market edebiyatı

    15
    papaz_mazhar 17.2.2018 16:11
    migros-kipa ve uyum raflarındaki, maksimum fiyatı 15 tl olabilen zerre edebi değeri olmayan kitapları koyduğum kategori.

    sen yedi yaşımsın(*pedofili) ve iyi çocuk gibi zırvalıklar bunların en başında yer alır, daha da komik olan durum milletin gidip böyle kitapları trend yapıp, yazarları da ilahlaştırmasıdır. he daha sonra da neden türk edebiyatında bir dostoyevski, steinbeck yok?

    milleti ayakta sikiyorlar haberleri yok...

    bir de adamlar kitap okumayı ibadet falan sanıyor herhalde anlayamadım gitti... metrolarda bazen görüyorum, ayrı bir kült falan mı kurmuşlar, biri çekiyor kitabını, bunu gören müridleri de çekiyor... metro kabini kitap kokusu ve tozundan duman altı oluyor. metroda okuyorsunuz maşallah... e kardeşim tek okuduğun yer de orası? nasıl desem ben öyle kitapları taksitli taksitli okumayı sevmem, bir filmi 15 partta izlemek gibi geliyor. adam gibi al karanfilli çayını yanına, bir 100 sayfa oku en azından...

    bir de okurken böyle dikkatli dikkatli bakıyorlar ya... lan oğlum yer çekimini falan mı buldun o nasıl mimikler öyle ((: sizin ben o kitabı ilk açan şeyhinizi de, kardeşim dediğiniz müridinizi de, kitap ayracınızı da...

    lakin
  • 1
    atk 17.2.2018 17:38
    çok haklısın.
    0
    papaz_mazhar 18.2.2018 12:37
    estağfurullah sami abi.
  • 1
    champ 17.2.2018 19:27
    o reyondan alıpta o kitapları bitiren var mı acep
    0
    papaz_mazhar 18.2.2018 01:52
    ne diyorsun sen usta, peynir ekmek gibi satılıyor şerefsizim...
  • 2
    darzuj 17.2.2018 23:24
    türkoloji öğrencisi olarak diyebilirim ki cumhuriyet dönemi romanı en kötü yıllarını yaşıyor. söylenecek o kadar çok şey var ki bu kitaplar(!) için... edebi olarak ele almak mümkün değil, bu ergen zırvalarını.
    lakin metroda,otobüste kitap okuyan mürşid ve mürit yorumunuza katılmıyorum.
    -1
    papaz_mazhar 18.2.2018 01:48
    o kısım işin esprisi oluyor efendim, hiç takılmayın. maalesef kitap-roman-edebiyat sektörünün geneli de dizi endüstrisi gibi paraya tapar oldu...
    1
    darzuj 18.2.2018 03:07
    21. yy itibariyle yapılan işlerdeki nihai hedef “para kazanmak”; bunu artık yadırğayamıyoruz. bizim asıl sorunumuz gençlerin para vererek bilgi değil de yalan almak istemesi. arz talep meselesi içinde gerçekleşiyor olaylar ve talep edilen şeyler bunlar..
    0
    papaz_mazhar 18.2.2018 13:19
    vesselam.
  • 2
    bizanskurdu 18.2.2018 02:19
    papazcım yine döktürmüş
    0
    papaz_mazhar 18.2.2018 02:22
    estağfurullah ali abi, testislerine kurban senin.