7
zombi filmlerinin verdiği mutluluk
zombi filmleri izlerken sanki yaşarsın ya reis onun verdiği mutluluk :))
  • 0
    punish 11 ay önce
    sen yaşıyomuydun la nese ayn z national izleyin kesinlikle 3.sezon başlicak
  • 1
    hellomyfriend 11 ay önce
    neden olduğunu söyleyeyim orada mücadele vardır özgürlük vardır... bu aralar en muhtaç olduğumuz şeyler
    0
    ankays 11 ay önce
    ayn kardeşim muhtac oldugmuz birşey :)
    0
    hellomyfriend 11 ay önce
    aga bende the walking dead izliyorum bu aralar yani en başından beri izledim. aslında düşününce şu aralari nsanların o doğa kokusunu alma hissi öne bastığı için birazda mutlu oluyor.

    ncak derin düşünmeden bile bir göz atıldığında tüm dünyayı çürümüş etlerin kapladığında etraf pekte güzel kokmaz benim şahsi düşüncem ve eminim ki bir çok kişide böyle düşünüyor

    insanların çoğu o kokuyu o doğa kokusunu almak için
  • 0
    baban 11 ay önce
    1
    ankays 11 ay önce
    ahahah kesinlikle brom :))
  • 0
    yondaimehokagesama 11 ay önce
    anatomiye yardımcı görsel eğitim
    0
    ankays 11 ay önce
    ahah ayn :))
  • 0
    uzii 11 ay önce
    biyerde yazıyodu insanın öldürme duygusu mu ne öyle birşeyi ortaya cıkıyomuş
    0
    ankays 11 ay önce
    ayn reis dogru yorumda bir arkadaş daha yazdı :))
  • 0
    kalich 11 ay önce
    dizisi de filmi de her türlüsü ekrana kitliyor
    1
    ankays 11 ay önce
    ayn öyle reytingleri baya iyi :))
  • 0
    kumlubicak 11 ay önce
    zombi deyince akan sular duruyor. her türlü film yada dizisini izlemeye çalışıyorum. bence bizi çeken şey para vb. şeylerin değerinin kalmamış olması güçlü akıllı ve zeki olanın hayatta kaldığı zayıfların ise elendiği bir dünya olması.
    0
    ankays 11 ay önce
    ayn bro ayn öyle :))
  • 0
    pokemonhekimi 11 ay önce
    iyi ki hatırlattın amk bugün twd final bölümü var 90 dakikaaaaa
    edit : final değilmiş :( ağladım
    pokemonhekimi tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    ankays 11 ay önce
    ahhah bundan sonrasıdır ama final :))


  • film

    6 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    omorfulis

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...