9
21.05.2017 ilk gece toplantımız
katılan arkadaşlar

(pi: @darkier),(pi: @dejin),(pi: @edige),(pi: @oku),(pi: @rust),(pi: @polinezyali),(pi: @bangbang0),(pi: @burakkehribar),(pi: @ahmt),(pi: @everest),(pi: @ecbozkurt)

katılan arkadaşlara teşekkür ederim. bir daha ki etkinlikte tekrar görüşmek üzere güzel bir sohbet ortamı oluştu ilerleye süreçte daha çok kaynaşıp daha güzel etkinliklerle devam ediceğimize eminim. sonraki toplantılarımızda daha geniş kapsamlı katılımları görmek ümidiyle iyi geceler kendinize dikkat edin arkadaşlar :)


-----------------------------------------------------------------
evet arkadaşlar cumartesiyi pazara bağlayan gecede toplanıp hep birlikte etkinlik yapalım.

katılma şartları:

çay, kahve ve sigara

bunlardan bir tanesiniyle ilk kademeyi geçiceksiniz ardından en önemlisi herkes 1 şarkı seçicek.

sırayla onu yorumun altına yazıcak. o şekilde sırayla ilerleyeceğiz.

işleyiş:

1: çay + şarkı

2: kahve + şarkı

3: sigara + şarkı

4: şarkı


1. kişinin yorumuna sırada ki şarkı senin yazacağız ve o sırada onun şarkısını aynı anda açıp o kişinin yorumunda sohbet etmeye başlayacağız.

yazan kişi konuşmazsa muhabbet kısa sürede biteceği için sırada ki kişiye geçeceğiz.


ne kadar sürdüğü veya kaç kişinin geldiği önemli değil 1 kişi gelse o bile yeterli biz eğlencemize bakalım arkadaşlar,

gelenlerde sağ olsun gelmeyenler de...

şimdiden başlayabilirsiniz yer kapmaya,
yarın gece görüşmek üzere...


--------------------------------------------

bu etkinlik her seferinde yapılmadan önce açılacaktır. bu sayede hazırlıksız yakalanmak gibi bir derdimiz olmaz diye düşünüyorum.

--------------------------------------------

sewo saçma sapan etkinlikleriyle gece eğlendirmeye devam etmektedir.
  • 1
    sewecenimlannn 3 gün önce
    ilk sıra benim olsun.

    çay ve sigaramla katılıyorum.

    şarkım: müslüm gürses- sensiz olmaz.
  • 3
    darkier 3 gün önce
    iki bende.

    kahvem ile yetiniyorum ben.

    şarkım: cerah - and she was beautiful
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    dostum merhaba başlıyam mı seninle. hazır mı kahven.
    1
    darkier 2 gün önce
    evet ben hazırım şuan. kahvem de yanımda :)
    1
    sewecenimlannn 2 gün önce
    peki sana eşlik etmek için açtım müziğini ve sigaramı da ateşliyorum. ee neler yapıyorsun bakalım iş güç okul ne var ne yok dostum, paylaş bakalım.
    1
    darkier 2 gün önce
    açıkçası anlatacağım pek bir şey yok. yuvarlanıp gidiyorum diyelim. pencerem açık, tatlı bir rüzgar kahve içişime eşlik ediyor. sen nasılsın?
    2
    dejin 2 gün önce
    abi kahve olarak ne içiyorsun
    1
    darkier 2 gün önce
    büyük bir nescafe gold paketi aldım onu içiyorum iki, üç haftadır. gayet hoş kokuyor denemeni tavsiye ederim.
    0
    dejin 2 gün önce
    ben hep mehmet efendi ya hiç almıyorum nescafe. makinemde var şipşak günde 3-4 kere içiyorum
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    3 -4 çok değil mi be dostum .
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    nescafe gold ve türk kahvesi dışında kahve kullanmıyorum bende.
    1
    sewecenimlannn 2 gün önce
    bende çok iyiyim teşekkür ederim. yorucu ve aktif bir dönemdeyim. baya yoğun geçiyor günlerim bu sırada denetlemeye çok vakit ayırıyor yazar arkadaşlarla sohbet etmeyi azaltmıştım bu olayı ortadan kaldırıp yazar arkadaşlarımla daha fazla vakit geçirmem gerektiğini hissettim sabahlara kadar burdayım sizler yoksunuz ama :)
  • 1
    dejin 3 gün önce
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    dostum sıra sana da geliyor hazırlan istersen :)
    1
    dejin 2 gün önce
    heyecan yaptım :d
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    merhaba dostum hoş geldin tekrardan.

    severim cem karacayı şimdi ikinci sigaramı da senin için yakıyorum.

    ne var ne yok hayatında neler yaparsın, nasıl gidiyor hayat.
    1
    dejin 2 gün önce
    iyiyim ya tıkırında gidiyor her şey. bazen gelecek kaygıları içimi çok sıkıyor ama 3 günlük dünya içinde kendimi o kadar sıkmıyorum

    en azından yaşıyoruz buda bir şey :) diyorum cem yılmaz gibi. abi sigaraları çok seri yakma yav ciğer buda :d
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    yok ben bir oturuşta 1 paket bitirmeden kalkmak bu seferde sizin için yakacağım.

