işkur'un istihdam sağlayamaması

    14
    filozofunsakali 25.9.2019 13:28 ~ 13:32
    bugün sanal fuar adında bir projeyle internet ortamından markalarla iş birliği yaparak istihdam yaratmak amacıyla bir site oluşturdular. saat 13:00'da başlayan bu sanal fuarın reklamını yapmadan bildirim sms'ini 12:30'da attılar. siteye girilmiyor yoğunluktan, girince de markalar var tıklıyosun cv bırakıyorsun tabi cv yükle kısmına tıklayınca site çöküyor. bir sürü marka var ama bu markalar hangi işi veriyor. yani dr. outker markası var da bu markanın iş ilanı ne? o yok. cv bırak diyor. bırakamazsın abi çünkü patladı site. saçma sapan bir oluşum. bir işe yaramıyor. yalancıktan istihdam sağlama projesi.

    not:. işkur'dan fazla istihdam sağlayan iş ilanı siteleri var ve milyonluk bütçe ayırmadan belki aylık 100 liraya açtıkları sitede işkur'un sağladığı istihdamı geçiyorlar.
  • 1
    zeynepgm 25.9.2019 14:59
    sağladığı istihdamlarda zaten genelde bok gibi işler oluıyor.
    0
    filozofunsakali 25.9.2019 15:39
    ya çağrı merkezi ya bim-101-şok satış elemanı ya da benzeri. bok gibi demeyelim de sadece belli firmaların işlerini iş arayanlara satıyorlar gibi. yeterince reklam bile yok. işkur bence başarısızlık eseri.
  • 1
    enon 25.9.2019 15:24
    işkur'a gideceğime kapı kapı dolaşır, 1 haftada iş bulurum
    0
    filozofunsakali 25.9.2019 15:36
    şuan gerçekten onu yapıyorum. freelance iş bile buldum. işkur'a kalsa ölmemi bekleyecek.
  • -1
    piiuv 25.9.2019 16:27
    bence yanılıyorsunuz bende işkur destekli çalışıyorum ve işimden memnunum ve şartlarıda gayet güzel durumda elhamdulillah :)
  • 1
    baladusmuskiz 25.9.2019 18:29
    iskurun cop olmasi
  • 1
    serbestyazar 26.9.2019 09:58
    bu tür kurumların yaptıkları işlerden birde sağlam bir temel mi bekliyorsunuz ? allah aşkına özel sektörler neden varlar ? her şey devlete bağlı olsa yani örnek veriyorum devlet hastaneleri gibi vs vs. emin olun bu ülkede hiç bir şey kalmaz çünkü çalışma saatleri belirli fakat özel sektör böyle değil yetkiliden korkuluyor, kovulma korkusu var, mesai durumları var ve bu şekilde zaten sistem doğru şekilde ilerliyor. zaten eğer koskoca işkurun sunucusu yoksa ve sunucudan site açamıyor edemiyorsa özele çevirin gitsin.
  • 1
    panzehirr 27.9.2019 21:22
    bizim bölgedekinde 25bin işsiz kayıtlı.. benim firma da 5 yıldır işkura kayıtlı, bunca zamandır bir allahın kulunu yönlendirmiş değiller. bi sike yaradıkları yok
  • 1
    alkoritmaaa 27.9.2019 22:16
    işkur; ne iş kurdurur, ne de iş vaat edebilir.. niye kurulduğunu anlayabilen varsa bana da anlatsın.