12

çocukları sağ el ile yemek yemeye zorlamak doğru mu?

allah onu sol elle yiyebilecek şekilde yaratmış fakat siz de çok iyi biliyorsunuz ki bir çok solak çocuk, zorla sağ elleri ile yemeye alıştırılmıştır. sünnet diye elbette.

doğru mu sizce?
  • 7
    oxygen 7 ay önce
    sonra sol bek arıyoruz aq
    3
    bohac 7 ay önce
    sağ bekler mükemmel zaten
    1
    bizanskurdu 7 ay önce
    modum biraz kötü espri yap da altımıza sıçmayalım

    (pi: @cafer) gel oğlum. harbiden varmış böyle bir yazar sdlngsdg
  • 1
    bohac 7 ay önce
    bence doğru. ben çocuğumun sağ eliyle yemesi için uğraşırım. yazıyı hangi eliyle yazmak istiyorsa yazsın ama yemeği sağla yesin. beyin dediğimiz güzel bir organ, sağı yemek yerken kullanmayı da rahatlıkla öğrenebilir.
    0
    bizanskurdu 7 ay önce
    tamam da neden puvo
    0
    ghostrider 7 ay önce
    bilgi

    çocuk dediğimiz şey, anne ile babanın oyuncağı değildir.
    0
    bohac 7 ay önce
    çocukların eğitiminden ailesi olarak biz sorumlu değil miyiz? sağ elle yemek yemeyi benimsemesini istiyor ve ona göre eğitiyor olacağım. çünkü hadis de olsa iyi bir davranış olarak tavsiye edilmiş. allah çocuklarına güzel bir eğitim veremeyen ebeveynlerden olmaktan korusun beni ve eşimi. kayıtsız anne-babalara da akıl fikir versin.
    0
    ghostrider 7 ay önce
    :)
  • 0
    reelsamurai 7 ay önce
    değişik
  • 1
    racooss 7 ay önce
    bilmiyorum ama ülkede, dünyada binlerce problem varken gelip bu konu hakkında başlık açman art niyetten başka bir şey olamaz.
  • 1
    baran_aslan 7 ay önce
    eeee
  • 1
    baran_aslan 7 ay önce
    o açıdan değil şöyle bakmak lazım. tuvalette taharetlenmek için kullandığın elle neden yemek yiyesin ki. diğer el ne güne duruyor. yemek yemek çok zor birşey değil. bedensel bir engellilik yoksa herkes sağ elle yemek yiyebilir
  • 0
    madara 7 ay önce
    %900 yanlış bir hareket.
  • 0
    fakir 7 ay önce
    büyüdüğünde taharetlendiği elini yıkamadan aciz bir insan olursa diye olsa gerek.
  • 0
    darzuj 7 ay önce
    bakın bu çocuk benim. babannem, dedem, annem kısacası çocukken kimin yanında sol elle yemek yersem elime vururlardı. bu öyle sempatik bir vuruşta değildi baya şap şap indirirleri. şimdi hem sağ hem sol elle yemek yiyebiliyorum. sol elle dikiş dikip, sağ elle yazı yazıyorum. anlayacağınız yapmayın.
  • 0
    ferhattt 7 ay önce
    yok hadis, yok sünnet... allah bize torpil mi geçti de saglak olduk sanki? taharet savunması da gördüğüm en kötü savunma. bokunu temizledikten sonra elini yıka bitti gitti iste. saçma sapan işler...
  • 0
    speace 7 ay önce
    rahmetli hawking bahsetmişti lobotomiden değildir inş
  • 0
    hedap 7 ay önce
    pek bir mantığı açıklaması yok. kültürel bir alışkanlık. yoksa gün boyunca dokunduğunuz yerler her türlü pisliği ihtiya ediyor zaten. sağ sol farkedemeden hemde:)
  • 0
    meqt 7 ay önce
    bu safsatanın kurbanlarındanım ama inadım sağolsun solağım
  • soruyorum

    SOR CEVAPLA KATIL ABONE OL

    43 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    samurai
    reelsamurai

  • bu bölüm #sor bölümünün alt bölümüdür.
  • küfürsüz ve kardeşce takılacağınız bir ortam  

    lütfen abone olmayı unutmayınız

    puiv kuralları geçerlidir!

    her türlü soruyu saygı çerçevesinde sorabilirsiniz.