17

türk kadınının en iyi özellikleri nelerdir?

bence az bir miktar ile 1 aylık mutfak ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılaya bilmeleri.
sizce nelerdir ?
  • -2
    delibiri 6 ay önce
    pek bulamadım diyeceğim sadık olmaları
    4
    ghostrider 6 ay önce
    sadık mı yapma be kardeşim ne sadığı
    4
    roxic7 6 ay önce
    türk kızı mı sadık hahaaha
    5
    ghostrider 6 ay önce
    kilot değiştirir gibi sevgili değiştiriyorlar
    1
    roxic7 6 ay önce
    kesinlikle
    0
    xxx155 6 ay önce
    külotlu çorap değiştirir gibi sevgili değiştiriyorlar
    0
    madara 6 ay önce
    olmayan tek özelliği saymış olabilirsin sdfkljghdkljhgsdlkg
  • 3
    robocop 6 ay önce
    temizlik te titiz
  • 2
    magic 6 ay önce
    günümüz kızlarından pek bir beklentim yok açıkçası, kolay kolay evlenebileceğimi de zannetmiyorum. ama eski türk kadınının en iyi özellikleri tabi ki fedakarlıklarıdır
    0
    halojenn 6 ay önce
    haklısın hocam.
    1
    aliveli49elli 6 ay önce
    tam fedakarlık yazıyordum o yüzden yazmıyorum +1
    0
    ghostrider 6 ay önce
    haklısın yeni nesilden benimde beklentim yok hatta ilerde evlenicek miyim acaba düşünür oldum
  • -17
    adolfpandikler 6 ay önce
    etrafı etle kaplı leş bi delik
    0
    ultim 6 ay önce
    agir oldu eksi
    0
    et2olamayangenc 6 ay önce
    daym -11 ne lan + atamda azalsin :d
    0
    polinezyali 6 ay önce
    niye eksilemişler ki amk doğru demiş herif.neyse +1 en azından artık 13 eksi var
    1
    hayalperestgezgin 6 ay önce
    ağa seni şeytan taşlar gibi taşlamışlar valla ;)
  • 1
    mrjoker 6 ay önce
    güçlü olmaları.çay taşıyan kadınlar var bizim orda kütük taşıyanı da gördüm :)
  • -1
    fevzi 6 ay önce
    yaptığın esprileri anlamaları, rus güzel olsa ne yazar bir şey söylüyorsun mal gibi bakıyor.
    0
    madara 6 ay önce
    türkçe söylediğinden olabilir mi acaba :d
  • 0
    binaenaleyh 6 ay önce
    biraz naz yapmaları. avrupa kızlarına bakıyorsun odun gibiler aq. herşey çok maddesel,yüzeysel. öpüş geç.
    0
    roxic7 6 ay önce
    kaç tane avrupa kızıyla birlikte oldun aq? benim bir kaç defa yabancı kızlarla ilişkim oldu ve gayet güzellerdi. en çok onlar sayesinde dolu dolu bir ilişki yaşadım. oysa türk kızlarının trip atıp ilgi dilenmekten başka bir bok yaptığı yok aq
    1
    binaenaleyh 6 ay önce ~ 6 ay önce
    yurt disinda okudum 1,5 sene. hollandali, 2 italyan ve bir alman sevgilim oldu. eglenceli vakit gecirebilirsin dogru ama sonrasi yok puvo. nereye kadar,sıkılıyor insan bir yerden sonra. belki yasla da alakali olabilir ama artik cocukca flortler bos gelmeye basliyor. tamam ayni evde yasiyorsun,eee. yok, bir renk yok yani. ıliskiyi sevismek olarak anlayan bir kesim icin gayet ideal sevgililer orasina karisamam ama duygusal anlamda ici biraz bos oluyor.
    0
    roxic7 6 ay önce
    valla benim deneyimim hiç o şekilde olmadı. tam tersi türk kızlarının yaşattığından daha dolgun bir duygusal deneyim yaşadım. rast geldiğimiz karakterler çok farklı demek ki.
    0
    binaenaleyh 6 ay önce
    öyle olması muhtemel puvo.gözlerinden öperim,evdekilere selamlar :d
  • 0
    furis 6 ay önce
    eski mi, yeni mi?
    şimdikilere türk kadını demeyin, bunlar türk kadını olamaz.
  • 0
    bazarcidayi 6 ay önce
    önceden çok vardı, şimdilerde pek kalmadı
  • 4
    baskaturlubirsey 6 ay önce
    14 şubat gecesi, çoğunun kötü geçmiş belli!
  • 0
    xxx155 6 ay önce
    yöreye göre değişir
    0
    xxkookiexx 5 ay önce
    hangi yöre mesala?
  • 1
    sauronungozbebee 6 ay önce
    akıllara zarar zeki değiller mi sizce de?
  • 1
    serovantez 6 ay önce
    bence en iyi ve belirgin özellikleri; cinsime karşı olmaları.
  • 1
    fankulo88 6 ay önce
    türkçeyi ana dilleri gibi konuşabilmeleri???....
  • 1
    rassar 6 ay önce
    balık etli olması
  • 1
    damdanakan 6 ay önce
    kezban olmalari
  • 0
    ozgurkarakus 5 ay önce
    olmaları
  • 0
    bayamlikreyis 5 ay önce
    eski türk kadını desen daha kapsamlı olabilirdi. 20 yıl düşünsem yine bulamam
  • 0
    gultufan 5 ay önce
    terlik fırlatma =)
  • 0
    hakantr 5 ay önce
    ''babam hamaldı bütün yükü annem çekerdi''
  • 0
    polatalemdar1 5 ay önce
    kıllı olmak! ulan babaannem goril gibi kıllı.

  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    578 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    magic

    banabubade
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)
    • kural dışı açılan başlıklar değiştirilecektir.