9
gece gelen mutluluk
gece gelen mutluluğun faydaları tarif edilmez sokakta koşup, çocuklar gibi bağırıp ardından tesadüfen geçen devriyeden kaçmak gibisi yok ebe a.koduğum her şey iyi hoş sevgilinin evinin önüne gidip onu gece 4'te uyandırıp amuda kalkmak nedir hadi yapıyosun üst kattaki kızların görmesi insanı harbi utandırıyormuş ben yaptım siz yapmayın. hadi iyi geceler.
  • 1
    oxygen 11 ay önce
    görsem ben de gülerdim
    0
    sewo 11 ay önce
    çok sık olmamak kaydıyla bazen çocukluk yapmak insanı mutlu ediyormuş onu anladım.
  • 1
    lazcoder 11 ay önce ~ 11 ay önce
    ilginç bi fantezi
    0
    sewo 11 ay önce
    çok sık yapmam böyle şeyler pukocum.
    1
    lazcoder 11 ay önce
    bence hiç yapma :d
    0
    sewo 11 ay önce
    utandırma puko.
    1
    lazcoder 11 ay önce
    hoş hareketler değil, tıkarlar bakırköy'e sonra ağlarsın :d
    0
    sewo 11 ay önce
    ahahaha aman be pukocum o kadarda değil arkamda puiv var toplanıp gelirsiniz çıkartırsınız beni orda mı bırakcaksınız.
    1
    lazcoder 11 ay önce
    o kadar emin olma :d
    0
    sewo 11 ay önce
    değil misiniz.
    0
    lazcoder 11 ay önce
    bilemem :d
  • 1
    meqt 11 ay önce
    adamin sevgilisi var
    4te uyandırıyor
    yetmezmis gibi amuda kalkiyor

    çıldırmışsınız
    1
    sewo 11 ay önce ~ 11 ay önce
    amin pukocum.

    olayı biraz yanlış anladım. küçük sürpiz derken bundan bahsetmiyorlarmış. yaşımız geçiyor unuttuk tabi bu olayları:))
    1
    meqt 11 ay önce ~ 11 ay önce
    masallah nazar degmesin diyelim

    küçük sürpriz 😂

    edit: estagfurullah :)
    1
    sewo 11 ay önce
    sağ ol puko

    küçük sürpriz olayını biraz yanlış anlamış olabilirim.:)
  • 2
    ibrahimisbilir 11 ay önce
    uzun süre mutsuz yaşayıp, mutlu olunca bokunu çıkarma hali
    😊
    1
    sewo 11 ay önce
    ne yapalım lise zamanlarımızda yapsak daha iyi olurdu lakin çokta geç kalmış sayılmam göbekli yaşlı biri değilim eğlenmek benimde hakkım:)
    1
    ibrahimisbilir 11 ay önce
    yaşıtların çorçocuk sahibi oldu puvo 😂😂
    1
    sewo 11 ay önce
    yapma böyle ağlayacağım en sonunda:)
  • 1
    huseyinargun 11 ay önce
    helal ya :d
    0
    sewo 11 ay önce
    sağ ol pukocum bir sen destekledin:)
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    benim de desteklediğim pek söylenemez ama cesaretin ve içindeki o enerji için tebrik ediyorum :) zor durumda kalabılır kız o yuzden bıde sana tepkı falan işte
    1
    sewo 11 ay önce
    hangi çılgın bana tepki gösterecekmiş şaşarım.
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    :) olsun taktir ettim aklımda olsun :p
    1
    sewo 11 ay önce
    bir keresinde evinin önündeki köpekler o evden çıkarken rahatsız ediyor diye kovalıyordum. camdan bir kız laf atmıştı. laf dalaşına girdik haklısın galiba pukocum:)
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    ne diye laf attı kız :d
    1
    sewo 11 ay önce
    senden daha akıllı hayvanlar bunlar, kimseye zararları yok pislik herif rahat bırak onları diyordu ahaha hatırladım gece gece güldürdün beni pukocum.
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    sevindim :) ahaha pislik herif :d sevgilin duydu mu laf atsaydı kıza dsjdh
    1
    sewo 11 ay önce
    o sırada merdivenlerden çıkıyordu. sonra anlattığımda güldü :)
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    ağzını yırtarım onun dedi mi :)
    1
    sewo 11 ay önce
    ablan öyle çirkef birisi değil pukocum girmez öyle diyaloglara :)
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    en iyisi :) bitane de bana bulun öyle :d yok mu kardesı falan bacanak oluruz hem :d
    1
    sewo 11 ay önce
    erkek kardeşi var olur mu:)
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    zhxsbjzj dusunuyum :))
    1
    sewo 11 ay önce
    zevkler tartışılmaz puvo.
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    neyse şş yanlıs anlıcaklar sımdı hsgdsh
    1
    sewo 11 ay önce
    gemi iyice sağa çekmeye başladı puko farkında mısın.
    1
    huseyinargun 11 ay önce
    aynen puvo sıkıntı
  • 1
    abikafandakurbagavar 11 ay önce ~ 11 ay önce
    sabah yerini üzüntü alacak olan mutluluk
    0
    sewo 11 ay önce
    neden üzüntü alsın ki.


  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    259 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • küfür ve +18 başlıklar yasaktır..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...