13

seçim sonucundan mutlu musunuz?


  • 7
    aydakigunes 21 gün önce
    çok mutluyum amk, o kadar mutluyum ki dışarıdaki konvoya katılacağım. sesim kısılana kadar bu ülkeyi sikeceksiniz diye bağıracağım.
  • 3
    gokkusaklikus 21 gün önce
    mutlu/mutsuzluğu geçtim sadece inanamıyorum, inanmıyorum.
  • 3
    sjense 21 gün önce
    seçim sonuçlanmadı ki mutlu olalım, hele bi durun
  • -1
    vaizerd 21 gün önce
    hileliydi. kendi içimde meşruiyeti yoktur.2
  • 1
    aslyagmur 21 gün önce
    sonuçlanmadı daha. ysk duyuru yaptı mı ki? ben duymadım
    0
    mister_moron 21 gün önce
    bu saatren sonra değişeceğini sanmıyorum.
    0
    aslyagmur 21 gün önce
    biz bu ülkede neler gördük be kardeş...
  • 0
    sariiyesilll 21 gün önce ~ 21 gün önce
    akp li degilim ama hayirlisi diyerek kullandik oyumuzu hayirlisi buymus demekki ☺
  • 0
    yaziyorum 21 gün önce
    sistem, kendini korumayı sürdürüyor. kısa dönemde gelecek sistemden ise, allah korusun.
  • 1
    mel_cube 21 gün önce
    arkadaslar 2014'de muharrem ince yalova'da akp'nin kazandığına itiraz edip ciğer söker gibi aldı yalova'yı sabaha karşi ne çabuk unutuyorsunuz böyle şeyleri bu sefer sadece yalova değil tüm türkiye'ye koşuşturuyoruz az sakin .
    1
    enesenes 21 gün önce
    😅 her seçim aynı tantana sıkılmadınız mı?
    -3
    mel_cube 21 gün önce
    her seçim çalmaktan bikmadiniz mi ?
    -1
    enesenes 21 gün önce
    kapılarda askerler ve bekçiler binalar da polisler kim neyi çalabilir böyle bir ortamda? ah siz müptezel chpliler kokuşmuş beyinliler bir kere de kabul edin edebinizle yenilginizi!
    -1
    mel_cube 21 gün önce
    sana ne desem boş
  • 4
    gedoo 21 gün önce
    gardaş en hayırlısı oldu reisle #devam
    2
    leopoldiye 21 gün önce
    devaaaam reis
  • 9
    adamlar 21 gün önce
    ulan 78% mutlu değil. bu oyları kim kullandı amk
    4
    enesenes 21 gün önce
    bu uygulamayı kullananların süzük muhalefet çoğunluklu olduğunu gösteriyo maalesef 😅
  • 3
    nesquik 21 gün önce
    rest ın peace turkey
    0
    wertyus 21 gün önce
    ölelim o zaman biz puvo :d en güzel sessizlik , barış o zaman var heralde :d
    0
    nesquik 21 gün önce
    sokamadık şu hayatı tarz-ı biçime
    sokayım böyle hayatın içine
  • 0
    hedap 21 gün önce ~ 21 gün önce
    selahattin meral 'den ve iyi partiden çok oy aldı.
    4 kişiden biri hdp ye versin diyen kansizlar yüzünden.
    bu seçimin kazandırani chp olmuştur
    hem akp ye hem hdp ye
  • -1
    battosai 21 gün önce
    vallahi idteyen kabul eder istemeyen hıncını da alır gider fetocanların yanına... biz millet olarak bunu istedik kabul edip saygı duyana canımızın yettiğince sahibiz itlik pustluk eden aetık yürek yemiştir şu satten sonra. buralara yazmak hiç hoşuma gitmez porno izleyip masturbasyonla tatmin olmaya benziyor bence. dolayısıyla hepinizi öpüyrum.
  • 1
    farketmez 21 gün önce
    bir şiirle yanıt vermek istiyorum

    aa'daki seçim sonuçları kadar yalansın
    matematiğin varsa sandıktaki oylarımı sayarsın
    işlerine gelmeyince de diyolar ki kazandık
    yeniden kescem sağ oyunu ala boyuycam mapları
  • -1
    mualum 21 gün önce
    mutlu kesimi göremiyoruz aq
  • 0
    biredirnemasali 20 gün önce
    ben inanmıyorum
  • 1
    acupofcoffee 20 gün önce
    oy, mutlu olmak için yapılan bir eylem değlidir.

    yanlış şeyi, yanlış şeyde aramayın. " üzülürsünüz"

  • siyaset

    başlık ve yorumlarınızda yapıcı olmaya özen gösteriniz taraftarı olduğunuz ideolojiyi bu platformda temsil ettiğinizi unutmayınız . ideolojinizi övmek diğerlerini aşağılamak yerine davranışlarınızla nerede olduğunuzu gösteriniz .

    274 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    kaygusuzyazar
    sbb3
  • -başlıklarınız içerik hakkında aydınlatıcı olmalıdır dikkat çekmek için saçma başlıklar açmayınız 

    -herhangi bir ideoloji,siyasi parti hakkında aşağılayıcı küfür içeren tahrik edici başlıklar yasaktır

    -t. c. veya herhangi bir uluslar arası organizasyonda terör örgütü kabul edilen oluşumlar hakkında propaganda yapmak , övmek  yasaktır . hakkında bilgiler verebilirsiniz 

    -herhangi bir olay hakkında paylaşım yapıyorsanız tarih belirtmeye özen gösteriniz .

    -yazı yazdığınız konu hakkında ufak bir bilgilendirme yada kaynak ekleyiniz

    -kaynak göstermekten çekinmeyin direk haberleri de kopyala yapıştır yapmayınız . haberi kaynak gösterip kendi yorumlarınızı yazın