feminizm erkek düşmanlığı değildir!!!

    11
    sefgii 24.12.2017 21:45 ~ 21:46
    bu başlığı açmak geldi az önce içimden . bir bakayım dedim başlık açılmış mı diye . önümüzde eğilim demiş biri . diğer biri ise küçük bir kız bebeğin akülü arabayla bir erkek çocuğu ezmesi ? feminizm bu değil arkadaşlar yapmayın. feminizm sadece kadınla erkeğin siyasal ve sosyal eşitliğini sağlamaya çalışan bir düşüncedir . yani kadına yapılmasını istemediğimiz şeyleri erkeklere de yapılmaması gerekir yani . olay sadece bundan ibaret.
  • 5
    champ 24.12.2017 21:49
    feminizm aptallıktır, kadın erkek eşitliği adamlıktır.

    bu arada sonu izmle biten her şey problemlidir.
    1
    sefgii 24.12.2017 21:50
    bu feminizmi yanlış savunan insanlardan kaynaklı işte
    0
    www 24.12.2017 22:05 ~ 22:05
    (pi: #puivizm) ?
    0
    sefgii 24.12.2017 22:10
    ?
    0
    feministruh 25.12.2017 02:46
    bak bak bak
  • -1
    aliveli49elli 24.12.2017 22:04
    dedi feminist
  • 0
    8bit 24.12.2017 22:40
    1
    hedap 24.12.2017 22:57
    feminist: erkeğin sap kalmış hali gibi olan kadın
    güzel yazmışım be
  • 0
    seyisyavrusu 24.12.2017 22:42
    açıklayıcı ve bilgilendirici. katılıyorum ve destekliyorum.
  • 2
    tofıta 24.12.2017 22:44
    feminizm aslında kadınlar sosyal ve siyasi haklarının savunulması düşüncesidir ama günümüzde çok farklı yorumlanıyor. günümüz koşullarında feminizm erkek düşmanlığıdır.
    0
    sefgii 24.12.2017 22:57
    ben o günümüz koşullarındakine inanmıyorum iste sinirleniyorum o kafadaki kadınlara
  • -1
    muco 25.12.2017 02:52
    eşitlikten ziyade kadın ve erkeğin yaratılışa uygun hareket etmesi kanaatindeyim çünkü yaratılışımızda, bakış açılarımızda, dünyayı algılayış biçimimizde bile farklılık mevcut. eşitlik adalet midir? bunu sorgulamalı biraz. erkekle eşit olacam diye tribe girip hareket etmek kadınları fazlaca saçmalamaya ittiği kanaatindeyim. zaten bu tip insanlar itici ve iğreti olurlar.
    -1
    sefgii 25.12.2017 10:16
    sensin saçma sensin itici .kadın ve erkek eşittir kendini hiç üstün görme işte böyle yaratılış diyor ya işine gelmiyor tabi kadının güçlü olması ama siz ne derseniz deyin kadın ve erkek eşit bu da sana son cümlem .
    1
    muco 25.12.2017 10:26
    kompleks yapmışsınız. ben kadınları aşağılamadım siz kendinizi aşağılıyorsunuz. kadınların güçlü ve zayıf yönleri olduğu gibi erkeklerin de güçlü ve zayıf yönleri olabilir fakat bu yönler birbirinden farklıdır. siz tabi gücü sadece kaba kuvvet olarak gördüğünüz için böyle bir komplekse kapılmışsınız. size tavsiyem eşitlik söylemiyle yıllarınızı geçirip psikolojinizi bozacağınıza kadınlığınızı güzelce yaşamanızdır.
    -1
    sefgii 25.12.2017 11:16
    ben güzelce yaşıyorum psikolojimi falan bozduğumda yok güç kaba kuvvet değil bahsettiğim senin zihnin de öyle oluşuyorsa bilemicem.
  • 1
    ıbrahim_ersoz 25.12.2017 09:41 ~ 26.12.2017 00:41
    feminizmi, kadına karşı pozitif ayrımcılık diye tanımlandıranların suratına vurmak istediğim beyanname. eşitliğin bile cılkını çıkarmaya bayılıyoruz.
  • 0
    aslan4789 25.12.2017 11:43
    feminizm erkek düşmanlığı olmayabilir ama feminizmi erkeklere düşmanlık yapmak için kullanan kadınlar olduğu için erkek düşmanlığı olarak algılanmaya başladı.
  • 0
    hellomyfriend 25.12.2017 20:22
    feminizm budur
    0
    emrecayd123 25.12.2017 20:51
    porcayist misin
    0
    hellomyfriend 25.12.2017 21:29
    hayir
