6
armani mağazasındaki tezgahtarın tavrı
armani mağazasında tezgahtara ürün sordum geçenlerde kız da bir havalı sanarsın armani markası babasının amk.
  • 1
    oxygen 3 ay önce
    sorsan bir kıyafeti için 3 aylık maaşını hibe ediyodur
    0
    yondaimehokagesama 3 ay önce
    cık cık cık oksi böyle bi insan mıydın sen?
    0
    kevinyost 3 ay önce
    oxy sonuna kadar hakli
    0
    oxygen 3 ay önce
    mağazalarda cafelerde çalışanlara kötü davranılmasını doğru bulmuyorum ama bazıları hak ediyor. gerçekten alacağım şöyle bir bakıp sen bunu ödeyemezsin tavırları yapıyolar. şöyle parayı çıkartıp yüzüne yüzüne vurasım geliyor. bu olay pahalı mekanlarda sıklıkla oluyor.
    0
    kevinyost 3 ay önce
    oxy nusreti anlatmis
    0
    amputesincap 3 ay önce
    aslında nusret bence reklamını çok iyi yapıyor. tamam tarzı garip ama adamın paylaşımlarında özel hayatından hiç bir şey yok. kazandığı parayla alabileceği arabaları, evleri düşünün bir. onlarla hava atmıyor adam, yaptığı işi gösteriyor sadece. herhangi birini aşağıladığını da görmedim.
    0
    kevinyost 3 ay önce
    kastettigim nusretteki garsonlar menu isteyince bir garip bakiyorlar kuzu kafes istedik adam 3 kere suzdu
    0
    amputesincap 3 ay önce
    anladım
    0
    oxygen 3 ay önce
    nusret veya başkası değil. genelde bu tavrı patronlarda göremezsiniz. tamam artistlerdir ama kimseyi aşağılamazlar. bazen arkadaşlarla kendimize ziyafet çekelim diye gittiğimiz bir mekan var mesela. çalışanlar aşırı derecede havalı. hele kodaman olmadığımızı anladıkları için sallamıyolar. ama patron geziyo her gelene hoş geldiniz falan diyo. geçen tam çıkacağım kapı bozulmuş 2 metre yürüsem diğer kapıdan çıkcam ben daha dönmeye fırsat kalmadan patron bekleyin "bekleyin efendim hemen çocuk gelsin kapıyı açsın" dedi. "sonra da yemekleri mekanımızı beğendiniz mi kapı için kusura bakmayın" diye bizi uğurladı. bu sadece bir örnek ama genelde böyle.
    0
    kevinyost 3 ay önce
    gunaydin mi burası yada kasibeyaz?
    0
    oxygen 3 ay önce
    hayır dediğin yer hangi şehir onu bile bilmiyorum :d
    0
    kevinyost 3 ay önce
    istanbulda sen neresinden soz ediyordun :d
    0
    oxygen 3 ay önce
    istanbul değil :d
    1
    yondaimehokagesama 3 ay önce
    yapan yapsın boşver sen doğru dur eğri belasını bulur.
  • 0
    quentra 3 ay önce
    sürekli insanlarla uğraştıkları için cildiriyolar galiba
    0
    kevinyost 3 ay önce
    armani magazisi hic bi zaman kalabalık olmaz puvo
    0
    quentra 3 ay önce
    ben fakirim bilmiyorum abi :d
    0
    kevinyost 3 ay önce
    armaniden alışveriş bende yapmadim hediye gelen bir iki tisortum var ya bana gelen tisortler en ucuzu yada armani fiyat performans acisindan berbat vakko - bbyi tercih ederim ona
    1
    kevinyost 3 ay önce
    bu arada sirf butik diye bi ayakkabiya 3 4 bin lira vermek vs. aptallik gozumde sonradan gorme turnusolu :d
    0
    quentra 3 ay önce
    ıçim rahatladı:d
  • 0
    serhatcakmak 3 ay önce
    bu tür durumlar bir çok insanın başına gelen durumlar, bu durumlarda lütfen pek aldırış göstermeyin unutmayın ki onlarda insan ve kişisel sorunları olabiliyor, elbet evde yaşadığı, üst rütbesinden laf yediği vb. durumlar ile karşılaşması mümkün, öyle olduğunda siz sadece işinize odaklanın benim önerim budur...


  • goygoy

    boş muhabbet + laklak + adamlı madamlı + siyaset+ tarih+ bla bla bla...

    222 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    kaygusuzyazar

    keyiftuccari
    hellomyfriend
    yavuzonduc
  • bölüm hakkında

    -bölüm eğlence amaçlıdır bu kapsamda hertürlü içerik açılabilir

    -her türlü formatta içerik atabilirsiniz(gif,video,yazı vs)

    -bu bölümde açacağınız başlıklar muhtemelen alaya alınacaktır o yüzden ciddi olduğunuz konuları buraya yazmayınız

    kurallar (ihlal durumunda uyarısız başlık kaldırılır)

    ➊ başlık veya içerikte bir grubu/kitleyi/kişiyi hedef alan küfür aşağılama varsa

    ➋ tahrik edici ,aşağilayici , küfür içeren yorumlar kaldırılır sahibi engellenir . 

    ➌ yorumlarda tepki toplayan içerikler

    ➍ -3 oya ulaşan içerikler 

    ➎ random , anlamsız başlık ,içerik varsa

    ➏ türkçe yi aşırı şekilde bozan başlıklar-hatalı yazımlar(önce uyarılır devamı halinde kaldırılır)

    ➐ bölümle alakasız başlıklar (uygun bölüm önerilebilir)  

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...