biri ile tartışırken cümlelerinde sürekli eski kelimelere yer verip kendinde bir üstünlük gören,zeki olduklarını sanan kişiler

    29
    egeincisi 9.3.2018 03:01
    eski kelimeleri bilmek iyi hoşta bunların çoğunu internette gezip tozarken öğrendiklerini bilmek hoşuma gidiyor. kelime daarcığım ile döverim seni desem "hoşt köpek " diyecek ama pek bir saraylı ağzı takınmalar . samimi değiller be 😂
  • 9
    bizanskurdu 9.3.2018 03:10
    münakaşa esnasında böyle mübalağalar olması pek tabii muhtemeldir cancağızım.
    0
    lazcoder 9.3.2018 12:11
    zira bende çok kez kullanırım
    0
    beril 9.3.2018 15:39
    kendimi bu yorumdan sonra salçalı ekmek gibi hissediyorum
  • 1
    horseman 9.3.2018 10:32
    şecaat arz ederken merd-i kıpti sirkatin gözlüyor :d
    0
    bbefsun 9.3.2018 10:39
    sevmiyom artık seni horseman, harlen quinciya seni
    0
    horseman 9.3.2018 10:46
    yapma muhtar o kim diye soracak olursan onu bile tanımıyorum. bizimkileri de dinliyorum 'varlığının tiryakisi yokluğunun delisi' 'ben her gece gizli gizli ağlamazsam uyuyamam' ve diğer bütün şarkılar bizim. sen yabancı şarkı postu altında şarkı istedin diye yabancı şarkı atalım dedik muhtar :d
    0
    bbefsun 9.3.2018 11:25
    ama dinlemiyon dedin. ders çalışıyom dedin :d kandırdın o zaman he beni 😈
    0
    horseman 9.3.2018 11:53
    est hafız sınav dönemine girdik bu aralar dinlemiyorum azalttım dedim. arabesksiz hayat susamsız simit gibi
    1
    bbefsun 9.3.2018 11:54 ~ 11:54
    kaçıncı sınıfsın muhtar sen, sana zeldayı anlatacağım bu akşam
    0
    horseman 9.3.2018 11:57
    mezuniyete adım adım:) vay güzel oldu bu iştahlandım çok guzel bir hikaye bizleri bekliyor ismi tam hikâyelik
    1
    bbefsun 9.3.2018 12:00
    kızım olursa adını zelda koycam
    0
    egeincisi 9.3.2018 11:08
    maşallah maşallah e inşallah inşallah horsemancığım.
    0
    horseman 9.3.2018 11:14
    kopy paste yaparken aynını bende dedim :d
    0
    egeincisi 9.3.2018 11:39
    😂😂
  • 0
    selimakif 9.3.2018 10:51
    eski kelime diye bişe yok.
    burdan kaybediyorsun.
    0
    egeincisi 9.3.2018 11:02
    vah çok üzüldüm bak şimdi.
    0
    selimakif 9.3.2018 11:11
    galat-ı meşhur fasih-i mehcurdan evladır.
    0
    egeincisi 9.3.2018 11:49
    olayı anlatamadım sanırım. iki tane eski kelime öğrenip konu hakkında tartışırken konuyla alakasız da olsa sürekli onları söyleyip konuya hiç değinmeden,kendisini çok bilgili,tartışmanın galibi ilan edenlerden bahsediyorum.yoksa osmanlıca kelime de severim göktürkçe kelime de türkçe de. sorun kelimeler değil.neyse uzun açıkladım yeter.
    0
    selimakif 9.3.2018 12:10
    örnek verir misiniz?
  • 0
    hain 9.3.2018 11:36
    senin cahil olduğunu anlamış olabilir
    0
    egeincisi 9.3.2018 11:42
    durum şu gayet edinebileceğim her bilgiyi edinen bir insanım biri ile tartışırken konu hakkında konuşmak daha doğru bence. süslü kelimeleri çıkartırsak konu hakkında tek lafı kalmıyor bunların geriye. ondan bahsediyorum.
    0
    egeincisi 9.3.2018 11:59
    ve inan o süsülü kelimelerin hiç biri konu ile ilgili olmuyor.
  • 0
    pisisler 9.3.2018 11:54
    hiyeroglif kafasından çıkamayanlar için zor bir durum tabii.
    0
    egeincisi 9.3.2018 11:56
    oturup hepinize tek tek mi açıklayayım şimdi. bir üst yoruma bakarsan ne demek istediğimi anlarsın
    0
    pisisler 9.3.2018 15:18
    bilakis anladığım için yazıyorum bunu. siz kelime "daarcığınızı" zenginleştirdikten sonra anlatmayı deneyin bence. neticede hala anlaşılmadığını iddia eden sizsiniz.
    0
    egeincisi 10.3.2018 05:49
    algı meselesi yoksa ben gayet yalın bir şekilde anlattım orada.anlamıyor musunuz diye insanları gereksiz yere salak ilan edecek değilim tabi ki anlatamıyor muyum diyeceğim.bunca açıklamaya rağmen işin özünü anlamayana da pes derim artık.ayrıca klavye hatalarından insanları vurmaya çalışmakta çok zekiceymiş.tebrikler :)
  • 1
    bbefsun 9.3.2018 12:00
    eski kelime hoş bir tabir değil, dil canlıdır eskimez onun yerine "osmanlıca ve arapça farsça kelimeler" daha doğru bir tabir.
    fikrine katılıyorum, bunun aynısı yabancı kelimeler içinde geçerli. entelektüellik babında bu kelimeleri de çok kullanıp aydın veya elit sanıyorlar kendilerini
    oktay sinanoğlu'nun yıllar önce dediği gibi "bye bye türkçe"
    0
    egeincisi 9.3.2018 12:09
    durumun anlaşılması için öyle dedim ama tabii ki haklısın
  • 1
    lazcoder 9.3.2018 12:11
    şuan sende kendini zeki sanıyorsun. sende samimi değilsin şuan
    0
    egeincisi 9.3.2018 12:18
    niye kendimi zeki sanayım yahu. neyse ne yapalım saygı duyarım 🤗
    0
    lazcoder 9.3.2018 13:25
    sende bana öyle görünüyorsun ;)
    0
    egeincisi 9.3.2018 13:32
    belkide samimiyetimi sana aktaramadım. olsun :) herkes beni samimi bulacak diye bir şart yok :)
    0
    lazcoder 9.3.2018 21:55
    :)
  • 0
    beril 9.3.2018 15:39
    pştt caktirmayin cahil olduğumuzu anlamamiş olabilirler
  • 0
    myrkgrav 9.3.2018 16:30
    internette binbir turlu insanla karsilastigimiz icin dogal olarak bi tartismaya girmeden once on eleme yapmak gerekiyor. ki bu prosedur dusuk iqlu tipleri ekseriyetle elemekte.
  • 1
    nimpla1 9.3.2018 16:59
    boş insandir
  • 0
    wertyus 9.3.2018 23:21
    hiç uğraşmam. tartışmada aptala yatarım sonra buldugum her fırsatta rezil ederim. güzel yöntemdir tavsiye ederim
  • 0
    orr 10.3.2018 00:10
    yalnız şahsi olarak yüksek bir bencillik sezinletiyorsun. karşıdaki insan eğer ciddi anlamda varoluşsal hikayene dokunmayan biriyse, istediğini yapsın. yani örneğin şurada senin yaptığın için benim adıma böyle gereksiz , çok da umrumda olmayacak bir söylem etmiş oluyorsun. fakat burada 'sana ne ' diyenlere karşı verdiğin cevap itici egonu ortaya çıkarıyor. küme düşmesi kesinleşen bir takımın hâlâ sağa sola, dövecek gibi konuşan teknik direktörü gibisin.gerek yok, az sakin.

