarini ayarlıyorum o zaman.
    2
    trakyalikuala 2 gün önce
    bir kaç da kitap bastırırız okur okur kendilerinden geçerler. bir de güzel bir karışık ilahi remix ayarla. bol baş sallamalı olsun ama
    0
    hedap 2 gün önce
    resmen aradığım mehdiyi puivde buldum. o kadar dedim sana şu 500t yi kullanma diye bak yolu uzatıyor trafiğe takılıyor geç kaliosun 😀
    1
    trakyalikuala 2 gün önce ~ 2 gün önce
    ne 500t si aq ışınlanarak geldim
    bknz: ben mehdimi puiv'de buldum. puiv puiv her gün aradım durdum
  • 0
    trakyalikuala 2 gün önce
    vicdansızlar kibarca soru soruyoruz,ana bacı sövmüyoruz ya, bu içeriği niye eksiliyorsunuz?
    1
    ghostrider 2 gün önce
    tamam hadi ben artı verdim üzülme
    0
    trakyalikuala 2 gün önce
    :d
  • 2
    karakedi6 2 gün önce
    adblock browser kullandığım için karşılaşmadığım reklamlar
    0
    trakyalikuala 2 gün önce
    şeni şanslı insan tanesi
  • 2
    kayipunicorn 2 gün önce
    google reklamlarını bizim araştırmalarımızın etkilediğini ben de duymuştum ama şöyle ki puiv için reklam almak istiyorsa kendisine gelen reklamların arasından;
    1. sitedeki insanların tıklama olasılığı yüksek reklamları seçiyor olabilir.
    2. zaten sınırlı sayıda gelen reklamları direkt yayınlıyor olabilir.
    0
    trakyalikuala 2 gün önce
    mantıklı,teşekkürler
  • 0
    turbo 2 gün önce
    ateş seni çağırıyor
    0
    trakyalikuala 2 gün önce
    sen fazla reklam izlememe :d
  • 1
    kasparovv112 2 gün önce
    neden harbiden garipsiyerum bu durumu
    0
    trakyalikuala 2 gün önce
    üstte olabilecek baya bir neden saydılar bakabilirsin
  • 1
    mybae 2 gün önce
    milyoner reklamları mı çıksaydı
    0
    trakyalikuala 2 gün önce
    kelime şakaları baya soğuk oluyor yahu
    0
    mybae 2 gün önce
    olsun bir şeyler saf kalsın
  • 1
    harleyyguinn 2 gün önce
    valla bende defacto reklamı çıkıyor sadece xd
    0
    trakyalikuala 2 gün önce ~ 2 gün önce
    :d
  • 1
    huseyinargun 2 gün önce
    ismindeki kuala -> koala olabilir mi?
    0
    trakyalikuala 2 gün önce
    evet koala :) trakyalıyım ninem de televizyonda görmüş, bana "tembel hayvan kuala gibi yatma" der şiveyle. ondan yani tdk bey.
    1
    huseyinargun 2 gün önce
    teşekkürler açıklama için, güzel bir anısı varmış :)