    gecelerime eğlence oldunuz siz yokken çok sıkıyorum tek başıma puiv'de.

    gelecek kaygısı derken biraz açar mısın?
    1
    dejin 2 gün önce
    iyiymiş valla :d

    ya işte evlilik, iş güç çok büyüyor gözümde.

    kaç defa kazık yedim sevdiğim insanlardan. birine güvenip o yollara girmek falan zor. aile baskısı da var tabi bir yandan.

    klasik şeyler tabi herkesin var dertleri bu şekilde. ülkenin genel durumu zaten ayrı bir stres sebebi. umutla bakamıyorum yarınlarıma
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    korkudan daha güçlü bir his varsa oda umuttur dostum :)

    kötü senaryoları söz yarın konuşuruz bu gece sadece iyi olayları konuşalım.

    aile baskısı denen bir ailen var enazından bunları bırakalım.

    spor sever misin mesela fenerbahçe basketbolda final'e çıktı ne düşünüyorsun bu konuda.
    1
    dejin 2 gün önce
    haklısın umudu bırakmamak lazım.

    sporu bırakalı 4 yıl oldu fanatiktim eskiden. takip ediyorum tabi gurur meselesi benim için fenerbahçe'den tiksinsemde bizim takım sonuçta

    aziz şerefsizini sevmiyorum hiç.

    aslında baya diğer branşlarda başarılıyız ama varsa yoksa futbolla kafayı yemişiz. bir sürü dalda şampiyon oluyor çocuklar sevinçlerine ortak olamıyoruz
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    azizi boşver dedim ya hani bugün sadece iyi şeyleri konuşcaz :)

    bende bir beşiktaşlı olarak gurur duyuyorum göğsüm kabarıyor :)

    fanatikliğinin bitmesinin sebebi nedir peki.
    1
    dejin 2 gün önce
    he ya hasta mıyım neyim :d

    arkadaş çevrem tamamen değişti üni bittikten sonra yavaş yavaş soğuduk tabi. ilgimi başka alanlara yönelttim, bir faydası yok çünkü.

    beşiktaş benim tuttuğum zamanlarda kanser etti ama şimdi çok iyi tabi :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    aynen bir aralar çok kötüydük fiko reisle değiştirdi bir anda ortamı :)

    üniden sonra genelde tüm hobiler değişiyor bunun nedini sen söyledin zaten ortam değişiyor ancak arkadaşlarınla bağlarını neden kopardın iletişim kanallarını kapatmamalıydınız.
    1
    dejin 2 gün önce
    yok ya çok boş adamlardı hepsi. 3 arkadaşım kaldı üniden gayet kafam rahat. hepsi kendini bilen, olgun insanlar.

    bi yaştan sonra kafa kaldırmıyor diğerlerini, büyüyemiyor bazı insanlar. hala saçmasapan şakalaşmalar falan ergenlikten çıkamamalar. tabi özel ünide okumanın sonuçları bunlar
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    ahaha dostum sen onları seçmişsin zamanında eğlenirken sonra bunlar puu kaka demen hiç sewecen bir davranış değil lütfen sevelim tüm arkadaşlarımızı :))

    şaka bir yana haklısın bazı insanlar 30 una da gelse değilmiyor hala el ense şakaları hiç sevmem bende.
    1
    dejin 2 gün önce
    ya işte zengin çocukları biraz şımarıklar. seçtik mecbur adam yok başka ünide :d takıldık sonra koyduk kenara

    sizin ziraatmış bak süper meslek. tarımda verimlilik benim çok ilgimi çeken konular ama işin ilmini bilmiyoruz tabi
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    işin ilimi öğrenmek için verim konusu da en iyi yerlerden birine avusturalya ya gitmek istiyorum ilerleyen süreçte onun için her türlü ameleliği yapıyorum :)

    mesela hangi konulardan bahsettin verirmlilik derken :)
    sewecenimlannn tarafından 2 gün önce düzenlenmiştir.
    1
    dejin 2 gün önce
    yani hep duyuyoruz hollanda konyadan küçük ama türkiye'nin 5 katı üretim yapıyor diye. tabi tarım yapabilecek imkanım yok keşke olsaydı.
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    tamamen az alandan çok verim yapmaya dayanıyor.
    bunun temel sebebi tohum ıslahı.

    bizde bir problem var siyasileri sanki büyülemişler kendi tohumumuzu satmak yasak. yani dışardan tohum alıyoruz adamlarda öyle bir ıslah yapmışlar ki sen o ürünü iki yıl arka arkaya alamıyorsun hop tekrar onların ürünlerini alıyorsun.

    örneğin bir örnek vereyim türünü unuttum sattığımız bir inek türü var israil ' adamlar bunu 7 yılda öyle bir ıslah ettiki bzimkilerin 7 katı fazla süt veriyorlar.

