3
sırf kan görmek için kurban videoları izliyorum
bende bir anormallik var mı?
  • 0
    tombalaci 1 yıl önce
    (pi: kurban - yalan) tavsiye ederim.
    0
    yaabakmabana 1 yıl önce
    solisti panik'in solistinin sesine benziyor biraz.
  • 0
    mahmoud 1 yıl önce
    sadizm diye adlandırılıyor genelde. sadece kurban bayramında falan kesilen hayvanların videolarını izliyor, zevk alıp böyle daha fazlası için şey etmiyorsan sorun yok gibi. ha diyorsan olay (pi: three guys one hammer) seviyesinde, destek almanı öneririm.
    0
    yaabakmabana 1 yıl önce
    hayvanların videolarını zevkle izliyorum. sırf deepweb'e ayin görüntüleri için girmişliğim var. insan kanı o kadar zevkli olmuyor ama onu da izliyorum. hayvanlara bi zaafım var.
    yaabakmabana tarafından 1 yıl önce düzenlenmiştir.
    0
    mahmoud 1 yıl önce
    destek alman gerekiyor bence. normal bir durum değil. yani normal olup olmaması önemli değil aslında. sadece ilerde topluma zarar verebilecek hareketler yapma ihtimalin var.
    0
    yaabakmabana 1 yıl önce
    bana normalmiş gibi geliyor. şu ana kadar hiçbir insana zarar verme eğiliminde bulunmadım. kendim dışımda.

    edit: birkaç kere hayvanları sıkma/ezme girişiminde bulunmuştum.
    edit2: küçükkendi. 8-9 yaşlarında olduğumu hatırlıyorum.
    yaabakmabana tarafından 1 yıl önce düzenlenmiştir.
    0
    mahmoud 1 yıl önce
    sen de cansın hocam, kendine kıyabilen başkasına daha rahat kıyar. bunlarla ilgili birçok kitap var, ilk onları oku. baktın kötüye gidiyor destek al.
    0
    yaabakmabana 1 yıl önce
    peki, sağ ol puvo.
  • 0
    oxygen 1 yıl önce
    isis was here
    1
    yaabakmabana 1 yıl önce
    hiçbir bağlantım yok. benden daha profesyoneller, ben sadece izliyorum onlar kafa da kesiyorlar. ama takdir etmek gerek.
  • 0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    öyle video izlediğim yok ama cerrahi operasyonlardan sadist bi zevk alıyorum . sınıfın yarısı operasyonda başı dönerdi hiç etkilendiğimi hatırlamam
    0
    yaabakmabana 1 yıl önce
    o zaman sana tavsiye ederim: youtube.com/.../watch
    0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    ooo sinir cerrahisi alırım bi dal . hayvanlarda çok nadir yapılıyor bu operasyonlar
  • 0
    190322a 1 yıl önce
    sende bi anormallik yok bizde var
    nasıl bir soru amk
    1
    yaabakmabana 1 yıl önce
    böyle durumda olanlar dışlanmasın diye açtım. elbetteki normalim... (değil)
    0
    190322a 1 yıl önce
    çok geç olmadan destek almalısın olm
    190322a tarafından 1 yıl önce düzenlenmiştir.
    1
    yaabakmabana 1 yıl önce
    abi bence abartılacak bişey değil. tamam azıcık sadist olabilirim. ama insan öldüremem. öldürülen insanlardan zevk alırım. ince bi fark var.
    0
    190322a 1 yıl önce
    insanın ölümünü izlemekten zevk alan insan bir süre sonra elbet ki bunu kendisi için hazırlayacaktır .
    sen şuan 5 yaşında annesinde yemek bekleyen bir çocuktan farklı değilsin fakat bir süre sonra anne olup kendi yemeğini kendin hazırlayacaksın.
    bu benim görüşüm.
    1
    yaabakmabana 1 yıl önce
    ilk işim psikologa gitmek olacak o zaman...
    1
    190322a 1 yıl önce
    bu senin için daha iyi bir seçim olacağına inanıyorum puvo
  • 3
    yusufir 1 yıl önce
    işid ortadoğu üye seçme ve yerleştirme aday adayı. kendini biraz daha geliştirmen gerek ama:)
    0
    yaabakmabana 1 yıl önce
    tekniğim iyi ama geliştirmem lazım bence de.
    0
    yusufir 1 yıl önce
    ed gein senin için iyi bi rehber ol(maya)caktir. ama belki de gelecegine dair bi fikir edinebilirsin.
    0
    yaabakmabana 1 yıl önce
    charles manson'u tercih ederim.
    edit: insan derisinden eşya yapıyormuş. fantastik geldi. nedensizce mutlu oldu
    yaabakmabana tarafından 1 yıl önce düzenlenmiştir.
    0
    yusufir 1 yıl önce
    ama o yaptıklarıni kabul ediyor. sen bi insani öldürmeyi reddediyorsun. ed gein de reddediyor. sadece evini süslemek için yaptığını söylüyor. evine ufak bi şelale yapip öldürdugun insanların kanını bu selaleden akışını izlemek gibi bir hobiye sahip olacaksın sanırım:)
    0
    yaabakmabana 1 yıl önce
    güzel düşünce. ama pis kokar, kan kokusunu sevmiyorum. insanları kullanışlı hale getirmek daha mantıklı görünüyor.
    1
    yusufir 1 yıl önce
    yalnız şunu da söyleyeyim. tuborg almaya paspal bi halde terliklerle giden biri için, cok ütopik düşünceler:) tuborg yerine başka birşey kullanmaya başladıysan eğer yol yakınken u dönüşü yap:)
    0
    yaabakmabana 1 yıl önce
    tuborga devam...
  • 0
    captainflint 1 yıl önce
    durumundan memnun olup tavsiye istemekte nedir? şov mu peşindesin anlayamadım.ha öyle bişey de varsa hayırlısı kardeş
    0
    yaabakmabana 1 yıl önce
    tam memnun değilim, ileride bir psikopatlığım çıkar da birilerini kesersem diye önlem almak istedim.


  • karışık

    Karışık

    30 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    hellomyfriend
    ilteris
    darkier
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden paylaşmak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...