    bu arada aa beni tanıyo :p
    1
    trakyalikuala 2 gün önce
    yeni değilim aslında bir sene oluyor neredeyse geleli ama yeni yeni aktif oluyorum. haliye gordum tdk muhabbetini :d
    0
    huseyinargun 2 gün önce
    evet yazdıktan sonra profilini bakınca gördüm. fazla bir şey paylaşmamışsın ondan yeni gibi düşündüm ^^
    1
    trakyalikuala 2 gün önce
    doğrudur :)
    0
    huseyinargun 2 gün önce
    tanıdığıma memnun oldum kuala bey/hanım :d
    1
    trakyalikuala 2 gün önce ~ 2 gün önce
    hanim :d ben de memnun oldum tdk bey
    0
    huseyinargun 2 gün önce
    "ismimi doğru söyle!" diye bağırdı diye laf atıyodum neden düzenledin :pp
    1
    trakyalikuala 2 gün önce
    yok ya ondan degil :d zaten yukarısında yazıyor ya ondan sildim
    0
    huseyinargun 2 gün önce
    bilemiyorum artık :p güzelim başlığını perişan ettik kusura bakma :d
    1
    trakyalikuala 2 gün önce ~ 2 gün önce
    aman boşver ne perişan etmesi :d sanki bilimsel makale yazmışım yukarıda :dd
    1
    huseyinargun 2 gün önce
    kafirlere tokadı vurmuşsun (!) yukarıda tabi önemli :dd
    1
    trakyalikuala 2 gün önce ~ 2 gün önce
    the kâfir kaçıran :d birine laf atmadim aslinda ülkenin genel hâline ithafen
    1
    huseyinargun 2 gün önce
    o konulara yakın şeyler konuşulduğu anda mantıklı veya mantıksız olması önemli olmadan karşıyı kötüleyerek müslümanlığı yüceltmek lazım :pp (öff ne cümle kurdum be)
    1
    trakyalikuala 2 gün önce
    boşuna tdk dememişler :d
    1
    huseyinargun 2 gün önce
    baya da oldu hatırlamıyorum kim demişti. sağolsun diyelim tekrar :d
    1
    trakyalikuala 2 gün önce
    aynen sağolsun yerinde bir tespit yapmış
    1
    huseyinargun 2 gün önce
    hakkını vermeye çalışalım o zaman biz de, teşekkürler efendim.
    0
    huseyinargun 2 gün önce
    basketbol maçı tahmin alalım mı :d
    1
    trakyalikuala 2 gün önce
    bilemiyorum altan,bilemiyorum... ikisi de iyi baya
    0
    huseyinargun 2 gün önce
    evet ama politik oldu bu :p

    hatırlayım diye arattım, bu ne ya hastayım bi de beynim döndü valla link
    1
    trakyalikuala 2 gün önce ~ 2 gün önce
    *hatırlayayım tdk bey tahtınızı ele geçirmeme az kaldı :d bu arada gönlüm fener'den yanaydı biraz
    0
    huseyinargun 2 gün önce
    yani biraz konuşma tarzında yazdım ama haklısınız efendim :d ilk hatamda ele geçirmeme az kaldı dedi hiiii... :p
    1
    trakyalikuala 2 gün önce
    ya umut fakirin ekmeyi işte efendim ne yapalım...
    1
    huseyinargun 2 gün önce
    gözüm tahtında demeye devam ediyor...
    0
    trakyalikuala 2 gün önce ~ 2 gün önce
    yahu içim dışım bir sadece,yalan mı söyleyeyim? :d

    tdk hanım diyeceksiniz :p
    1
    huseyinargun 2 gün önce
    tabi ki içiniz dışınız bir olsun :)

    ikinci cümleye sesli güldüm :dd diyelim efendim siz isteyin :)
    1
    trakyalikuala 2 gün önce
    gece gece bu ne özgüven inan hiçbir fikrim yok.
    1
    huseyinargun 2 gün önce
    ne güzel yazıyorsunuz efendim, haklı bir özgüven :)
    1
    trakyalikuala dün ~ dün
    tdk onayım da var artık korkun benden...
    0
    huseyinargun dün
    :) ben hastalığı atlatmak için uyumaya giderken rahat bir şekilde size emanet edebilirim o zaman, iyi geceler
    1
    trakyalikuala dün
    iyi geceler puvo gözün arkada kalmasın,müritin olarak buralar bana emanet. bol bol ıhlamur iç.
    0
    huseyinargun dün
    teşekkürler, içtim içtim. madem bu kadar oyalandık maç bitsin diye bekliyorum aşırı heyecanlı
    0
    huseyinargun 2 gün önce
    bu arada ben de fenerli olmasam da onu istemiştim uzun süredir en iyi o. ama maçta neredeyse yoklardı, güveniyorum efes'e.
    1
    trakyalikuala 2 gün önce
    ben de fenerli değilim ama fener süreçte daha çok haketmişti sanki
    1
    huseyinargun 2 gün önce
    bu sene fazla takip edemedim ama geçen senelerde o şekildeydi ve hak ettiklerini de aldılar. bakalım pazar göreceğiz sonucu
2 saat önce 23 saat önce
  • soruyorum

    SOR CEVAPLA KATIL ABONE OL

    39 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    samurai
    reelsamurai

  • bu bölüm #sor bölümünün alt bölümüdür.
  • küfürsüz ve kardeşce takılacağınız bir ortam  

    lütfen abone olmayı unutmayınız

    puiv kuralları geçerlidir!

    her türlü soruyu saygı çerçevesinde sorabilirsiniz.