    ıslah türkiye 'de önem verilmiyor.

    ve en önemlisi toprağımız kötü, neden kötü gübrelenmiyor. kimyasal gübre değil doğal gübre avrupa'da dediğin yerin organik madde miktarı %8 bu yüzden kimyasal gübreye ilaca ihtiyaç yok o mikroorganizmalar zaten bitkiye gerekli besini veriyor bizde ise %0.88 organik madde miktarı temel sebep bu.
    1
    dejin 2 gün önce
    işte senin gibi insanlar kurtarır bu memleketi. bunların sebebi eğitim çünkü. israil ufacık ama her şeyini kendi yapıyor ve çölün ortasından her şeyi ihraç ediyor. tamamen bilimle yapıyor bunu sonuçta. çok çalışta torunlarımız belki sayende kurtulur :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    yok dostum o iş öyle olmuyor ben organik madde miktarını arttırsam kimysal gübre şirketleri kafama sıkar.

    tohum işine el atsam monsanto bayer kafama sıkar.

    benim derdim hoca olup bu kafada çok insan yetiştirmek.

    bu sayede benim kafama sıksalar iş biter ancak yüzlerin kafasına sıka sıka bitiremezler çözüm eğitimde bireysel kurtuluş yoktur.
    1
    dejin 2 gün önce
    vay be öyle durumlarda var yani :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    milyarlarca dolardan bahsediyoruz dostum.

    tarım : sağlık : ilaç : para

    tarım insanların sağlığını etkiler bu durumda ilaç şirketleri para kazanır.

    örnek vereyim bayern'i bilirsin ilaç firması monsanto gibi dünyanın en büyük tohum firmalarından bir tanesini satın aldı.
    1
    edige 2 gün önce
    biri çiftçilik mi dedi :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    ahahah bende nerde kaldın dedim gözüm seni aradı :)
    1
    edige 2 gün önce
    az çok kendi gözlemlerime dayanarak eleştride bulunucam

    1-kooperatifçilik hollanda da kooperatif üyesi olmayan çiftçiler yüksek miktarda ceza ödemektedir peki bı kooperatifçilik neden önemlidir sebebi kalitedir yani kooperatif üreticiler arasındaki üretim farkını minimuma indirir türkiye'de kooperatifler adam sikmek için ayakta bir adim ileriye gidemezsiniz


    kusura bakmayın alkollüyüm bir çok neden var ama üşeniyorum kısaca canınız cehenneme (dostlarım üstüne alınmasın ;). )
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    çok doğru dedin dostum. bide bulunan iş çok farklı ilerliyor.

    kimin eli kimde belli değil politikası uygulanıyor kooperatifçiliği yanlış anlamış durumda türkiye.

    ne kusuru dostum afiyet olsun. dikkat et kendine.

    sağ olasın katıldığın için toplantımıza.

    bu arada gemi sağa çekiyor alabora olacağız.
  • 1
    sewecenimlannn 2 gün önce
    toplantımız başlıyor herkes vaziyet alsın...
  • 1
    oku 2 gün önce
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    ufaktan hazırlan sırayla başladık.
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    haluk leventi çok severim baya baya çok severim hemde :)

    dostum kusura bakma meşrubat yok sana da sigarayla destek olacağım.
    hoş geldin tekrardan.

    neler yaparsın nasılsın. okul iş güç var mı güzel giden bir şey hayatından onları anlat.
    1
    oku 2 gün önce
    hastasıyım :)

    ticaret yapıyorum iş yönünden rahatım. puiv neymiş lan böyle isim mi olur derken kendimi saçma sapan bir konu açarken buldum.

    nickim güzel ama güzel nick kaptım. ortamınızı da beğendim.

    yarın tatil işte yatıyoruz uzanmışım kanepeye keyifliyim ya :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    oh efsane , valla ben bir eşşeklik yaptım cezasını 36 saat uykusuzlukla ödedim :)

    yazdığım bir çalışmayı tekrar yazdım istemeden silince. bu sabah uyuyabildim şuan inanılmaz mutluyum gene sabahlar olmasın minvalinde takılacağım.

    puiv çok güzeldir dostum aramıza hoş geldin. puiv e bir şans verirsen buranın müptelası olacaksın.

    neyse bunları boşverelim kötü olayları da bu gece sadece iyi olanı konuşalım nasıl gidiyor iyi olan şeyleri anlat hayatında onları paylaş mutluğuna ortak olalım :)
    1
    oku 2 gün önce
    valla tek derdi bu aralar bir araba alacağım da karar veremiyorum. 70 bin liram var. sıfır alma eğilimindeyim bilemedim.

    üzüldüm yav belki geri getirilebilirdi dosyalar ama sen düşünmüşsündür zaten
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    dostum sıfırdan vazgeçme alacağını alamasan da parana uygun sıfır al ikinci el deymez cidden.

    yok be çok uğraştım gelmedi geriye en sonunda yazdım ama 36 saatime olan oldu şuan problem yok ama halloldu o mesele.

    alacağın araba ne peki merak ettim.
    1
    oku 2 gün önce
    hayalimde octavia var ama işte kafam karışık. ona da param yetmiyor.

