26

düşünce yapınızı etkileyen veya değiştiren olaylar, şairler, kitaplar, müzikler nelerdir ve nasıl etkilemiştir ?

benim kesinlikle hakan günday'dır ve yazdığı kinyas ve kayra kitabıdır. hayatı bastan aşağıya sorgulamama neden olmuştur.
  • 3
    helin04 1 yıl önce
    ölüme fısıldayan adam kitabı beni derinden etkileyen bir kitap. ölüme karşı olan anlayışımı değiştirdi ve ilk defa bir kitapta bu kadar çok ağlamama neden oldu. onun dışında da karantina kitabı bana okuma alışkanlığı kazandırdı.
    0
    k0zm0s 1 yıl önce
    ölüme fısıldayan adam kitabı elime geçemedi (: hakan günday' ın tüm kitaplarını bitirmekle mesguldum ve tekrar okumakla (:
    0
    helin04 1 yıl önce
    bence en yakın zamanda okumalısın. emin ol ki okumana değecek bir kitap
    0
    k0zm0s 1 yıl önce
    şuan alacağım kitap o olucak (:
    0
    helin04 1 yıl önce
    :)
    0
    su_luk 1 yıl önce
    o kitapta ben de ağlamıştım. ama sonu istediğim bi sonuç değildi ya. yani kitabîn içeriğine kıyasla daha güzel bitebilidi. sence ikinci kitap özgürün yaşadîğı üzerine mi kurulucak, sonuçta mektupları gònderen biri olmalı. hić de sevmem saklanmalî gizemleri
    0
    helin04 1 yıl önce
    bence özgürün böyle bir şey yapmasının bir nedeni olmalı. bu yüzden 2. kitapta o nedeni anlatıcak. ama dediğin gibi bu sırada yosun özgürü arayacak.
    0
    su_luk 1 yıl önce
    hani özgürü bîçaklayan çocuk, intikam için yapmîştî ya belki o neden yosun özgürün tilkilerinden zarar gòrmemesidir. ama öyle de gúzel olmaz ya. yeni biri falan gelsin bence
    0
    tersbalik 1 yıl önce
    bence özgürün babası hâlâ yaşıyor olmalı yada yosun özgür'den hamile kalmış olmalı. nedense öyle hissediyorum :)
    0
    tersbalik 1 yıl önce
    en çok etkilendiğim kitaplardandı
  • 0
    rheeberreq 1 yıl önce
    teoman abi ya...
  • 0
    singlegun 1 yıl önce
    fatih bulut
  • 1
    rheeberreq 1 yıl önce
    alaska'nın peşinde dünyanın en güzel kitabıdır benim için.
    1
    darkier 1 yıl önce
    looking for alaska... eskiden orijinali elime geçmişti ama pek ileri gidememiştim. böyle diyorsan almak lazım.
    0
    rheeberreq 1 yıl önce
    bazı kişiler hiç beğenme ama dene
  • 1
    muroo_7 1 yıl önce
    cemal sureya
  • 1
    nurullah_saygn 1 yıl önce
    oğuz atay - tutunamayanlar..
    kesinliklle çok farklı bir kitap..anlatılamayanı anlatmış..
  • 0
    erenmehmet 1 yıl önce
    hüseyin nihal atsız
  • 0
    ibrahim_drkn 1 yıl önce
    gazapizm - sorgula
    heijan &muti -düşme
  • 1
    bytsunami 1 yıl önce
    polisiye kitapları. cok etkiler bni
    1
    k0zm0s 1 yıl önce
    son okuduğunuz polisiye kitap hangisidir (:
    0
    bytsunami 1 yıl önce
    ahmet ümit kırlangıç çığlığı
    not..tavsiye ederım kıtap severlere
    1
    k0zm0s 1 yıl önce
    ahmer ümitten patasana kitabını çok sevmiştim (:
    0
    bytsunami 1 yıl önce
    ben daha yeni yeni alıstığım icin kitaplara o kadar cok kitap okuma fırsatım olmadı 😀
  • 1
    nadyaaktay 1 yıl önce
    oğuz atay 'ın tutunamayanlar eseri öyle etkileyici bir eser ki insanı büsbütün büyülüyor. ruhunuza işkiyor sanki....
