17

200 kelime ile düşünen birisi, 2000 kelime ile düşünen birisini anlayamaz.

bazen herkesten farklı düşünürsün. dışlarlar seni, aralarında olsan da olmadan da. bir kaç kişi vardır yanında, onlarda seni azda olsa anladığı için yanındadır. bazı tipler vardır saçma düşünür, saçma uygular, dışlanır. ben onlardan bahsetmiyorum. bahsettim şey ileri düşüncedir. insanlar seni anlamasa bile ve düşündüklerin bu bağlamda doğruluk teşkil ediyorsa asla vazgeçmemelisin.

  • 0
    nasilyani 10 ay önce
    bazen 200 kelimelik düsünceler 2000 kelimelik düsüncelerin amınakoyabilir...........
    1
    saltarz 10 ay önce
    bazen 😁
  • 0
    tuzlukunefe 10 ay önce
    bunu buraya yazmak için çok düşündün mü üstad
    0
    saltarz 10 ay önce
    çok değil, sadece düşündüm.
  • 0
    binaenaleyh 10 ay önce
    bazen de 10000 kelime ile düşünürsün ama onu dışarı vuracak 10 kelimeyi bir araya getiremezsin hiçbir anlamı kalmaz
    0
    saltarz 10 ay önce
    düşünebiliyorsan o kadar kelimeyle konuşmaya gerek kalmaz, uygularsın dahiler gibi.
  • 0
    ghostrider 10 ay önce
    senin karşı tarafı garip bulman gibi karşı tarafında seni garip bulma olasılığı.
    0
    saltarz 10 ay önce
    her zaman
  • 1
    araf 10 ay önce
    ah o duygu yok mu o duygu kendini sadece kendinin anladığını bilmek.. kanser edebilir zamanla.
  • 0
    alonedevil2 10 ay önce
    yani burada çok kelimeyle düşünen övülmüş de laf kalabalığına madalya takmışsınız. aynı şeyi 200 kelime ile düşünebilen adam alkışlanmalı, 2000 kelime ile laf kalabalığı yapan adam değil.
    0
    saltarz 10 ay önce
    katılmıyorum
  • 1
    gritanrisi 10 ay önce
    2000 kelime sana çok şey anlatır ama manası yoksa işe yaramaz, az konuş öz konuş. eğer ki başlık 200 kelime bilen bir insan 2000 kelime bilen insanı anlayamaz olsaydı alkışlardım ama maalesef sevgili hocam
    0
    saltarz 10 ay önce
    katılmıyorum
  • 0
    melih23 10 ay önce
    anlasada cevap veremez 😁😁
  • 0
    metingunes36 10 ay önce
    anlamaz
  • 0
    busuli 10 ay önce
    ama anladığını zanneder sonra uğraş dur
  • 0
    yavuzhan1209 10 ay önce
    ben beni anlamayana bir şey anlatmaya çalışmıyorum genelde. hatta çevremdekileri iyi tanırım ve kimin ne kadar kapasitesi olduğunu bilirim. insanlara bir şey anlatacağım zaman o insanın eğer anlatacağım şeyi anlayacak kapasitesi olmadığını sezersem anlatmaktan vazgeçerim hiç uğraşamam vallahi
    1
    saltarz 10 ay önce
    cahille tartışmak ateşe odun atmaktır hesabı. 👍🏻
    0
    yavuzhan1209 10 ay önce
    ben insanlarla uğraşmayı sevmeyen biriyim ve bundan mütevellit bilgisayar mühendisliği yazıcam 😁
    0
    saltarz 10 ay önce
    yapay zekalar daha anlayışlı yeminle iyi yaparsın :)
22 saat önce 22 saat önce
  • düsünün

    Zaman Makinesinin mucidi Olsaydınız İlk Hangi tarihe Giderdiniz ?

    0 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    hmzanestezi

  • bu bölüm # bölümünün alt bölümüdür.
  • ben osmanlı