türk insanını sevmemek...

    3
    erryan 29.8.2018 10:13
    şimdi birazdan ayyüzlü konçuylar ve çelik bilekli bergütaylar üstüme dombıra eşliğinde 4 nala at sürecekler ama olsun :) benim bahsettiğim türkler zira o türkler değil... araplaşmış, yozlaşmış, nezaketten uzak özünü ve kendini bilmeyen türden insanlar... bakın bende bir türküm, ama örneğin günlük hayatımda , afedersiniz , özür dilerim , teşekkür ederim , rica ederim , saolun iyi günler vs. kelimeler kullanmayı nonoşluk saymam , ( burada bazı feminazi ve kendini cool sanan kısapaçalı nargile gençliğine ve cecelistlere ağır hakaretler etmişliğim vardır zaten en kaba olduğum yer sanırım burası oda şu sitenin arkasına sığınıp beyin akıntısı salgılayan kısapaçalı ergenlere karşıdır... neyse uzatmayayım , bu ülkede cidden oranı %00,01 de olsa beyaz türkler var , cidden var yani 2 halk yaşıyor bu ülkede beyaz türkler, anadolu çomarları... anadolu çomarlarının özelliklerini anlatmama gerek yok diye düşünüyorum... işte ben bu ülkenin %99,99 unu oluşturan bu araplaşmış ortadoğu halkından nefret ediyor , ve hiçbir şekilde merhabalaşmak bile istemiyorum... birgün bir sabah beni evimden çıkarıp sokakta önce linç edip sonra boğazımı kesecekleri güne kadar ben insan olmaya ve nefret etmeye devam edeceğim...
  • 0
    hedap 29.8.2018 17:24
    umarım sikindirik ırkın bir an önce kendine yeni bir devlet kurar ve çok aşağı seviyelerde bulunan irkimizin arasından sıyrılmayı başarır ve ileride çok güzel günler ışıklı günler felan görürsünüz.
    siz bu kafayla yaparsınız bunu cidden bak.
    sizi bi salsalar atomu parçalarsiniz ama işte ah ulan ah.
    0
    erryan 30.8.2018 09:43
    (pi: @furis) sence haklı değilmiyim bu primatlarla aynı dünyanın insanı olmadığımın iddaasında bulunarak?
    0
    hedap 30.8.2018 12:52
    insan olmadığın konusunda hem fikiriz.
    0
    erryan 30.8.2018 13:08
    şimdi o senden daha akıllı telefonunu yere bırak ve düşün, kim kimi sevmek zorunda? istersem tek başıma koca ülkeye karşı çıkarım ki zaten sosyal hayatımda yaptığım da bu, hiç birinizde bir halt yiyemezsiniz... ben seve seve , sizde sike sike saygı göstermek zorundasınız... biz hep vardık , insan gibi davranmasını bilen, yerlere çöp atmayan tükürmeyen , sırf başka partiden diye bir insana orospu çocuğu demeyen insanlar olarak hep olacağız...
    0
    hedap 30.8.2018 20:01 ~ 20:02
    benim saygım sizin gibi aşağılık insanlara karşı harcanacak kadar değersiz değil.
    bu zamana kadar saygısızlık yapana saygi göstermedim göstermem.
    sende yaptığın saygısızlığa karşı, saygı duyulmamayi sike sike kabulleneceksin.
    sen en kötüsü al o yüzde 00.01 lik kesimini, yola çöp atmadan, yere tükürmeden siktir ol git.
    dünya üzerine ırk denen bir kavram kalmamış, gelişmiş milletlerin tamamı bu ırk belasından kendini sıyırmayi başarmış, geriye kala kala işte senin gibi kendini allah'ın yeryüzüne özene bezene yaratarak o gönderdiğine inanan aşağılık bir azınlık kalmış.
    beyefendi beyaz türk'mus, geri kalan milyonlarca insan aşağılık türk'müş.
    ve onlardan nefret ediyormuş.
    istediğin kadar et, senin insanlık duyguların gelişmedikten sonra, yere tükürmesen bile en fazla yüzüne tükürelecek adam olursun.
    lafın gelişi adam olursun falan dedim ama sen üstüne alınma.
    0
    erryan 31.8.2018 07:53
    teşekkür ederim kindar nesil...