0
internet cafe

sa beyler ben internet cafede çalışıyorum 

hergün yaşlı amcalar buraya geliyor böyle 60-70 yaşlarında oturuyorlar akşama kadar porno izliyorlar 

masalar salanıyor adamlar sabahtan akşama kadar sadece porno başka bir şey yok sürekli porno bu yaşta nasıl sikleri kalkıyorsa artık bende şaşırıyom arada masalar falan salanıyor çok korkuyorum bunlar bir gün beni sikerler diye çok korkuyorum amk arada yalnız kalıyorum acil taktik verin

bu içeriğe henüz yorum yapılmamıştır.



popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...