3
ysk yazılımcısı her şeyi itiraf etti (ssl sutlu erkan come here)
twitter.com/.../1

açıklayın bakayım beyler şunu

çok skandal şeyler yaşıyoruz

silinirse diye: http://i.hizliresim.com/LyNgZ1.jpg
  • 0
    rnortal 11 gün önce
    ne zırvalıyorsun lan sen ban ban ban atın şuna
    0
    sbbb3 11 gün önce
    mortal sandim amk.
  • 0
    www 11 gün önce
    kanıt? isim?
  • -1
    tutskiyancek 11 gün önce
    bu kişi araştırılıp bulunmalı chp tarafından ki susturulmasın bazı kişilerce, konuşturulsun açıkça. ama nerdee... hiç araştırmazlar bile kim olduğunu sosyal medyada kalır böyle
  • 1
    erkansivas35 11 gün önce
    anlattıkları olabilecek şeyler ama fazla teknik terim kullanarak bilmeyenlerin gözünü boyamak istemiş server management dediğine göre mssql kullanıyorlar ozmn ysk sistemi asp.net ile mi yazılmış ona bakmak lazım doğrulamak için
    0
    meqt 11 gün önce
    bana da 3 5 yazılımcı terimiyle doldurma bir yazı gibi geldi fakat siz daha iyi bilirsiniz genel itibariyle tutarlı mı anlatılan durum?
    1
    erkansivas35 11 gün önce
    bu yazıyı yazan arkadaşın başına gerçekten bunlar gelmiş olsaydı sosyal medyadan kendini böyle açık etmezdi bence bilmiyorum ama gerçeklik payı düşüktür
    1
    kndindnprnslibyazat 11 gün önce
    oracle database ile kullanılıyor ve java ile yazılmış. ayrıca web arayüzünde .net-mvc'nin java versiyonu olan jsp kullanılıyor. eleman sallamış yani.
  • 3
    oxygen 11 gün önce
    boş laf. gercekten ozellikle insanlari galeyana getirme amaci guden bir yazi. ama okuyunca bos.
  • 0
    dirtcinciyazari 11 gün önce
    önemli bir yazıda şmile kullanılmayacağına göre bu yalan duruyor. ayrıca diğer seçimlerde hile olsa akp koalisyon luk duruma da düşmezdi
  • 1
    hedap 11 gün önce
    aşırı gerçekçi. yani az gerçekçi yapsalar neyse de bu aşırı gerçekçi:)
  • 1
    anlaki 11 gün önce
    adam tüm bildiği teorik kelimeleri random atmış
  • 1
    nerdkafa 11 gün önce
    "atı alan üsküdar’ı geçti" rte.
  • 2
    kndindnprnslibyazat 11 gün önce
    sallamış. söylediklerine göre mssql kullanılıyor olmalı. halbuki ysk'da oracle veri tabanı kullanılıyor. havelsan tarafından geliştirilmiş sağlam bir sistem. böylesi bir sistemin manipülasyon yolları çok kısıtlıdır. muhtemelen yalnızca sandık sayımlarının girildiği aşama için açıktır. bu da normal veri tabanının çalışma mantığında olduğu gibi. ayrıca böylesi bir veri tabanı silinemez ve değiştirilemez olarak hayvan gibi giriş-çıkış ve işlem-sorgu logları tutar. yani kimin hangi bilgisayardan bağlandığı ve ne iş yaptığı silinemez bir şekilde kayıt altına alınır. hala şüphesi olan varsa gitsin şikayet etsin, anında bulunur bu işler.
  • 0
    mreker 11 gün önce
    boş laf kendince hikaye uydurmaya çalışmış.
    azcık teknik bilgisi olan doldurma olduğunu anlar
  • 2
    ssl 11 gün önce
    davetin için teşekkür ediyorum. tespitlerimi ve sonuç olarak fikrimi dile getirmek istiyorum.

