türkiye'nin %90'ı her gün duş almıyor

    21
    londonbrando 8.5.2018 22:50
    ne lan bu.biniyorum metrobüse herkeste bir koku yükseliyo.birbirlerinden rahatsız da olmuyolar.toplu taşımanın ahırdan farkı yok.hergün almıyosun en azından iki günde bir al şu yaz günlerinde.
  • 0
    dreamfloyd 8.5.2018 22:52
    insanın burnunun direği kırılıyor
  • 0
    nostradamus 8.5.2018 22:56
    her gün almayın lan zaten sonra su kalmıyor kimse alamıyor
  • 0
    timelesspearl 8.5.2018 23:01
    çık bence :)
  • 1
    fucckerfuckerra 8.5.2018 23:01
    her gün duş almak erkeklerde saç dökülmesine yol açar kadınlardada derileri daha narin olduğu için kuruluk gibi sorunlar ortaya çıkarır 2-3 günde bi duş almak en doğrusu
  • 0
    mister_moron 8.5.2018 23:02 ~ 23:03
    1 gün sadece saç bir gün banyo şeklinde haftanın butun gunu yikaniyorum.
  • 0
    6nuraysecetin7 8.5.2018 23:07
    o istatistiği %99 yapalim
  • 0
    topal__solucan 8.5.2018 23:07 ~ 23:07
    bence %80 i alıyor diye tahmin ediyorum.
  • 0
    minaycn 8.5.2018 23:31
    ben her gün alıyorum
  • 0
    utkudemir 9.5.2018 00:10
    çok şükür %10luk kısımdayım
  • 1
    ersals 9.5.2018 09:12
    alakasız bulunabilir, ancak temelde ter kokusunun nedeni asidik besin alımı. asitlenme, terde koku, idrarda koyu renk ve gaytada keskin koku ya neden olur. oksidasyon erken yaşlanmaya neden olur.

    alkali beslenen kişinin ter kokusu olmak, idrarı açık renkli olur. bunlar doğru yaşam için önemli.

    bilimsel olarak her gün duş almak önerilmemekte. bu cilt için olumsuz bir etkiye neden olmakta. zaten duş, sorunun üstünü kapatmaya çalışmak. onu onarmak değil...
  • 0
    amanhi 9.5.2018 10:35
    doğayı seven bir milletiz
  • 0
    erryan 9.5.2018 10:40
    maalesef konyaya gelmek zorunda kaldım , ve burada faturalarımı patronum ödediği için 2 saatte bir duş alıyorum :))))
  • 1
    happyendtomorrow 9.5.2018 10:40
    haftada 2 kez
  • 0
    hazalyce 11.5.2018 22:00
    bu aralar en çok isyan ettiğim şeydir bu. ya abicim insaniz biz insan. kokuları bizim burnumuzu eritirken nasıl kendilerini hiç rahatsiz etmez anlamiyorum. bir düş almak bence bu kadar zor olmamalı. okula gidiyoruz kokudan duramıyoruz sabah otobüslere binmeye çekinir olduk. temizlik imandan gelir arkadaşlar lütfen sıcaklar gelmişken duşumuzu her gün alalim😥
  • 0
    ezelist 11.5.2018 22:06
    her gün duş alsan bile kişisel temizlik ve bakım olmazsa hiç bir işe yaramaz kadınlara tavsiyem dışınıza olan özeni içinize de gösterin