• 1
    k0nchert0 20.2.2017 08:22
    arkadan olur abi böyle şeyler dercesine teselli eden arkadaşı :d
    0
    ibrahimisbilir 20.2.2017 22:23
    😂 😂 😂 😂 😂
  • 1
    venegous 20.2.2017 10:56
    içim acidi mk
  • 1
    ayibogan 20.2.2017 15:10
    yazık lan adama. benimde telefon taksidi bitmeden bozulmuştu. çok kötü bir his
    1
    ibrahimisbilir 20.2.2017 22:24
    seninki bozulmuş yaptırırsın adamın telefonu 2000 fitde kayboldu 😂😂😂
    1
    ayibogan 21.2.2017 06:50
    o da doğru 😀😀
  • 1
    ayibogan 20.2.2017 15:27
    yazık lan adama. benimde telefon taksidi bitmeden bozulmuştu. çok kötü bir his
  • 1
    burakakkaya7 20.2.2017 16:25
    ahaha düşünmesi bile kötü 😂
  • 1
    jqquintel1 20.2.2017 22:27
    sıkıntı yapma dokunuşu
  • 0
    yondaimehokagesama 20.2.2017 22:34
    arkasından atlasana aq
  • 1
    delifisekkim 20.2.2017 22:54
    düşünsene kafana düşüyor yada yumuşak bir yere düşüp kırılmıyor firma ne reklam yapar