    şimdiki arabam polo ondan memnunum belki 2017'sini alırım. temmuza kadar süre verdim kendime karar vermek için
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    polo yu severim park sıkıntısı hiç olmaz rahat arabadır memnun olmayacağın bir durum yok dostum güzel araç :)

    octavia konuusda kararlı mısın sıfır olmazsa ikinci el düşünüyor musun?
    1
    oku 2 gün önce
    aynen fare gibi her yere giriyor :) performansı da çok iyi.

    ikinci el almayı düşünmüyorum eğer bir tanıdık falan denk gelirse çok temiz ancak öyle.

    kafam ağrıyor sonra ikinci elde.
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    dostum memleketlı memleketliyi şeaparmış boşver tanıdık falan git al sıfırnı sen gittiğinde tanıdıklı ne dicek dostum kusura bakma al paranı mı dicek sanıyorsun al sıfır kafan rahat olsun bütçene göre takıl en iyisi sonra vah vah etmezsin :)
    1
    oku 2 gün önce
    aynen öyle :d dertsiz başa dert almamak lazım 3 kuruş için
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    en temizi dostum çok haklısın.

    peki nerede yaşıyorsun hangi şehir.
    0
    oku 2 gün önce
    beylikdüzündeyim istanbul

    sen neredesin
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    ben tekirdağ'dayım dostum.

    aslında trafik problem be ailem normalde istanbul kartal'da okuldan ötürü tekirdağ dayım istanbulda araba kullanılır mı be dostum bence tamamen külfet.
    1
    oku 2 gün önce
    ya benim işim burada zaten. git gel 30 dakika sorun yok. merkeze arabayla gitmem genelde zaten. arabasız da olmuyor işte.

    tekirdağ bana sıcak gelir hep belki birgün yerleşirim :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    sen nediyorsun trafik yok bir şey yok çok rahat şehir inan alışınca seviyorsun :) yıllarca istanbulda kaldım burada yaşıyacağım gibi görünüyor :)
    1
    oku 2 gün önce
    aynen öyle :d dertsiz başa dert almamak lazım 3 kuruş için
  • 0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    bu arada hatırlatma;
    isteyen yazarlar sırada benim olduğum sırada ki yazarlar sohbet edebilir.
  • 1
    rust 2 gün önce
    bira + sigarayla katılabiliyo muyuz?

    www.youtube.com/watch?v=QmF55Wkuswc


    düzeltme: olayı tam anlamadığımdan attım direkt hata yaptıysak affola
    rust tarafından 2 gün önce düzenlenmiştir.
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    istenilen 3 üründe üründen birisi sigara tabi ki katılabiliyorsun. sırayla başladım dostum sıra sana da gelicek.
    1
    dejin 2 gün önce
    çerez yok mu
    2
    rust 2 gün önce
    çerez yok be valla bu seferlik çerezi pas geçelim :))
    3
    dejin 2 gün önce
    iyi bakalım götür :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    bu haliyle de güzel dostum afiyet olsun :)
    1
    sewecenimlannn 2 gün önce
    sen olayı biraz güne benzettin :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    hoş geldin tekrardan dostum. bu parçayı ilk defa dinliyorum, havasını beğendim bunu favorilerime ekleyeceğim.

    sana sigarayla eşlik edicem dostum.

    neler yapıyorsun nasıl gitmek de hayatın.
    kötü şeyleri konuşmayalım bugün sadece iyi olayları konuşalım nasıl var mı yolunda olan şeyler onlardan bahset.
    1
    rust 2 gün önce
    sadece iyi olayları konuşmayı çok isterdim ama şu sıralar iyi giden tek şey okuldaki final notlarım :) onun dışında bir şekilde sürünerek de olsa gidiyoruz.... senin nasıl gidiyor dostum senin hayatın nasıl...
    ayrıca brother dege iyidir :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    ben bu sene çok iş kovaladım iyiydi ancak geri dönüşler olunca baya zorlandım şu 3 günde baya yoruldum.hatta son 36 saattır uykusuzdum bu sabah uyuyabildim.

    yazdığım bir tez yanlışlıkla sildim. tekrar oturdum yazmaya başladım zor bela bu sabah bitti öyle uyuyabildim :)

    bence o kadar karamsar bakma hayat yaşanıldığı sürece çok güzeldir :)
    3
    rust 2 gün önce
    ben yaşamasına yaşıyorum da sevdiklerim hayatta kalabilecekler mi :) problem orada olmasa hiç bir sorun olmayacak... tam olarak ne iş yapıyorsun dostum :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    öğrenciyim hocamın tezlerine ( ayak işleri :)) ) yardım ediyorum öyle geçinip gidiyoz okul güzel gidiyor :)

    sev seni seveni, sevdiklerin konusuna gelirsek onlarla yarın olmayacakmış gibi davranmak lazım. mesela bak bunu dedin aklıma yattı yarın uyandığımda aklımda olan her sevdiğimi arayıp konuşacağım hafta sonumu onlarla geçireceğim :)
    1
    rust 2 gün önce
    ne okuyorsun :)

    iyi şeylerden bahsetmeyecek olsak burada fena sigara yaktırırdım bir dahakine sözüm olsun biran benden :d
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    ziraat okuyorum dostum :)

    söz bir gecede senin için efkarlanıcaz dostum, sözünü unutma bak :)

    böyle gelenekselleşecek akımllar bulmaya çalışıyorum.