  • 0
    lllert 1 yıl önce
    yalniz kaldigimda dinledigim ve gaza geldigim sarkilari soyleyim bende.tarzi farkli gelebilir kulaklariniza gelebilecek zararlar icin simdiden ozur dilerim :)
    black sun empire- ı saw you
    noisia- shellshock
  • 0
    durbitz 1 yıl önce
    olay- şuan birine aşırı bağlandim fakat ilgi göstermiyor ve bende buna direnmeye çalışırken çok şey değişti
    kitap- metro serisi
    müzik- focus movie - love theme (focus isimli filmin sountracki ama dinlerken geçmişimi geleceğimi ve şuanki halimi düşünüyorum)
    şiir - ehh dostum şiir sevmem malesef
  • 0
    bayancuce00 1 yıl önce
    bülbülü öldürmek kesinliklr irkçıliğın çocuk gözünde ne demek olduğunu harika bir şekilde anlatan bir kitap
  • 0
    fatih_dk 1 yıl önce
    simyacı, sesizliğin sesi, rönesansın ruhu, tanrisal öngörü, beyaz lale... bu kitaplar beni cok etkiledi ve en begendiğim herkesinde izlemesininistediğim belgeseller de the story of god, kutsal gizemler 1-2, zeitgeist, derrenw brown maniplasyon
  • 0
    raifefendi 1 yıl önce
    harbiden mükemmel kitap o da ya
  • 0
    mataramasuko 1 yıl önce
    cehenneme övgü,cennetin dibi ve gösteri peygamberi.
  • 0
    malefix 1 yıl önce
    "sen yalnız ben yalnız" şarkısı beni nedense anlattı. nedeni bilmiyorum ama içim paramparça oldu.😢😢
  • 2
    kiritoo 1 yıl önce
    asi bir çocukken tanıştığım çok güzel bir hoca bana sürekli sultanım diye seslenirdi beni çok çok severdi insanlar hak etmese de herkesi sev derdi. sen seversen o seni sevmese de başkasını sever başkası başkasını sever derken herkes bir birini çok sever demişti ve gerçekten de hayatım aynen anlattığı gibi oldu o hocam bana içinde ki uyuyan güzeli uyandır diye bir kitap okudu ve hayallerinden asla vazgeçme dedi yine onun dediği gibi yaptım ve sadece 56 kilo çok zayıf olmama rağmen üniversite takımına seçilip türkiye şampiyonasinda türkiye ikincisi olduk ve kupayı almak için kaptan çağırıldığında kupayı almaya giden kaptan oldum ... hayatımı değiştiren hocama sonsuz minnettarım 😍
    1
    k0zm0s 1 yıl önce
    böyle hocalar herkese gerekli (:
    0
    kiritoo 1 yıl önce
    kessinlikle nasibimiz de varmış şükür 😊
  • 0
    mavitilki 1 yıl önce
    burhan eren- yıldızlı atlas kitabı
    kent şarkıları-çocuğun düşü şarkısı
    film olarak da küçük prens sanırım
  • 0
    sipsi54 1 yıl önce
    oğuz atayın tüm kitapları
    müzikte ise neşet ertaş ve nurettin rençber
  • 0
    ekag34 1 yıl önce
    f.nietzsche bin "böyle buyurdu zerdüşt" adlı kitabı, rap müzik sanatçılarından ise ados, hayki ve saian'ın büyük etkisi olmuştur
  • 1
    durbitz 1 yıl önce
    olay- şuan birine aşırı bağlandim fakat ilgi göstermiyor ve bende buna direnmeye çalışırken çok şey değişti
    kitap- metro serisi
    müzik- focus movie - love theme (focus isimli filmin sountracki ama dinlerken geçmişimi geleceğimi ve şuanki halimi düşünüyorum)
    şiir - ehh dostum şiir sevmem malesef
  • 0
    ahmt_demrl 1 yıl önce
    tarihimizi tanıyalım
  • 2
    ufukca 1 yıl önce
    ınsanin düşünce yapisini en çok değistiren play ölüm sanırım kez nezaman bi morg kapisinda beklesem ufak bi seyahate cikiyorum bukadar işte be diyorum hayallerin umutlarin para denilen kağit parcasinin son bulduğu her burası işte zara yok mavi yok koton yok sadece metresi 10 liralik kefen beni işte sarilip uğurlaniyorsun hepsi bu....
