15

erdoğan kriz yok dedi. peki kriz yoksa neden __________________?

mesela neden benzin 7 lira? hem de ötv indirimi olmasına rağmen. indirim gidince 8.5 lira olacak.

ya da mesela neden 1 kilo tereyağı en kötüsü 40 lira?

daha 2 sene önce 23 liraydı aynı marka tereyağı.

ekmek neden 1.5 oldu?
  • 1
    furis 2 ay önce
    pandalar yalnız?
    0
    ylnzkafa_ 2 ay önce
    nolmuş yalnızlarsa
    0
    furis 2 ay önce
    soyları tükenebilir.
    0
    ylnzkafa_ 2 ay önce
    tükenince nolcak
    0
    furis 2 ay önce
    pandalar olmamış olacak.
    0
    ylnzkafa_ 2 ay önce
    pandalar olmamış olunca ne olacak
    0
    furis 2 ay önce
    pandalar olmamış olacak.
  • 1
    horseman 2 ay önce
    bak şimdi kendi komplomu söylüyorum tamamen hayal ürünü olarak. şimdi recep tayyibin destekçileri genel yaş olarak yüksek bi yaş aralığına sahip. mesela kıraathanede okey oynayan bi reisciye televizyonda sen millet bahçesi yapacaz bedava çay kek vercez dersen adam sana iyice tapar.

    adam ne dese bu adamlar tayyibi onaylar. abd ye rest çeker. aaa bak nasıl rest çekti reis be adam adam der. yarın süt et ithalat haberi çıkar adam der ki: çiftçi üretim yapmıyor. toprağa sahip çıkmıyor. her halükarda laf soyletmez.

    şimdi kriz meselesinde de recep tayyip kriz yok diyor mesela. ne oluyor bu adamların beyin hücreleri hemen daha kötü bi döneme gidiyor ve günümüzü onunla kiyasliyor. kendilerini kriz olmadığını reislerinin söylediği şekilde inandırıp diğer vatandaşlarla hep tartışma içine sokuyorlar. hic bi koşulda kesinlikle laf soyletmezler.

    yarın recep tayyip kriz var altınlarınızı yatırın dese. bunlar hee bak kriz varmış devletimize sahip cikmaliyiz elimizi tasin altına koyma zamanı birlik zamanı derler
    1
    banabubade 2 ay önce
    s i l i v r i
    c e z a e v l e n d i n i z
    1
    horseman 2 ay önce
    abi yapma etme biz hep ak partiliyiz. o kadar ak partiliyiz ki evde her odada hala sarı ampul kullanıyoruz:d
    1
    banabubade 2 ay önce
    bu seni kurtaramaz at adam o ceza evine giriceksin jsjsdj
    1
    ofsaytsizburak 2 ay önce
    al bunu al al
    1
    banabubade 2 ay önce
    puivi hayinlerden temizlemeye son gaz devam ejsjsjsj
  • 1
    tofıta 2 ay önce
    bimde satılan kekstra'ya neden 15 kuruş zam geldi?!!
  • -4
    bizanskurdu 2 ay önce
    kürt halkları kıllı
  • 1
    seff 2 ay önce
    kardeşim ortalığı karıştırma kriz yokmuş işte yok diyorsa yoktur bunun adi şeymiş neymiş dur bi manipilasyonmuş
    manipülasyon varmis işte
  • 1
    omfg 2 ay önce
    batı bizi kıskanıyor
  • 1
    beeju 2 ay önce
    kriz yoksa adı değişti biz bilmiyoruz daha
  • -1
    shewolf 2 ay önce
    erdoğan'ın allah belasını versin. artık kıt kanaat geçiniyoruz. evde 4 kişi çalışmasına rağmen. asgari ücretlileri düşünemiyorum
    1
    ademak 2 ay önce
    helikopter yola çıktı. birazdan evini bombalayacaklar
    0
    shewolf 2 ay önce
    orijinal osuruk bombaları icat etmeliyiz hemde orijinal suri malı olsun
  • 0
    iloveimagine 2 ay önce
    emperyalizmin oyunları bunlar!dolar 10 tl olsada reisimizin yanındayız,siz ise 15 temmuzda atmlere kosan,gezi eylemlerinde ülkeyi zora sokanlarsınız diyenlerin muhalefetin tanımını bilmedikleri kendi düşündükleri dısındaki herkesi hain ilan ettiklerini ülkenin süper yerde olduğu düşündükleri sacmalıktan ibarettir
  • 0
    yazdicizdi 2 ay önce
    avrupa bizi kıskanıyor,tüm bunlar ondan.
  • 0
    tiredpanda 2 ay önce
    peki neden bir baba çocuklarımı nasıl okutucam diye düşünüyor peki neden bir öğrenci defterlerimi okul malzemelerimi nasıl alcam die düşünüyor
  • 0
    akdmrahmt 2 ay önce
    çay 4 lira

  • eksik cümleler

    Eksik cümleleri tamamlamaya hazır mısın?

    209 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    ylmzcqn

  • kurallar

    formata uymayan başlıklar silinecektir.

    alt çizgi yani doldurulacak yeri olmayan başlıklar silinecektir.