    bir süredir yazar arkadaşlarımla aram açıldı. işlere kafamı öyle bir koydum ki denetleme yetkimi yapıp çıkıyordum tekrar eski sewo olup yazar arkadaşlarımı kaynaştırmaya ve eğlendirmeyi hedef alıyorum :)
    1
    rust 2 gün önce
    güzel güzel böyle şeylerle daha fazla vakit geçirmek lazım zira insanı iyi hissettiriyor :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    tabi be dostum kaynaşıp güzel ortam kurmak kafa dengi insanlarla eğlenmek zaten ben her gece burdayım maksat toplu eğlenmek yoksa ben geceleri eğlenecek şeyler bulabiliyorum yazarken ş tuşum cıktı bir an kalp krizi geçirdim allahtan yerine girdi :))

    1
    rust 2 gün önce
    gecelerim çok boş geçiyor en fazla böyle şimdiki gibi oturup içebiliyorum en azından böyle şeyler yapmak yalnız hissetmemi engeller (tek başıma yaşıyorum) olsun böyle şeyler :) olur öyle şeyler elektronik olan her şey bozulmak için yapılmıştır :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    yok bozulmadı fırladı yerine taktım bir an korktum laptop yeniydi dostum içinde kaç tane döküman var bozulursa garantiye bile veremem bilgiler silinecek diye :)

    bende okuldan ötürü tek yaşıyorum da geceleri ne yapsam şaşırıyorum zaman geçmek bilmiyor uyku uyumaktan nefret ediyorum sebepsizce öyle sürtüyorum internette puivde böyle başlıklar açıp sohbet ediyorum.
    1
    rust 2 gün önce
    anladım dostum iyi ki bir şey olmamış o zaman :)

    yok yav bildiğin zaman geçmiyor doğru diyorsun uyumak da insanı kaybediyormuş gibi hissettiriyor en güzeli böyle yerlerde sohbet etmek :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    ahaha aynen dostum iyiki:)

    aynen öyle böyle güzel kafa dengi kişilerle geceleri sohbet etsek hem vakit geçer hemde birlikte eğlenip gecemize neşe katarız :)

    hadi ben yılların nba izleyicisiyim diye alıştım bu duruma seni geceye aşık eden neydi.
    1
    rust 2 gün önce
    ayıptır söylemesi biraz alkol problemim var :)

    gündüz içmek keyif vermediğinden dolayı geceleri içiyorum. bu da beni geceye aşık etti :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    yok ayıbı falan dostum herkes istediğini sever :)

    dolapta az biraz viskim varda keyfim yok yoksa ayak uydururdum dostum eşlik ederdim sana başka sefere artık :)

    gece sevilmez mi be geceyi sevmeyen insanı sevmem :)
    fikrimin ince gülü

    hadi bu da sana gelsin.
    1
    rust 2 gün önce
    başka sefere artık :)

    eyvallah dostum teşekkür ediyorum :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    rica ederim dostum :)

    sohbet güzeldi eğlendim bunu bir ara tekrarlayalım :)
    1
    rust 2 gün önce
    bir daha ki etkinlikte görüşmek üzere o zaman :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    görüşürüz dostum dikkat et kendine :)
    1
    rust 2 gün önce
    sende kendine iyi bak :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    sağ ol dostum :)
    1
    rust 2 gün önce
    :)
  • 4
    polinezyali 2 gün önce
    kahve+şarkı olsun benim ki,sigara içmem.bu arada beni biliyorsun:

    www.youtube.com/watch?v=d777-XpnXgk
    polinezyali tarafından 2 gün önce düzenlenmiştir.
    1
    rust 2 gün önce
    güzel güzel
    1
    sewecenimlannn 2 gün önce
    hoş geldin dostum.

    senin içinde yakıyorum şuan ki sigaramı baya odam duman altı oldu :)))

    eee sende ne var ne yok. '' kötü şeyleri boşver '' iyi şeyleri anlat bugün iyi şeyleri konuşacağız.

    nasıl gidiyor bakalım hayatın.
    1
    polinezyali 2 gün önce
    pek iyi denemez puvo,konuşacak iyi şeyler pek yok gibi.sadece üç boyutlu yel değirmeni tasarımı (ilk 3b tasarımım) var.şu sıralar amaçsızlıktan ölüyorum,ayrıca şu itlerden kurtulmak için gün sayıyorum.bir türlü kardeşçe yaşayamıyorlar -spoiler- .hep bir birbirini ezme ve üstünlük yarışı yapıyorlar,ki bu çok çocukça.insan gibi yaşamayı bilsek şu anda çok daha mutlu olabilirdik.yaşıtlarımın çok üstünde bilgim var,ama hiç dostum yok.şu sıralar kitap okumayı da kestim.tüm gün domuz gibi evde yayılıp cs:go ve dota 2 oynuyorum.ayrıca takıntılarım hiç olmadığı kadar arttı ve eski halime geri döndüm.intihar geçiyor aklımdan sık sık,ağustos,eylül veya ekim.yazın mutlu olabilirim,belki...
    1
    sewecenimlannn 2 gün önce
    dostum birincisi rahat ol bu gece mutluluğımızı paylaşacağız .
    sana zarar verenleri neden takıyorsun bir rahat olsana bea sakin ol dostum. o kadar üzülme intaharda neymiş.