    1. son derece zayıf bir yazılımcı olduğunu yazdığı yazıdan açık ve net anlayabiliyorum. hiçbir yazılım "uzmanı" terimleri bu şekilde aptalca kullanmaz. son derece mantıksız.
    2. system administrative dediği aslında database veri şemalarında bulunan adam, ne zamandan beri türkiyenin en önemli databasine direct sql sorgusu gönderebiliyor. daha saçma bir şey görmedim hayatımda. son derece mantıksız.
    3. votescrolling diye bir prosedür uydurulmuş, böyle bir şey olması evet mümkün. anladığım kadarıyla farkı abartmadan oyları değiştiriyor bu da insert işlemini bağlayan bir trigger procedure olabilir. mantıklı buldum.
    4. 50+ milyon oyun aktif olarak girildiği ve birçok sistem tarafından raporlandığı sisteme içeriden keyfi nasıl matematiksel işlem yaptırabiliyorsun da 9% fark bulabiliyorsun bana bunu bir anlat lütfen. sanki puiv databasinde takılıyorsun amk. son derece mantıksız ve ötesi.
    5. fake colum ne demek? yıllardır bu sektördeyim böyle kol görmedim. saçma tabiki amk içmiş yazmış pezevenk.
    6. sahte rowlar eklenmiş, bu mümkün olabilir. mantıklı buldum.
    8. columlar row edilmiş ne demek allah aşkına, rubik küpü mü lan bu?. saçma ötesi.

    sonuç olarak 5 mantıksız madde ve 2 mantıklı madde görüyorum. bana saçmalıktan başka bir şey olarak görünmüyor bu durum. ben de hayır destekliyorum fakat böyle yalanlara kalmadık.

    edit: şunu da eklemek istiyorum, yazılımsal olarak hile yapılmamıştır demiyorum. sadece bu yazılanlar zırvalık. inanmayın.
    ssl tarafından 11 gün önce düzenlenmiştir.
  • 0
    yondaimehokagesama 11 gün önce
    ya bak programcı değilim kendimi programcı diye nitelendirsem girişin girişin girişi seviyesinde derim ama bu yazı aşırı zorlama geliyor uzmanları açıklasın.
  • 0
    ibrahimisbilir 11 gün önce
    %9 farkla hayır önde demese inanabilirdim.

    ayrıca chp genel başkan yardımcısı yalanladı
  • 0
    yorumist 11 gün önce
    ıns degerlenir
  • 1
    kibritkutusu 11 gün önce
    3 yıldır bilgisayar işindeyim ve biraz inandırıcı olsun diye ingilizce yazdığı birçok kelime teknik değil. mesela sistem yöneticisi diyecegi yeri ballandırmaya çalışmış. server management falan tırt. yaz onun yerine gül gibi sunucu yönetimini ne diye hava basmaya çalışıyosun? onun dışında colum mu? column yaz bari be mübarek. madem ülkenin kaderini değiştireceğini sanıyorsun biraz özverili ol. "columları row etmek" de baya komik o nedir ya? ysk sayfasına baktıgımda da oracle gördüm sadece zırvalamış. mssql falan hepsi hikaye.
  • 0
    kerim 11 gün önce
    saçmalıyor.

    mantıklı düşünen bir insanın inanmayacağı bir yalan.

    sandık görevlileri sandık başında iken oyları sayarak tutanak tutuyorlar. bu tutanaklar ile ysk'ın girdiği verileri karşılaştırın her şey ortaya çıkar zaten.

    bu kadar sandık görevlisine hakaret edecek kadar patavatsız birisi.
  • 0
    eftalkirmaz 11 gün önce
    trol gibi olmuş.ınandırıcılıgı yok.bu kadar rahat konusturmazlar adamı.
  • 0
    mehmetcemrekisa 10 gün önce
    nikola teslanın önemli bir sözü var "internette gördüğünüz her şeye inanmayın"
  • 0
    necmettin 10 gün önce
    uydurma bir metin. sistem yöneticisi bir adam bu kadar uyduruk konuşmaz. "votescrolling" diye bir terim de yok, komut ta. "fake colum"lar "row" edilmez.

    ayrıca bir kere bilgisayar programcısı ya da sistem yöneticisi bir insanın bu kadar hatalı yazması da gerçekçi gelmiyor, işi sorun düzeltmek olan bir adamın yazısında bu kadar hata olması abuk geliyor ;)


  • bilin istedim

    Her türlü az bilinen, çok bilinen, duyulsada ne olduğu tam olarak bilinmeyen kavramların açıklandığı. puivin bilmesini istediğiniz bilgi, anı,fıkra, makale, görselleri paylaşabileceğiniz, sesinizi özgürce duyurmak istediğinizde seçeceğiniz bölüm

    72 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    ibrahimisbilir

    nesquik
    hukuk582
  • 1. bölüm açıklamasına uygun olmayan başlıklar açmayınız.

    2. yanlış bir bilgi gördüğünüzde yazara düzeltmesi için rica ediniz.

    3. açılan başlığı gerekli buluyorsanız (+), gereksiz buluyorsanız (-) yönünde işaretleyiniz.




popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...