6
bildirim almadan sallamak !!!
ya hortlak sendromuna yakalanıp bir yorum atıyorum delinin biride kuyuya taş atıyor / (pi: @magic) değil gocunan herkes üzerine alınabilir /

taşşak geçecek olsam bir sefer değil birden çok kez yapar eğlenir gülerdim cezamı çeker çıkar giderdim

olay mahallinde adama / (pi: @huseyinargun) / yorum atıp " spam yedim " yazmama rağmen

daha hala dalga dümen goygoy diye atıp tutalım o zaman yazalım çizelim

hakkımızda olmadık içerikler girilsin burası da böyle satırlar boyu random güldüğümüz ( şimdi biri çıkıp -senin yorumların yarısı random eheheh - yapar kesin ) bir çöplük olsun !

rahatsız olan - lesin lütfen kiminle taşak geçiliyor anlarım

teşekkürler

iyi geceler

(pi: @gaddarus) haklı bi bende olmayan sizde olsa keşke -spoiler-
  • 1
    huseyinargun 10 gün önce ~ 10 gün önce
    anlamadım :d
    beni niye eksiliyonuz abi
    0
    kalcasever 10 gün önce
    ben burda değilim çıkıyorum birileri sıkılmış galiba eğlence arıyor
    0
    huseyinargun 10 gün önce
    ya takılmaya gerek yok sen de çok kızma,yapan da yapmaz zaten artık
  • 0
    magic 10 gün önce
    öyleyse haklısın puvo kb
    1
    kalcasever 10 gün önce ~ 10 gün önce
    sen goygoy da açmıssın konu içerik zaten dalga ama

    napiyosunuz/napiyolar modculuk vp grubu falan varda

    aaa taşağa bak adam bize sallıyor

    diyip

    örgütlenen gruplar mı var ???
    1
    bizanskurdu 10 gün önce
    bebeğim sakin ol ne oldu mk hiçbir şey anlamadım
    0
    magic 10 gün önce
    varsa haberim yok puvo bana bugün aynı şey 4 kez falan oldu. en son da senden geldi ben de öyle bi başlık açtım sana patladı ihale yani
    0
    magic 10 gün önce
    sildim puvo başlığı kb tekrar
  • 0
    gaddarus 10 gün önce
    bizde de var puvo ama dengeli her şeyin fazlası zarar işte :)
    0
    kalcasever 10 gün önce
    zarar ziyan yapılmasın o zaman 3-5 adam/kadın küme küme takılsın sonra burda oooo bizim elemana laf ha mı olsun sevmiyorum abi yok özgür değil burası o halde birlikler tarafından yönetilen çevrilen bir zaman kaybı
    1
    gaddarus 10 gün önce
    goygoy bolumun de açilan başliği da ciddiye aliyorsan bir şey demiyorum
    0
    kalcasever 9 gün önce
    konu ciddi olmadığı halde spam yiyorsam bir şey demiyorum
    0
    gaddarus 9 gün önce
    ben mi spam atiyorum puvo modlara söyle
    0
    kalcasever 9 gün önce
    neyse sıkıntı mafi boşverelim artık
    0
    gaddarus 9 gün önce
    aynen olan oldu bro
  • 1
    oric 10 gün önce
    kalca herkes seni seviyor, muhtemelen bir yanlış anlaşılma olmuş. siktir et takma kafana.
  • 2
    bizanskurdu 10 gün önce
    banabubade yapmış olay sana patlamış olay bu. uzatma bebeğim sana sinir hiç yakışmıyor.
    0
    banabubade 10 gün önce
    +
    ilk kim başlati demicem
    tepkiyi aldigimda birakicaktim boyle bisey zaten bana uykunda deil ama orda gecen goygoya tam uyuyodu butun yazarlarin başharfinide silmeye erindim
    bu kadar buyucegini bilsem hic kopyala yapistir yapmazdim
    0
    hellomyfriend 9 gün önce
    dirtcinci baslatti fetocu olabilir.
  • 2
    feministruh 10 gün önce
    hiçnişey anlamadım
    1
    hedap 10 gün önce
    bende anlamadım. ne kadar çok ortak yönümüz var
    1
    ultraviolence 9 gün önce
    ben de anlamadım ama önemli bir şey değil galiba
    1
    kalcasever 9 gün önce ~ 9 gün önce
    yazar etiketlemek(!) başlığına kopyala yapıştır yolu ile satırlarca süren yazar isimlerini yorum yazıyorum sonra spam yiyorum yorum kalkıyor ama insanlar özellikle yazıp sildiğimi düşünüp goygoy yapıyor ve bende durumu bu başlık ile açıklıyorum bu kadar
    0
    ultraviolence 9 gün önce
    he anladım tmm kalça bey
    1
    feministruh 9 gün önce
    ben de anladım şimdi
    1
    hedap 9 gün önce
    bende şimdi anladım aman allah'ım bu kadar çok ortak yönümüzun olması bence tesadüf değil
    1
    feministruh 9 gün önce
    bence de
    1
    hedap 9 gün önce
    1
    gaddarus 9 gün önce
    (pi: @hedap) çıldırdı evlilik istiyor :)
    1
    feministruh 9 gün önce
    hadise dinlemeseydin olabilirdi şey... belki
    0
    hedap 9 gün önce
    0
    feministruh 9 gün önce
    hemen yakma hz şaban. belli olmaz
    0
    hedap 9 gün önce
    0
    feministruh 9 gün önce
    sen en iyisi boşver

    not: şarkıyı redd'den atıcaktım ama bu çok iyi yorumlamış. daha iyi olmuş
    0
    hedap 9 gün önce
    olm ne biçim şarkılar dinliyorsun sayko mayko tobe bismillah
    0
    feministruh 9 gün önce
    incisözlükte öğrenmiştim o zamandan beridir dinliyorum
    0
    feministruh 9 gün önce
    ilk dinlediğimde hayko cepkin sanmıştım
    0
    hedap 9 gün önce
    hayko cepkin den daha fazlası bu.
    şarkı tamamen gece 12 den sonra bir erkek ve 1 dişinin hararetli ama bir o kadar da romantik ve duygu dolu terlemis ve sıkılmış ama nirvanaya ulaşmış, ve o beklenen soru sorulduğunda boşver diyerek nakarata girdiği anı anlatıyor:)
    0
    feministruh 9 gün önce
    bende baya beğeniyorum zaten adamı. yazdığı sözler falan şöyle: "senin aşkın başlıca ibretlik mantık hatası" gibi sözler, güldürüyor


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...