    tasarımını anlat biraz merak ettim bu tarz şeyleri bilgim fazla dedin ne konuda bunlar onlarıda anlat dostum.
    1
    polinezyali 2 gün önce
    bu tarz değil,tasarıma yeni başladım.windows 3d builder'dan,belki bilirsin.bu arada yel değirmeni cs:go'nun military mapındaki yel değirmeni ile aynı.bilgim başka alanlarda.ayrıca kendilerine ve bana doğal şeçilim ortamındaymış gibi davranıyorlar ve bu beni çokça kez rahatsız ediyor,ayrıca küçüklüğümden beri kabullenemiyorum insanları,olmuyor.bu uzun hikaye.mutluluk yok ki,kendi kendimi çıldırma noktasına sürüklüyorum,ki bunda da haklıyım.ama illa ki mutluluk istiyorsan belirsizlik yakın.şu 3-4 aylık süreçte mutlu ya da mutsuz olsam da son belli gibi.
    1
    sewecenimlannn 2 gün önce
    bence bu konuda bunları kafana artık takmasan.

    biraz farklı baksana olaya onlara yokmuş gibi davranabilirsin. sana zarar verene niye değer verip kafana takıyorsun. ben yok diyorsam yoktur o kişi.

    hadi ya o tarz mı çok severim yazılımsal tasarımsal şeyleri. lakin sadece izlemeyi yapanı seyretmeyi severim. kendim yapmayı sevmem böyle bir sewoyum :)

    son belli nedemek saçmalama artık dostum. sewoyu bırakıp nereye gidiyorsun.
    1
    polinezyali 2 gün önce
    kendime karşı büyük bir özgüven eksikliğim var,en iyi olduğum alanlarda bile fiyasko çıkaracakmış gibi geliyor,sürekli de öyle oluyor zaten.kendi kendimle olmaktan insan çıldırma aşamasına geliyor,ayrıca ağlamayı pek sevmem,nadiren ağlarım.ama ağlamamak için kendimi zor tuttum son cümlende,seviliyorsun
    1
    sewecenimlannn 2 gün önce
    dostum. ben ağlamaktan çekinmem bir proje sırasında bir arkadaşımla tartışınca hocam 1 dk dedim arkamı döndüm sınıfa hüngür hüngür agladım sonra kaldığım yerden devam ettim. hislerimi saklamam ağlıcaksam çatır çatır ağlarım sonra işimi yaparım.

    asla kimseden çekinmem göğsümü siper ederim bana karşı gelenlere, beni öldürmeyen yara gülendirir mantığıyla yaralanmayı çok severim en güzel gülü almak için dikenlere atlarım yoksa o gülün dikenleri batmayınca o güle ulaşmanın keyfi çıkmaz ki.
    1
    polinezyali 2 gün önce
    ama gül yok ortada puvom
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    gülün ne olduğunu bilmiyorsun belki de gül de kendisini bilmiyor. bilinmeyen bir şeyi bulabilmek için önce kaybolmak lazım.
    1
    polinezyali 2 gün önce
    sürekli bir rezillik,tedirginlik ve takıntı geliyor içime,mutlu sonun benim için ancak hayallerde olacağını düşünmeye başladım.
    1
    polinezyali 2 gün önce
    kimse gelip benimle fotoğraf çekinmedi uzun zamandır ''vay -ismim- buradaymış'' diye.hayatım boyunca farklı olmam sebebiyle üçüncü sınıf muamele görmem ağırıma gidiyor artık,ancak umursamamaya başladım yavaş yavaş.aklıma bir şeyler yerleşiyor...
    1
    sewecenimlannn 2 gün önce
    farklı olma sebebin nedir anlat baklaım.

    insanlar bazen bazılarını takmaz bunun için 2 seçenek var önemsiyor musun önemsemiyor musun.

    ben önemserdim ve öyle bir taktik program yaptım ki hayatımın şu anına kadar arkadaş olmak isteyip olamayacağım insan kalmadı.

    ee şu an ise tam tersi kimseyi takasım gelmiyor. bir kız arkadaşım var mutlu mesut geçiriyoruz. inanır mısın şuan beni arıyorlar çağırıyorlar gitmek istemiyorum. yani anlayacağın tek bir insan bul o sana yeterde artar bile diğer insanları sen önemsemmeye başlıyorsun sonra bir dost tavsiyesi :)
    1
    polinezyali 2 gün önce
    bilmiyorum,doğuştan gerçekten de.yaşıtlarımdan hep farklı davrandım,ama yaşıtlarımın bana davranışı bana göre fazla çocukçaydı.söylesene,bunu nasıl başardın?
    1
    sewecenimlannn 2 gün önce
    çok iyi biz inceleyiciyimdir.

    en basitinden üniversite 'de 2 .sınıfta bir hocayı asiste eden benden başkası var mıdır türkiye'de bilmiyorum.

