kripto para

    9
    reelsamurai 30.1.2021 15:27
    bildiğiniz üzere son yıllarda bitcoin ve altcoinler büyük ilgi görmeye başladı. öylesine büyük bir ilgi ki dünyanın en zengin insanı elon musk bile kripto para projelerini duyurmayı planlıyor ve her gün saçma sapan tweetler atarak piyasayı hareketlendiriyor (bkz:dogecoin). peki siz ileride kripto paraların şuan ki para birimlerinin yerini alacağını düşünüyor musunuz?
  • 1
    lock 30.1.2021 16:22
    mutlaka yerini alacaktır ama biz yine donsuz kalacağız, parayı götüren şimdi götürüyor.
    0
    reelsamurai 30.1.2021 17:59
    zengin her gün daha zengin, fakir her gün daha fakir oluyor bunun sonu var gibi görünüyor...
  • 1
    omfg 30.1.2021 19:36
    tek gerçek tl'dir.
    0
    reelsamurai 30.1.2021 19:56
    :)
  • 0
    samurayolanmohikan 30.1.2021 19:55
    kripto paralar zaten geleneksel para birimlerinin yerini aldı :)
    toplam ticaret hacmi çok yükseldi. anlık işlem yapılması takip edilemiyor olması gibi bi çok etmen daha da cazip hale getiyor.

    ki para canlı bişeydir ve sürekli evrilir. 300 sene evvel kağıtların bi önemi yoktu mesela.
    eth en güveniliri, xrp en çok kar getirecek olanı.
    0
    reelsamurai 30.1.2021 19:58
    hocam daha almadı abartma istersen bir 5-10 yılı var tam oturması için
    0
    samurayolanmohikan 30.1.2021 21:36
    5 sene evvel kimsenin bilmediği bir para birimi şu an dünyanın her yerinde geçerli durumda. sade vatandaşın işin içine girmesi 10-15 sene ama sade vatandaş her şeye çok geç katılır.
    ben paranın evriminin sırada ki halkasının eklendiğini düşünüyorum.
    0
    samurayolanmohikan 31.1.2021 17:52
    xrp en çok kar getiren olacak dediğim zaman 2 liraydı. 24 saatte 3,5 lira oldu ilerde değerlenir bu başlık :d
    0
    pandababy 1.2.2021 10:36
    ben mal olduğum için 5 lirayken almıştım :)))
  • 0
    samurayolanmohikan 14.4.2021 19:24
    arkadaşlar öncelikle selamün aleyküm :) xrp konusunda söylediklerimin gerçekleşmiş olması beni mutlu etti :)