kuran-ı kerim okumayıp ateist olan insan

    7
    damdanakan 12.2.2018 23:42
    işi gücü ortamlarda "ben ateistim yeeaa" diyip ilgi çekmek olan insan.

    hayır yani sadece çevrende ki insanların yaşantısına ya da sosyal medya-sosyal hayatında ki müslüman figürüne bakararak nasıl "ben yaraticiya inanmiyorum" diyebiliyorsun inkar ediyorsun?

    ilk önce oku "şu şu bana saçma geldi böyle şey olamaz ben tatmin olmadim" diyebil. sağdan soldan okudugun makaleler yazılar insanlarin düşünceleriyle haraket etme.

  • 21
    bizanskurdu 12.2.2018 23:51
    kuran-ı kerim okumayıp müslüman olan insan kadar komik değildir
    2
    adamlar 12.2.2018 23:56
    ben burdan hissettim acısını amk naptın
    0
    sif10 13.2.2018 11:04
    @2 sikmiş
    0
    aliveli49elli 13.2.2018 11:18
    hollyshit
    0
    zenginmutfagi 13.2.2018 11:25
    saksıya fesleğen gibi oturttum anlamı da çıkar.
  • 5
    filozofunsakali 12.2.2018 23:51
    okumadım, öyle yada böyle okumayı da planlamıyorum ve tanrı tanımazım-olmadığını söylüyorum. ayrıca bu söylediğine göre dünyadaki birçok dini bilip onlar hakkında bilgi sahibi misin de islamı seçtin? ortamlarda “müslümanım ben yeaaa” demekle olmuyor. sırf müslüman bir ailede doğduğun için islam dinine mensupsun. ben kendi düşünceme göre hareket ettim. senin bu boş içerikte bahsettiğin şeyler aslında tam olarak olduğun şeyin ironisi.
    0
    kaizend 13.2.2018 00:20
    hangi dine inanırsan inan, sorun değil.
    bügüne kadarki tüm dinler bize aynı şeyi (yaratıcıya ulaşmayı) sadece farklı yollarla aşılamak uğruna doğdu.
    bir budist ile bir müslümanın amaçları aynıdır. sadece araç olarak görülenler, yani ibadet şekilleri farklıdır.
    yani bilinen tarihten bu yana bu kadar dinin, aynı şeyi bize öğretmeye çalışması bile sende soru işareti bırakmıyor mu? gerçekten bunca muazzam sistemin kendiliğinden oluşup yaratıcının olmayışına mı inanıyorsun?
    0
    damdanakan 13.2.2018 11:14
    çoğu din ya da düşünce hakkında bilgi sahibiyim dinlerin, düşüncelerin altında neler yattığının, din şekillerini ne emir verdiklerini nasil bir yasantiya sahip olduklarimi biliyorum. dinler arasında tercih yapmaya konuşmaya hakkim var.
  • -5
    shewolf 13.2.2018 00:04
    birde bunu çok havalı sananlar var. kız bana gelmiş cnm ateistim ben bak dovmelerim var diyo bide vur bı tane saça bak rock kafalı
    0
    acayipkafa 14.2.2018 01:23
    ilk cümlene hak vermeye başlarken ikinci cümlen temelini attığın binaya daha mührü vurdu. çünkü o rock kafalı dediğin bir kızı ben camiden çıkarken gözlerimle gördüm. para ile imanın kimde olduğu bilinmez;) ötekileştirmeyelim.
  • 1
    messieur 13.2.2018 01:23
    o da bişey mi!? kuran okuyup budist olan tanıyorum
  • 0
    takmaz 13.2.2018 11:02
    kuran ve incil(matta) okudum. bende bir şey uyandırmadılar.
  • 0
    mukadderat 13.2.2018 13:16
    inanmayan birinin okumamış olması ,inanan birinin okumamış olması kadar aptalca değil ne yazık ki.
  • 0
    atesch 13.2.2018 16:24
    incil okumayıp müslüman olan insandan farklı değildir
  • 0
    marulkafa 13.2.2018 16:35
    aklı başında ateistlerin hemen hemen hepsi kuran'ı okuyup ateist olduğunu söylemekte. bu terste bi işlik var sanki.
  • 2
    torbaci 13.2.2018 16:51
    siz dünyadaki tek dinin islam olduğunu sanan salak heriflerin tekisiniz. sen neden incili, tevratı ve diğer kutsal kitapları okumayıp müslüman oldun dalyarak ? sonra ortamlarda "ben müslümanım yeaaa"
  • 1
    madara 13.2.2018 17:23
    kardeşim sen dünyada bulunan bütün inanç kitaplarını okudun mu?
  • 0
    trasherhunt 13.2.2018 21:04
    evden sağ ayakla besmele ile çıkarlar.