29

uzun süre çaba verip, sonucu olumsuz olan şeyler

ortaokula gidiyordum. resim ve grafik yeteneğim çok iyiydi. o kadar iyiydi ki bütün sınıfın resim ödevlerini ben yapıyordum. hatta bunu bir ticarete çevirmiştim :d 1₺'ye bi resim. ortaokulun sonunda resim öğretmenim bana son olarak muhakkak grafikerlik veya ressamlık okunmalısın demişti.

lise bölüm seçimlerine geçtim, grafikerlik için gittiğim lisede benimle alakasız farkli bir bölüm okumak zorunda kaldım. sebebi ise müdürlerin oyun bozanlığıydı. başarımdan dolayı en başarılı bölümde sabit bıraktılar.
beni belki de en iyi (pi: @plumerion) anlar :)
  • 0
    sokrates99 11 ay önce
    yasamak uzun uzun caba harciyorsun ama bosa sonunda oluceksin
  • 1
    laciverts 11 ay önce
    bence umudunu kaybetmemelisin daha uzun bir ömrün var. dünyayı değiştirebilirsin. :)
    0
    almora 11 ay önce
    laci ye katılıyorum,,,
    0
    laciverts 11 ay önce
    şimdi seni neden takip ettiğimi daha iyi anladım, aferim doğru yoldasın. :)
    1
    almora 11 ay önce
    saygılarrr
  • 0
    onlyyou01 11 ay önce
    burukluk, içinde kalmışliktir. emeklerin boşa gitmiş heycanını kaybetmissindir. aklına geldikçe canını sıkar. nasipten ötesine geçememisliktir.
  • 0
    lenadosvki 11 ay önce
    istinasız uğraştığım her şey. o bu şu değil yani.
  • 0
    velet 11 ay önce
    noldu biliyo musun? kendimden örnek veremem ama babam çok hayalini kurduğu arabayı aldı ertesi gün park halindeyken başka bir araba çarparak arabayı paramparça etti. ölen yok. ama insanın içi gidiyor be
  • 0
    na_perva 11 ay önce
    yaşanması muhtemel, bı kızı seviyorum, konuşuyoruz sürekli ama ona sevdiğimi söylemeyi düşünmüyorum. dersleri çok iyi etkilenmesin. mezun olana kadar (2 yıl ) ilmik ilmik örmeyi sonra söylemeyi düşünüyorum. tüm her şey boşa gidebilir. büyük ihtimalle öyle olacak
  • 1
    mein_diana 11 ay önce
    fizik sınavı için çok çalışırsın sadece sınav akşamı değil ve yine hocanın uzaydan getirdiği sorular sonucu 48 alırsın
  • 1
    sercans 11 ay önce
    tek kelime hayat bir ömür yaşar, çaba gösterirsin. sonunda her şey boşa gider 😉
  • 0
    denizsener 11 ay önce
    bazen tüm mesele uğraştığın şeyin olup olmaması değil senin uğraşmandır
    olmasa bile için rahatsa ne bileyim ya şunu da yapsaydım keşke demiyosan üzülmene gerek yokki bırak olmasın dünyada herşey olacak diye bir kural yokki
    0
    shewolf 11 ay önce
    eskiden derdim ama şuan umursamiyorum :) sanırım olan biten geçti diye böyle pes etmişim
    1
    denizsener 11 ay önce
    aynen öyle en azından şu anda huzurlusun iç huzurun yeterli dünyada kitap okuyamayan insanlar var biliyor musun yaşadığı şey her neyse aşık olduysa o kişi geliyo gözünün önüne pismansa o sahneler gitmiyor gözünün önünden git kitap oku film izle kendinle ilgilen zaten olmamış bişeyi oldurmak için ugrasirsan sadece daha çok olmamasını sağlamış olursun😊
    0
    shewolf 11 ay önce
    :) isteyen oldururda zaman değerli
    0
    denizsener 11 ay önce
    öyle bi konusuyosun ki zaten aynı kitabı okuyan birine kitaptan bir sayfayı anlatiyomus gibi hissediyorum kendimi 😂
    0
    shewolf 11 ay önce
    o zaman hislerimiz aynı noktaya bakıyor desene :d
    0
    denizsener 11 ay önce
    bilmiyorum bu duruma maalesef mi demeliyim yoksa iyiki mi 😂
    0
    shewolf 11 ay önce
    maalesef :d boş konuşuyo olmuş oldum
    0
    denizsener 11 ay önce
    yok be niye boş olsun sen busun kimseyi ilgilendirmez ki bu durum😂
  • 0
    plumerion 11 ay önce
    ah be kurtların hanımı...

