8
nasaya gitmek isteyen masum puivliler.
şimdiden milyonlarca yazar başvurmuş. sponsor arkadaşımız da milyonlarca liralik hibe destek paketini de şimdiden açıklamış durumda.
17 dil bilen halihazirda duygu tercümanı kardeşimizde kendini feda etmeye hazır.
bizim içinde endişeli bekleyiş devam ediyor.
umarim gulecegimiz bir durum cereyan etmez diyecegim ama, derken bi gülme geliyor 😂
  • 3
    rockefeller 1 yıl önce
    "onların peşinden gidecek cesaret varsa, tüm düşler gerçek olabilir"
    (pi: walt disney)
    0
    yusufir 1 yıl önce
    gidiyor musun ?
    0
    rockefeller 1 yıl önce
    eğer iş yerimden izin alabilirsem gitmeyi düşünüyorum
    0
    yusufir 1 yıl önce
    eh hadi hayırlısı.
  • 0
    bircocukabisi 1 yıl önce
    katıldığım hede

    ama gülmekten ahahahhhaahhaah

    olm salakmisiniz siz cidden hicmi beyniniz yok amk ahahahahahahahahaah
    3
    yusufir 1 yıl önce
    olm adamlara salak deme lan. milyonlarca yazarla papaz etme beni.
    0
    bircocukabisi 1 yıl önce
    yok katrilyonlarca amk nerde o milyonlarca yazar, sabah kendim konustum kendim cevap verdim lan..
    1
    yusufir 1 yıl önce
    abartiyoruz kardeşim. burda da rahat rahat asip tutamayacaksak yani:)
    1
    bircocukabisi 1 yıl önce
    özür dilerim.. (:
  • 1
    keyiftuccari 1 yıl önce
    güzel bir fikir ama gerçekleşmesi zor.arkadaş ne kadar iyi niyetli olsa da orada gelirim yazan arkadaşların çogu iş vize almaya gelince sınıfta kalacak.keşke yazılı bir başlık açılsa ve gelişmelere göre güncellense çok yorum karmaşası olmuş o yüzden takibi bıraktım.dur bakalım gidiyoruz derlerse benide alın derim
    1
    yusufir 1 yıl önce
    eleme kriterleri sunulmadi henüz.
    öncesinde dokunulmazlik yarışı felan da olur. baya uzun bi süreç:)
  • 0
    canki 1 yıl önce
    mortalda buna inanmıs konu sabitlenmiş wtf derdirtti
    0
    magic 1 yıl önce
    mortal onu medussa sanmıştır o herif faketi medusaa idi nicki de
    1
    canki 1 yıl önce
    ilk kez böyle seyler görmeye basladım
    güzel güzel böyle seyler geliştigimizi gösterir
    0
    magic 1 yıl önce
    evet bunlar zaten elenir ilerde
    0
    medusaa 1 yıl önce
    kardeşim inan bak bana blmiyordum
  • 1
    magic 1 yıl önce
    ulan gerif zaten nicki çakma prim amacli ortaya bir sey atmis bin tane sazan da pesinden gidiyor amk ahahaassgfsagsgd
    0
    yusufir 1 yıl önce
    olimpiyat koşusu gibi depara kalkmış millet. gidiyor demek biraz küçümsüyor sarfedilen eforu😂
    0
    magic 1 yıl önce
    aslında demek ki buranın da yaş ortalaması düşük
    1
    yusufir 1 yıl önce
    yok ya olur mu öyle seysey. hepsi koca koca adamlar diyecegim, bigulme geliyor:)
    0
    magic 1 yıl önce
    entryi okurken gulme geldi
  • 0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    mortal sazan.avi yaptı sanki . epeyde gündem oldu . işin garibi bunca insan nasıl kanabilir. la adam gidecek olsa seni beni neden alsin yanina
  • 0
    medusaa 1 yıl önce
    1arkdaşlar galiba yalnış anlaşıldım ben bu nicki iddaa sitelerinde kullanıyordum fake amaçlı filan açmadım
    2 parayla ilgili bir sıkıntım yok amaç vakit geçirmek eğlenmek ve insanların hafızasında unutlmayacak bir yer edinmek bence bu bütün düya servetinden değerli
    3gerçekden vize mize konuları hakkında hiç bir bilgim yok bunu size defalarca söyledim yardımınıza ihtiyacım var bu konuda
    4başlık altındaki yorumları tek tek okudum aya gitmekde bir hayaldi ama insanoğlu yaptı ki biz yeryüzünde biyere gidecez çok şükür imkan var sadece biraz prüz var
    5 inanan arkdaşlar bana mesaj atabilir ve kesin gelecek arkdaşlar yaşı 18+ olan ilk 15 kişiyi not alacağım
    6inanmak yada gelmek istemeyebilirsiniz ama biraz saygılı olmanızı istiyorum gerçekden ortada bir emek var ve tek başıma ancak bu kadarını yapabiliyorum.
  • 0
    suphenmivar 1 yıl önce
    tam ciddi konuşacam, bi gülme geliyor. ay ben gülerim.
  • 0
    kasaturasizrambo 1 yıl önce
    ulan 17 dili gec ben türkcemizi zarzor konuşuyorum kalkmiş 17 dilden bahsediyor :d
    0
    yusufir 1 yıl önce
    nerden gördün kardeşim kalkmış olduğunu. görmeden etmeden kalkmış felan demeyin:)
    0
    kasaturasizrambo 1 yıl önce
    bonzai falanmi kullaniyon bilader anlamadimki .s
    0
    yusufir 1 yıl önce
    ayiliriz kardeş, sıkıntı yapma:)
    0
    kasaturasizrambo 1 yıl önce
    lol
  • 0
    tombalaci 1 yıl önce
    hahah noldu o iş, yattı mı? böbrek.avi falan olmasın.
    1
    yusufir 1 yıl önce
    yattı ya uyandırmaya kiyamiyoruz. pardon.
    uyandirmalara...
    çoğullar ya hani o bakımdan😂


  • goygoy

    boş muhabbet + laklak + adamlı madamlı + siyaset+ tarih+ bla bla bla...

    314 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

  • bölüm hakkında

    -bölüm eğlence amaçlıdır bu kapsamda hertürlü içerik açılabilir

    -her türlü formatta içerik atabilirsiniz(gif,video,yazı vs)

    -bu bölümde açacağınız başlıklar muhtemelen alaya alınacaktır o yüzden ciddi olduğunuz konuları buraya yazmayınız

    kurallar (ihlal durumunda uyarısız başlık kaldırılır)

    ➊ başlık veya içerikte bir grubu/kitleyi/kişiyi hedef alan küfür aşağılama varsa

    ➋ tahrik edici ,aşağilayici , küfür içeren yorumlar kaldırılır sahibi engellenir . 

    ➌ yorumlarda tepki toplayan içerikler

    ➍ -3 oya ulaşan içerikler 

    ➎ random , anlamsız başlık ,içerik varsa

    ➏ türkçe yi aşırı şekilde bozan başlıklar-hatalı yazımlar(önce uyarılır devamı halinde kaldırılır)

    ➐ bölümle alakasız başlıklar (uygun bölüm önerilebilir)  

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...