    al bak ne gerek vardı bu kadar lakırdıya. manipülatifleştirdiklerimizdenmişçesine!
    0
    egeincisi 10.3.2018 05:38
    daha ne dediğimi anlamayıp ''sana ne'' derlerse ve ''amk'' diye de bir küfür eklerse kusura bakılırsa bakılsın,hakkımda ne düşünülürse düşünülsün sinirlenirim ve ona onun gibi cevap veririm. umarım derdimi anlatabildim.ayrıca ben konu dışında,gereksiz ve konuya dair bağlantısı olmamasına rağmen öğrendiği üç kelimeyi sürekli olarak tekrar edip kendini tartışmada üstün taraf görenlerden tiksiniyorun.kişiliğim hakkındaki çıkarımlarınıza hayran kaldım şıp diye çözdünüz herhalde ama siz gene de iki dakikada insanı bencil ve egoist ilan edecek kadar güvenmeyin sezgilerinize :)
    0
    orr 10.3.2018 12:52
    konu eski kelimelerden nereye geldi. bu noktada sorunu sorgulama biçiminde başkalaşım geçirdik.

    eğer sorun ya da soru sadece eski türkçe kelime kullanımındaki artışa yönelik bir insandaki bilgisizlik ya da gösteriş olsaydı anlaşılabilirdi ama burada nesnel bir kaygı göremiyorum. daha çok şahsi bir rahatsızlık var. bundan dolayı insanlar tepki gösteriyor size. ( e,tabi küfürle karşılık vermek tepki boyutuna kalite vermiyor. siz de olumsuz bir çıkarımdan kendinize pay çıkarıyorsunuz kolayca)

    sezgilerimin canı cehenneme bu arada. yanıltmıyorlar.
    0
    egeincisi 10.3.2018 13:07
    bana sirke ile gelene bal ile gitmem. e tabii ki kişisel rahatsızlığımı dile getirdim tüm dünyaca kabul görmüş bir gerçek demedim ki. tepki farklı küfür farklı ayrıca ayrıntısı ile açıklamama rağmen eleştirenler de konuşmak için konuşuyor bana göre. bana yönelik bir çıkarımdan kapı komşuma pay çıkartmayacağım ya tabi ki kendime çıkartacağım. yanıltmıyorlarsa iyi ne diyebilirim sizin gözünüzde de bencil,egoist olayım o halde sorun yok.
    0
    orr 10.3.2018 13:17
    neyse abartmaya gerek yok bu mevzuyu. üzerinize ego üzerinden gelmek saçma bilakis. hepimiz aynıyız kısaca.
    0
    egeincisi 10.3.2018 13:21
    iyi günler :)
  • 0
    atillacebir 10.3.2018 02:26
    lisedeyken arkadaşım bir kez keza demişti. sonrasında aramızda makaralar dönmeye başladı, şimdi 10 kez keza dersek bu kızların hepsi bize yazılacak gibi keza keza keza anrqcwnqwcr
    0
    egeincisi 10.3.2018 05:39
    güzel taktik yazıldılar mı? :)