içtiğiniz sigara ve nickinize göre kişilik analizi

  • 1
    kayipunicorn 16.8.2018 21:40
    içmiyorum
    1
    hellomyfriend 16.8.2018 21:49
    aferin iyi bok yemiyon
    1
    kayipunicorn 16.8.2018 22:00
    ahaha saolasın da inçle göre karekter analizi yapacaktın 😱😱😱
  • 1
    lightofgod 16.8.2018 21:41
    sigara içmiyorum astımım var
    0
    hellomyfriend 16.8.2018 21:48
    üstün yeteneklerime güvenerek söylüyorum büyük ihtimalle astımın olabilir
    1
    lightofgod 16.8.2018 21:50
    oh my var mı yok mu emin olmadığım god. nasıl bildin medyum musun hocam
  • 0
    reelsamurai 16.8.2018 22:34
    parliament
    0
    hellomyfriend 17.8.2018 02:01
    30lu yaşın üstlerindesin. sanayi de veya kendi ustalığını yaptığın bir işte çalışıyorsun. parliament night blue sigaranıda alması için çırağı yolluyorsun. samimi bir insansin insanlar seninle muhabbet etmeyi seviyor.
    teker teker gelen zamlardan parliamentin ne kadar etkileneceğini merak ediyorsun için içini kemiriyor. bu sıralar farkli markalar denemiş en azindan değistirmeyi düşunmussun
    0
    reelsamurai 17.8.2018 07:47
    1 tane bile tutmadı desem
  • 0
    parodi 16.8.2018 22:39
    marlboro - touch

    nick : parodi

    yap bakayım :)
    0
    hellomyfriend 17.8.2018 02:03
    büyük ihtimalle kösesin. o sigarayı, telefonu, araba anahtarını ve cüzdanı oturur oturmaz masaya koyan insan sensin. herkese kolay kolay güvenemeyen bir tipsin ve çevrende çok insan olmasına rağmen sadece bir kaçının seni zor durumlarda kollayacağına inanıyorsun
    0
    parodi 17.8.2018 02:04 ~ 02:04
    hiç biri tutmadı lan :/ nasıl analiz bu
    0
    hellomyfriend 17.8.2018 02:06
    😐
    0
    parodi 17.8.2018 02:07
    biri biri tutaydı kanki arada chester içiyom ona göre yap bide :d
    0
    hellomyfriend 17.8.2018 02:10
    gür gür bıyıkların sakalların var. o sigarayı, telefonu, cüzdanı ve araba anahtarını masaya koyan adam kesinlikle sen değilsin. herkese kolay kolay güvenen ve çevrende az insan olmasına rağmen zor durumunda hepsinin yardımına koşacağina inaniyorsun
    0
    parodi 17.8.2018 02:10 ~ 02:13
    buda yanlış :d asdsa

    sadece hafif sakallarım var. çevremde çok insan var ama yardıma hepsi gelir ben çağırmam. sadece sigara paketim masada olur. herkese güvenmem herkese başka sayfa açarım. o güven kazanmak onların elinde.
    0
    hellomyfriend 17.8.2018 02:12
    kardeşim ya kösesindir ya gür sakalın vardır. eğer seyrek çıkıyorsa oda köseliktir. lan ya kafan yok ya kadınsın
    0
    parodi 17.8.2018 02:13 ~ 02:15
    köse yada gür değil kanki hafif sakal bırakıyorum :) yani ince sakalım var bir ton sakal şekli var be :)

    ki bunlardan örnek verem keçi sakalı, u sakalı, sadece bıyık, kirli sakal :)
    0
    hellomyfriend 17.8.2018 02:15
    kanka gürden kastım uzun değil sık
    0
    parodi 17.8.2018 02:16
    la gür dedin kirli sakal oluyor benim kafam ona gidiyor bende u sakalı var altta keçi var :)
    0
    hellomyfriend 17.8.2018 02:17 ~ 02:18
    0
    parodi 17.8.2018 02:18
    :d o zaman bildin
    0
    hellomyfriend 17.8.2018 23:44
    marlboro touch mentollu var gri var mavi var beyaz var. hep bunlardan bilemedim
  • 0
    aydakigunes 16.8.2018 22:40
    sen yalnızca nickimi al
    0
    hellomyfriend 17.8.2018 01:55
    hile olur bu seni zaten tanıyorum 😀
    0
    aydakigunes 17.8.2018 07:34
    bir şey söylesen ölür müsün
  • 0
    marshal 16.8.2018 22:58
    .
  • 0
    soylemezali 17.8.2018 01:27
    kent mentollü
    0
    hellomyfriend 17.8.2018 02:05
    bir gümrük firmasında ya da en kötü ihtimalle masa başında çalışıyorsun. gür saçların var. herkesi kolay sever kolay alışırsın. ancak biraz saf olabilirsin, insanların arkasından konuşmayan, hep bardağın dolu tarafına bakan kişisin
  • 0
    plutonyum 17.8.2018 14:22
    winston
    0
    hellomyfriend 17.8.2018 23:42
    11in üstünde çeşidi olan bi marka
  • 0
    gheddogospel 17.8.2018 17:22
    camel soft
    0
    hellomyfriend 17.8.2018 23:40
    özgür ruhlusun dostum, gözlük kullanmayı seviyorsun. motor kullanmak istemişsindir hatta imkanın olduysa kullanmışsındır.