    çok güzel analiz ederim nabza göre şerbeti iyi veririm.

    öncelikler insanların yani erkeklerin ve kızların hangi tiplerden nerede ve nezaman nasıl davrandıklarını inceledim. bunları not alıp davranışlarını eleştirdim. sonra kendimi eleştirdim nerede yanlışlar yaptığımı o zaman fark ettim.

    sende kendine göre bir şeyler yapabilirsin.
    1
    polinezyali 2 gün önce
    sağol puvo,peki takıntılar?
    1
    sewecenimlannn 2 gün önce
    ben takıldığım sürece takıntılar. ben takılmadığım sürece takılmazlar.

    takındı kişinin kendisiyle boğuşmasıdır.

    ben kendimle boğuşmam kimin patron olduğunun gösteririim.

    kafam attığında sen bana mı karşı geliyorsun ''laaaan'' derim hoop atarım dışarı aptal gibi koşarım haddinin bildiririm vücuduma efendi ol böyle her gece yorarım seni derim bir yerden sonra pes eder o benim efendim değil. ben onun efendisiyim :)
    1
    polinezyali 2 gün önce
    güzel taktik puvom,sağol ve iyi geceler :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    iyi geceler dostum kendine dikkat et :)
    1
    polinezyali 2 gün önce
    ayrıca kendi sahtelikleriyle kendilerini kandırıyorlar ve doğal seçilim ortamındaymış gibi davranıyorlar,bu davranışları er geç bana da vuruyor,mutlu mu olmamı bekliyordun?
    1
    polinezyali 2 gün önce
    ayrıca şarkıya şundan devam edebiliriz:

    www.youtube.com/watch?v=CFD-qRg_Wgg
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    bu daha iyi oldu rahatlattı kulaklarımı .

    dostum mutlu olmak için sebep çoktur. bugün puiv 'de tek gözlü keçi görünce oturdum ağladım.
    ya ben onun yerinde olsaydım dedim. ama böyle üzgün veya kırgın olmaktansa böyle en ufak şeyden mutlu olan biriyim.

    mesela bu başlıkta bir yazar arkadaşa yazı yazarken ''ş'' tuşum çıktı anlık korku yaşadım sonra geri takınca öyle bir mutlu oldum ki kalktım dans ettim :)) keşke herkes benim gibi bir tuş için bile mutlu olabilse çok isterdim :)
  • 3
    bangbang0 2 gün önce
    sigara+çay
    şarkım: azer bülbül bu gece karakolluk olabilirim
    1
    dejin 2 gün önce
    abov damarlarım titriyor hacı :d
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    iyi yerden girdi haklısın.
    1
    dejin 2 gün önce
    bide bu var tam bu saatin şarkısı :d

    www.youtube.com/watch?v=8ONtp8vdHRM
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    vayy azer bülbül diyorsun güzel yerden geldin dostum :)

    şuan arka arkaya çok yaktım 2 dakika sonra bende sana eşlik edeceğim senin içinde yakacağım bir sigara.

    anlat bakalım neler yaparsın nasıl gidiyor. lakin güzel şeyleri anlat bugün sadece güzel şeyleri konuşalım eminim hayatında güzel giden şeyler vardır. onları paylaş bakalım .
  • 1
    burakkehribar 2 gün önce
    sigaram ve ben .
    şarkı ferdi tayfur - uzadı geceler
    1
    oku 2 gün önce
    şarkıda tam geceye uygun :) hoşgeldin sende
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    vay vay hoş geldin dostum güzel parçayla girdin geceye, hemen yakıyorum senin içinde bir dal daha bu gece çok hızlı içiyorum olsun bee bu gecede sizin için yansın meret.

    sen neler yaparsın dostum, nasıl gidiyor hayat anlat bakalım.
    lakin kuralımız güzel şeyleri konuşmak güzel konuları konuşup mutluluğumuzu paylaşacağız bu gece. umarım senin hayatında da vardır onları paylaş bakalım bizimle.
  • 1
    ahmt 2 gün önce
    bende katılabilirmiyim yer varmı
    3
    oku 2 gün önce
    olmamı :)