    yine de savaşmaya devam edebiliriz. zamanımız dar gibi görünüyor, bunun sebebi boş zamanlarımızı boş geçirmemiz.
    gizliden gizliye dahi olsa, yalnız başımıza alacak da olsak bu yolu, bir şekilde savaşmaya devam etmeliyiz √
    0
    shewolf 11 ay önce
    yol yakınken mı?
    0
    plumerion 11 ay önce ~ 11 ay önce
    yol zaten yakın, ayrıca uzak olsa ne fark eder ki? hele ki usta sanatçıların çoğu eserlerini yetişkinlik-yaşlılık döneminde veriyorken. hiç geç değil puvolin √ çabalamalıyız!
  • 0
    defnem 11 ay önce
    mesleğimin sağlık alanında oluşu ve öğretmen gibi atama bekleyişim. en az 70 yere başvurdum yapılması gereken her şeyi yaptım ama nafile.
  • 0
    bizanskurdu 11 ay önce
    o zaman çaba vermiyoruz, ben buradan bunu anladım
  • 0
    solisthanim 11 ay önce
    okul tabiki uzun sure caba gosteriyorsun elinden geleni yapiyorsun sinava giriyorsun belki o gun hastasin belki kotu hissediyorsun tek bir sinav hakkin var ama onca yil calistigin hersey cope gidiyor bir gunluk bir halsizlik mutsuzluktan..
  • 0
    suedahf 11 ay önce
    ödevler dkdldllf
  • 0
    ireeem 11 ay önce
    tartışmasız okul
  • 0
    ferhatt 11 ay önce
    vay anasını... farklı zamanlarda farklı yerlerde aynı şeyi yaşamışız ya biz.
    0
    shewolf 11 ay önce
    yakıyoruz o zaman :d
    0
    ferhatt 11 ay önce
    :))
  • 0
    hormone 11 ay önce
    her sene yüzbinlerce üniversite mezunu var. bu bireyler en az 20 li yaşlarda 13 sene eğitim aldı. peki bunca birey neden hala işsiz ve umutsuz önce aklıma bu geliyor.
  • 0
    e_kmksz 11 ay önce
    aga 6 ay emek verdim söylediği yalanları bile görmezden geldim düzelir diye boşunaymış. baya üzülmüştüm.. şimdi düşünüyorum da herşeyin hayırlısını istemek lazımmış
  • 0
    selin_tzr 11 ay önce
    yaptığım ödevler, çalıştığım sınavlar ve arkadaş seçimlerim.
  • 0
    ayq 11 ay önce
    okul mudurunun karsinda gulmemmek icin uzun bir sure ugrasip en sonunda dayak yemek
    0
    shewolf 11 ay önce
    :d neyine güldün ki dayak atmış
    0
    ayq 11 ay önce
    lisedeyken birisi pet siseye isemis onuda tuvaletin ortasina koymus bizim mudurde bagiriyo kim o hayvan felan diye banada olay cok komik geldi gulmemek icin cok ugrastim ama haykirdim ve mudurun gazabina ugradim 😁
  • 0
    gizmeli14 11 ay önce
    benim vizyonum azim+çalışma= mutluluk ben değil ama enes batur söylemiş bunu ama anlamlı
  • 1
    oylebirisi 11 ay önce
    kısaca hayatım
  • 0
    oylebirisi 11 ay önce
    bütün hayatım
  • 0
    ferhattunlu 11 ay önce
    yaşamak
  • 0
    for3vers4gnak 11 ay önce
    aşık olmak aşık sanmak
  • 0
    kr_00 11 ay önce
    hayat
  • 0
    veracitas19 11 ay önce
    okul.
  • 0
    shezge 11 ay önce
    okul...
  • 0
    kubrabasurall 11 ay önce
    sınavlar
  • 0
    ela 11 ay önce
    hayat ; başlı başına öyle ne kadar iyi olsun diye uğraşsan da sonu her zaman boka sarıyo
  • 0
    thetokkal 11 ay önce
    aşk
  • 0
    aras_beyy 11 ay önce
    karşılıksız sevgi
    0
    nmk36 11 ay önce
    aynen öyle
  • 0
    wegarix 11 ay önce
    yaşamak ya. çok çabalıyosun. bi sabah bi bakmışsın ölmüşün.
  • 0
    ninjatosba 11 ay önce
    sevgili boşa geçen zaman
  • 0
    kimbuavci 11 ay önce
    değer..😢
  • 0
    yldzsemih 11 ay önce
    para
  • 0
    aleynakyurt 11 ay önce
    hayallerimiz
  • 0
    sizingibilerdenim 11 ay önce
    ilişkilerim
  • 0
    nechapu_ 11 ay önce
    elektrik ve manyetizma
  • 0
    melihkucevic 10 ay önce
    biraz klasik olacak ama ilişkilerim sanırım.emek verip kırmamaya çalıştıkça durum içinden çıkılmaz bir hal alıyor.olay sizden kaynaklı da olmayınca tarifi imkansız bir acı ortaya çıkıyor.
12 saat önce 12 saat önce
  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    1872 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    gaddarus
    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
    plumerion

  • bu bölüm #karışık bölümünün alt bölümüdür.

  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..