  • -1
    gokkusaklikus 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    ilk okulda uzaktan bı akrabamla aynı sınıfta okuyoduk.ama daha önce tanismamistik, akraba olduğumuzu da okula o başladığında söylediler bana. sonra da anlaşabildik diye kantine falan gidiyoduk birlikte. bı gün benim ondan hoşlandığımi söyleyerek sınıfta olay çıkarmıştilar. o ilkokul aşkları bı başkadır ya, tabiki asla böyle bişey yoktu. ben ama eve ağlayarak falan gelmiştim, hayır yok öyle diye. anneme anlatıyorum, bağırdım sinirlendim falan uzun bı sure mutfakta o bulaşık yıkarken ben ona ağladım. sonra sakince gitti ellerini havluya kuruladi ve bana dedi ki 'evet seviyorum deseydin' dedi. ne? dedim ve dedi ki, 'evet seviyorum, seni de seviyorum, annemi de babamı da ogretmenimi de seviyorum deseydin. her sevgi sevgili olmak için değildir ' dedi. yani o kadar çok düşüncelerimi değiştirdi ki, umursamamayi ve olaylara başka yerden de bakilabilecegini öğretti bana. sadece aşk konusunda değil, karşılaştığım her olayda başka açıları göz önünde bulundurabilme kabiliyetine sahip oldum. teşekkürler anne.
    1
    k0zm0s 1 yıl önce
    anneler varolsun (:
  • 0
    elifsumertas 1 yıl önce
    olay içerik vermeyeceğim. bi güzin ablalık yapmadığım kaldı.
  • 0
    kizuna 1 yıl önce
    çok varda 1 saatlik etkilenmelerdi hepsi hayal ateşine atılan odunlardı yani bahsetmesemde olur
  • 0
    rood 1 yıl önce
    hakay günday'ın tüm kitapları.
  • 1
    puvvera 1 yıl önce
    daha dünyada olmadığım zaman diliminde gerçekleşen olaylardır. misal 28 şubat süreci
    0
    k0zm0s 1 yıl önce
    ılginç 😂😂
  • 1
    cakaner 1 yıl önce
    uçurtma avcısını okuyan ve hayatında etki yaratmayan oldu mu merak ediyorum?
    0
    k0zm0s 1 yıl önce
    anlamadan okuyup etkilenmeyen olmuştur (:
    0
    cakaner 1 yıl önce
    bundan dolayı ülke de kitap okuyorum diyen çok lakin iki kelimeyi bir araya getirmeyi bilen yok. yazık...
    0
    tarcinlicookie 1 yıl önce
    beni dagitan bi kitap oldu bi sure cikamadim etkisinden lakin filmi beklentimi karsilamadi hayal dunyamda kitabin yeri bambaska
    1
    k0zm0s 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    kitap ve film aynı hazzı hiçbir zaman veremez bana kalirsa (:
    1
    tarcinlicookie 1 yıl önce
    kesinlikle oyle okurken zaten kafanda bir film ceviriyorsun ve bu filmle uyusmaz ama yine de bu kadarini beklememistim:(
    1
    cakaner 1 yıl önce
    işte sırf bu yüzden bir yapıtın kitabı ve filmi varsa önce kitabını okur sonra filmini bir ihtimal de olsa izlerim. önce filmini izlersem kitabı elime aldığımda film benim için tam bir fiyasko olur. 👍
  • 1
    plumerion 1 yıl önce
    ne yazık ki tamamı, en fazla anlık gaza getirmekten öteye etkileyemedi..
  • 0
    marshal 1 yıl önce
    eminem
  • 0
    dirik02 1 yıl önce
    neşet ertaş her gece damardan giriyor mübarek piskolojimizi al üst edip çıkıyor
  • 0
    ahmedovich 1 yıl önce
    oğuz atay
  • 1
    tarcinlicookie 1 yıl önce
    evgeny grinko valse dinledigim her an baska bir boyuta geçiyorum resmen hayatin anlamini sorgulatirken bi umarsizlasma geliyor ayni zamanda asiri harika
    0
    laughingcoffin 1 yıl önce
    yalnız değilsin
    0
    clay 1 yıl önce
    adamın ağzında kırmızı filtre sigara. bence o parçanın sözlerini bizler yazıyoruz hissediyoruz. çok güzel parça ya
    0
    tarcinlicookie 1 yıl önce
    evet ucu acik bir parca cok fazla duygu barindiriyor
    0
    clay 1 yıl önce
    dinlerken düşünüyorum ve bi bakıyorum parçanın sözlerini ben tamamlamışım
  • 1
    kahvelipuding 1 yıl önce
    lisede aşık olduğum çocuk. bana bambaşka bi hayatın kapısını açtı diyebilirim. sevmek ne demek onu gösterdi. içimde yatan beni ortaya çıkardı. kitap okuma alışkanlığımı o kazandırdı. karşıma çıkan en farklı insandı. şimdiyse ben ondan daha farklıyım. hayatı sorgulamaktan başka bi şey yapamıyorum.