    şarkını getirmemişsin ama
    2
    dejin 2 gün önce
    hoşgeldin ahmet. yeni mi buldun puivi? :)
    1
    sewecenimlannn 2 gün önce
    tabi dostum hoş geldin. şarkını seç hemen başlayalım sohbete :)
  • 2
  • 1
  • 1
    ahmt 2 gün önce
    hemen geldi
  • 1
    ahmt 2 gün önce
    yeni buldum 5 dk olmadı
  • 1
    ahmt 2 gün önce
    hosbulduk
    ahmt tarafından 2 gün önce düzenlenmiştir.
    2
    oku 2 gün önce
    ahmet napıon :d yanıtla tuşu var yorumlarda onu kullan
    1
    ahmt 2 gün önce
    sanırsam böyle
    0
    oku 2 gün önce
    çözdün işi ahmetcim
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    aynen öyle çözdün işi, anlat bakalım dostum. neler yapıyorsun. iş güç okul yolunda giden şeyleri paylaş bizimle.
    1
    ahmt 2 gün önce
    çalışıyorum sağlık çalışanıyım konya'da
    1
    dejin 2 gün önce
    en saygı duyduğum sektör. gece nöbetinde misin yoksa?
    1
    ahmt 2 gün önce
    sabah geldim nöbetten nöbette böyle oynamak mümkünmü bu akşam nöbete gidecem
    1
    dejin 2 gün önce
    allah kolaylık versin :)
    1
    ahmt 2 gün önce
    teşekkür ederim 😀
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    cidden allah kolaylık versin. çok zor bir vazife.
    1
    ahmt 2 gün önce
    severek yapınca güzel ama yaptığınız şeyin karşışında hak ettiğiniz değeri alamayınca zoruna gidiyor ınsanın aslında bütün işlerde böyledir
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    mesela ne anlamda dedin bunu parasal sebeplerden mi söz ettin. hakketiğini alamıyor musun?
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    işler nasıl bakalım nasıl gidiyor dostum. anlat kendini şu son günlerde yaşadığın güzel şeyleri anlat kötü şeyleri boşver mutluluklarımızı paylaşalım bu gece seni dinliyorum :)
    1
    ahmt 2 gün önce
    işler yoğun bu aralar gün aşırı nöbetteyiz pek bi izin yok bu aralar aslında aksilikler var basımızda ama güzel şeyler olmuyor değil en önemlisi ailem yanımda annem var en güzeli de bu
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    anne candır can. ellerinden öperim dostum saat geç olmasa şuan bende arardım annemi uykusunu bölmeyeyeim sabah ararım :)

    güzellik görecelidir sen karanlıkta bile güzellik bulabilirsin görene çirkin ördek yavrusu bile güzeldir. ama zorlayıp her şeyden kötü bir anlam çıkarırsan bu bizim başımıza beladan başka bir şey olmaz kederle geçer ömrümüz sevdim bakış açını.

    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    hiç prblem değil dostum hoş geldin. istersen bir şarkı seç kuralları okuduysan şarkı şarttır şarkını seç başlayalım sohbete bu arada istersen şuan okuduğu bu yorumun yanında cevapla var oraya tıklayarak direk bana yazabilirsin böylece daha rahat iletişim kurarız :)
  • 1
    everest 2 gün önce
    muhabbetiniz bol olsun uyumadan önce bir selam vereyim dedim

    arkamdan tavuk esprisi yapabilirsiniz hak ediyorum :d
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    ahaha iyi geceler dostum başka sefere artık kendine dikkat et :)
  • 2
    ecbozkurt 2 gün önce
    geceniz güzel olsun çay ile katildim.

    m.youtube.com/watch?v=DLWrIo0inLA
    umarım rap seviyorsunuzdur.
    1
    dejin 2 gün önce
    sevmem ama bu hoşuma gitti :)
    1
    ecbozkurt 2 gün önce
    fark ettiysen dinlenmeside az oyle herkes bilmez
    1
    dejin 2 gün önce
    evet beğenme oranı da yüksek fark ettim
    1
    ecbozkurt 2 gün önce
    boyle guzel sarkilar bulmak zor.
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    olsun biz biliyoruz artık dostum sayeden bu konuda bir artı daha sağladım kendime, sevmediğim şeyler konusunda da bilgi almayı çok severim bir gün birisi rap derse artık benimde beğendiğim bir parça var diyeceğim.
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    aynen bende sevmezdim ama bu hoşuma gitti birden :)
    0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    hoş geldin hemen senin içinde yakıyorum bir sigara dostum :)

    hoş geldin aramıza tekrardan neler yaparsın nasıl birsin anlat bakalım, kötü şeyleri değil ama iyi güzel şeylerden konulaşım bu gece mutluluklarımızı paylaşmak istiyorum anlat baklaım seni dinliyorum :)
  • 0
    sewecenimlannn 2 gün önce
    (pi: @darkier),(pi: @dejin),(pi: @edige),(pi: @oku),(pi: @rust),(pi: @polinezyali),(pi: @bangbang0),(pi: @burakkehribar),(pi: @ahmt),(pi: @everest),(pi: @ecbozkurt)

    katılan arkadaşlara teşekkür ederim. bir daha ki etkinlikte tekrar görüşmek üzere güzel bir sohbet ortamı oluştu ilerleye süreçte daha çok kaynaşıp daha güzel etkinliklerle devam ediceğimize eminim. sonraki toplantılarımızda daha geniş kapsamlı katılımları görmek ümidiyle iyi geceler kendinize dikkat edin arkadaşlar :)


  • gece

    puiv'de gece 12'den sonra sohbet ortamı kurmak isteyenlerin bölümü...

    2 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    sewecenimlannn

  • puiv kuralları geçerlidir.


    hakaret ve küfür kesinlikle yasaktır.


    canı sıkılan eğlenmek isteyen herkes içerik açabilir.

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...