gece: artık peşimi bırak.
  • 1
    dogudemir 6 ay önce
    :)) gece kendine gel napıyorsun aq
    0
    ghostrider 6 ay önce
    sadadasdasasd

    kafayı yemişler ya :d
    0
    dogudemir 6 ay önce
    ben mi
    gece mi
    sjslxk
    0
    ghostrider 6 ay önce
    sen geceleri.
    :d
  • 1
    fluance 6 ay önce ~ 6 ay önce
    gece: bana söz bırakmayın. söz milletindir.
  • 5
    florahasan 6 ay önce
    gece : bi salin beni amk
    1
    dogudemir 6 ay önce
    bu iyidi sjslzq
    1
    ghostrider 6 ay önce
    asdkasdaskj
    güldürdün knka :d
    0
    wwmg 6 ay önce
    oldu mu bro efkarliydik dkskfoeo
  • 0
    caytiryakisi 6 ay önce
    gece: beni benimle bırak
  • 3
    404butfound 6 ay önce
    gece gölgenin rahatına bak bi de dön puiv'in halina bak yar
  • 0
    xxx_buse 6 ay önce
    mutant gece peşimi bırak :d

  • stolk

    toplum, sanat, kültür, sinema, futbol, edebiyat, sosyal medya vb konularla ilgili güldürü ve mizahi içeriklerin oluşturulduğu bölümdür.

    54 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    ghostrider

  • kurallar

    >küfür etmek ve argo kelime kullanmak yasak.<

    >konu dışına çıkmak yasak.<

    >mizah, güldürü, komedi gibi içerikler üretmek için açıldı.<

    >+18 paylaşım yapan arkadaşlar içerik oluşturma bölümünün altındaki +18 kutusuna tıklayarak belirtsin.<

    >bölümü takip etmeyi unutmayın.<