    0
    k0zm0s 1 yıl önce
    sırf kitap okuma alışkanlığı kazandırdı diye tebrik ediyorum kendisini başka birisine bu alışkanlığı kazandırmak o kadar zor ki..
  • 1
    mucahitdebruyne 1 yıl önce
    hakan günday piç kesinlikle değiştirdi
    1
    k0zm0s 1 yıl önce
    okudugun en son kitabıydı (:
    0
    mucahitdebruyne 1 yıl önce
    kinyas ve kayra da harika
    0
    k0zm0s 1 yıl önce
    o da okuduğum ilk kitaptı yazarın (: aşırı derece derin yaralar açtı.
    1
    mucahitdebruyne 1 yıl önce
    biraz sıkıntılar var bitsin zarganayı okuyacağım
    0
    k0zm0s 1 yıl önce
    az'ı okumalısın bence (:
    0
    mucahitdebruyne 1 yıl önce
    o zaman ilk sırada o var
  • 2
    lightbringer 1 yıl önce
    bir kadının düşüncelerini ilk kez bu kadar net anlayabildim sanırım. ahada link..
    www.edepsizsozluk.com/size-bir-hikaye-anlatacagim-uzun-surmez--58771
    1
    raıssa 1 yıl önce
    beni ağlattığın için üzülmelisin, çünkü ben üzgünüm ☹️☹️☹️
    0
    lightbringer 1 yıl önce
    peş peşe kaç tane sigara yakmıştım okurken hatırlamıyorum. üzgünüm
    0
    raıssa 1 yıl önce
    bitmemiş daha ama olsun ben de bayıldım
    0
    lightbringer 1 yıl önce
    20.12.2012 son entry girişi olmuş devam edermi bilemem ama ederse hala takipteyim.
    0
    raıssa 1 yıl önce
    evet ben de takibe aldım teşekkür ederim bunu bizimle paylaştığın için
    1
    lightbringer 1 yıl önce
    ben teşekkür ederim benimle aynı duyguları paylaşan bir insanla tanışma fırsatı verdiğin için :)
  • 0
    ilaydavr 1 yıl önce
    no.1 değiştirdi
    0
    k0zm0s 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    nasıl bir etki yarattı sizde merak ettim açıkçası (:
    0
    jawhead 1 yıl önce
    çok basit dostum
  • 0
    garipizm 1 yıl önce
    aldatılmak
    0
    k0zm0s 1 yıl önce
    sanirim bu konu herkesi degistirir (:
    0
    garipizm 1 yıl önce
    ayrıntılar çok şey değiştirir :)
  • 1
    tersbalik 1 yıl önce
    ahmet batman'ın kendi denemelerinden derlediği iki kitap, 'soğuk kahve' ve 'sabah uykum'. belki de tam da yalnız olduğum bir dönemde karşıma çıktığı için bilmiyorum ama hâlâ birşeyler yazıyor olamın nedeni bu kitaplar.
  • 0
    mebrarc 1 yıl önce
    malcolm x
  • 0
    qasmaniya 1 yıl önce
    biz hayata yukarıdan baktık ya hani o günlerin acısı buranıza mı oturuyo nouldu korktunuzmu yerden ve yükseklik mi istedin ama yok korkumsun sen gözlerindeki korku hırsını aç biraz biz cesaretlenmeyi ögretiyoruz korkaklıyı degil en büyük türkiye için @allahu-ekber
  • 0
    sjense 1 yıl önce
    heavy metal, sanıldığı gibi kedi kesmiyoruz, insanlardan kendimizi somutlamıyoruz, kimsenin tavuğuna kış demiyoruz, inançsız değiliz, siyah siyah giyinip oramızı buramı deldirmiyoruz, hayır, o kadar basit ve sığ değil, siz göremiyorsunuz sadece, basit bir müzik türü insanın hayatını nasıl olumlu etkiler? neler yapabilir? gücü nedir? bunu sadece yaşayan bilir ve anlar, bu yüzden, heavy metal.
  • 0
    banu123 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    elif şafak- aşk kitabı. ben bu kitaba dini açıdan bakamıyorum. dini değil çünkü. hayatı sorgulatan bir kitap beni derinden etkiledi.
  • 0
    crowded 1 yıl önce
    öncelikle,çok güzel bir başlık olmuş, diğer çoğu anlamsız başlıklar göz yoruyor. pablo picasso'nun tabloları, güzelin altındaki kötülükleri görmemi sağlamıştır ve beni etkilemektedir. ve albert einstein'ın bilimsel çabaları ve realistliği her zaman benim için ilham kaynağıdır.
  • 1
    nafikulaksiz 1 yıl önce
    josé saramago - körlük
    insanın insan yapan her şeyi herkes eşitken görüldüğünü farkettiriyor bana. ve insanı yine kör eden şeyin insanın başka insana olan hırsından ötürü olduğunu
  • 0
    godmather00 1 yıl önce
    hayatımda etki oluşturan kitap; bazı yollar yalnız yürünür
    film; öteki taraf
  • 1
    monalisa 1 yıl önce
    carl sagan karanlık bir dünya'da bilimin mum ışığı
    1
    jawhead 1 yıl önce
    mum ışığından daha fazlası ...
  • 2
    eslim_1905 1 yıl önce
    başkalarının ne düşündüğünün ben onlara başkaları dediğim sürece hiçbir önemi yok
    cümlesi hayata bakış açımı değiştirdi
  • 1
    selinarslan 1 yıl önce
    aslında şair veya tanınmış birisi değil. ama fizik öğretmenim hayatımın dönüm noktası oldu. onun sayesinde iyi bir öğrenci oldum. onun söyledikleri ile sorgulamaya başladım bazı şeyleri ve beynimi geliştirmeye çalıştım sürekli.
  • 3
    oncugenclik 1 yıl önce
    ankara'ya bu yıl gelmişim okumaya , bir araları amerikan elçiliği açıklama yapmış bombalı eylem olabilir diye ankara ayakta. güvenparkta en kötü 5 ekip otosu , sivil polisler , metro giriş çıkışları güvenlik yüksek derece kısacası .metrodan çıkıyorum elimde valizlerle (hatta söyleyim milli müdafaa çıkışı ) , ben de kumral biriyim valizi kontrol etti öttü cihaz tamam geç kardeşim dedi .benim arkamdan doğudan gelen bir çocuğun valize kontrol yapıldı, valizin içinde demir askılık varmış söylüyor da çocuk bütün valizi darmaduman etti polisler ben orda anladım işte bu ülkede eşit değiliz. eşitsek bile bazılarımız daha eşit.
  • 0
    yakupmakup 1 yıl önce
    dostoyevski nin insanciklar kitabi hayata bambaska acilardan bakmayi ogrendim.
  • 0
    yasinkmk 1 yıl önce
    soner yalçın - siz kimi kandırıyorsunuz (bazı grupları sorgulamama neden oldu)
    kant - pratik ussun eleştirisi (felsefeye merakımı arttırdı)
    ırvın yallom - bugünü yaşama arzusu (hayata bakışımı değiştirdi)
  • 1
    koray4003 1 yıl önce
    sharlock holmes
  • -1
    hsrcalii 1 yıl önce
    oktay sinanoglu nun by by turkce adli eseri turkun gucunu bi kere daha anladim desem yalan olmaz ...
  • 0
    yukselyrgnc 1 yıl önce
    muhsin yazıcıoğlu nun birkaç konuşması türk siyasetini daha iyi anlamamı hiç bir şeyin göründüğü gibi olmadığını anladim
  • 1
    algiaydin 1 yıl önce
    suç ve ceza kitabından sonra hiçbir kitabı beğenmemem, her stefan zweig okuyuşumdan sonra ölüme tekrar sıcakkanlı olmam, yakınımın her düğünü olduğunda bu eziyet çekilmez evlenme diye düşünmem.
  • 1
    asdfgfs 1 yıl önce
    sefiller okumuştum bir kaç yıl önce etkileri hala sürüyor
    hepimiz böyle gittikçe bu bataklığa benzeyen çukurda boğulup kalıcaz diye ödüm kopuyor.saatin kaç olup olmadığı artık umrumda bile değil.herşey daha güzel olabilir istesek. ama buna izin verirler mi? bilmiyorum.bilinmezlik zaten insanı sefil yapmaz mı? gittikçe daha sefil bir duruma düşüyorum. düşüyoruz.
  • 0
    ali_celik0202 1 yıl önce
    oğuz ataya tutunamayanlar
  • 0
    omerylbs 1 yıl önce
    hersey
  • 0
    elifsumertas 1 yıl önce
    markus zusak hiç kimse sıradan değildir.

    insanların tek başına da pek çok hayatı kurtarabileceğini bunun için paradan ziyade zaman ve sevginin yeteceğini öğrenmiştim.
  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    1881 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    gaddarus
    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
    plumerion

  • bu bölüm #karışık bölümünün alt bölümüdür.

  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..