  • 0
    aykutcum 25.12.2017 20:31
    feminizm ırkçılıktır
  • 0
    emrecayd123 25.12.2017 20:52
    öl feministler ol feminist dünya daha güzel bir yer olucak
    0
    hellomyfriend 25.12.2017 21:30
    ol ki bir sureligine susasin
  • 3
    iloveimagine 25.12.2017 21:10
    feminizm insanlığın ayıbı sonucu ortaya çıkmıştır.bu fikre ihtiyac duyuldugu icin insanlığın düzelmesi gerekmelidir
    1
    bizanskurdu 25.12.2017 21:15
    bi kral gördüm sanki
    1
    iloveimagine 27.12.2017 11:32
    :d
  • 2
    shewolf 25.12.2017 21:12
    bazı feministler aptalın en önde gideni ya. yemin ediyorum ağız burun kırasım geliyo onları. resmen kendileri erkek erkekleride doğruya doğru kadın yapmaya çalışıyorlar
  • 0
    oschemat 25.12.2017 21:33
    biz bunu biliyoruz git çakma feministlere anlat
    0
    sefgii 26.12.2017 00:51
    işte onlara anlatmak için yazdım bunu
  • 0
    mahmutkrbg 25.12.2017 21:37
    feminizm elbette kadınların haklarını savunma amaçlı bir gruptur ama bunu farklı anlayan ve yanlış anlamasına sebep olan yine en başta kadınlardır
    0
    sefgii 26.12.2017 00:50
    tabi ki bunu yapan insanlar var ben o insanlara karşı bu tepkim
  • 0
    presath 27.12.2017 11:48
    menistlik erkekliği savunan, egemenliği de alttan alttan isteyen bir olgu olmasına karşın feminizm de kadınlığı savunan olgudur ve birbirlerinden ustun olma cabasi içine girmişlerdir. oysa eşitlik istenmesi ve insan haklari savunmasi falan icin hümanizm kavrami da var.
  • 0
    twody 4.1.2018 18:13
    feminizmin genel tek bir tanımı olmakla birlikte birçok alt dalı var.dolayısıyla birçok farklı feminizm tanımıda var diyebiliriz. yukarda örnek gösterdiğin erkeklere ölüm diye düşünen radikal feminist gruplar da var.pop feminizm mesela. feminizmin alt dallarına mensup bunlar. ayrıca türkiyede kadına şiddet vb birçok büyük sorun dururken bayan demeyeceksin kadın diyeceksin diye cinsiyetçilik yapıldığını öne sürenler gibi akıl yoksunu saçma feministlerde var. bu arada bende feministim. liberal feminist.
    0
    sefgii 6.1.2018 03:32
    bayan denilmesinden bende hoşlanmiyorum pek ama bunu rencide edip söylemem bazi mallar öyle yapıyor
  • 0
    argent 4.1.2018 21:59
    kilolu ve özgüveni yeni yeni kazanan biri değilseniz haklısınıızz
    0
    sefgii 6.1.2018 03:30
    değilim aslan burcuyum özgüvenim yerinde
    0
    argent 6.1.2018 03:37
    işte bu yüzden seni seviyorum dostum
    0
    sefgii 6.1.2018 03:37
    teşekkürler dostum 😉
  • 3
    haydar 6.1.2018 03:59 ~ 04:05
    yaklaşık 70 yıl öncede olsaydık bu yazdıklarına katılıyorum derdim. şu an içinde bulunduğumuz zaman dönem feminizmin radikal evresi. radikal demekten kastım siyasi,sosyal ve kültürel aktivitelerde kadın önceliği; ki bu öncelik bazı yerlerde liyakatin de önüne geçebiliyor.

    feminizim tarihine baktığımız zaman karşımıza üç evre çıkıyor: birincisi, 1800'lerde çıkan ve en azından çalışma hayatında birtakım haklar istenen dönem. ikincisi, 1900'lerin ilk yarısında kadınların da erkeklerle eşit haklara sahip olması istenen bir dönem(liberal feminizm). basit bir görüşle kadın-erkek eşitliği de en azından bir dönem feminizmde kendisine yer edinmiş. zamanın feministleri kadın-erkek eşitliğini savunmuş. bu da demek oluyor ki kadın-erkek eşitliğini savunan herkes bir parça liberal feministtir.:) ayrıca ilk feministlerin eşitlik istemediği de çıkarılabilir :) eşitlik kavramı ilk defa feminizmin gündemine geliyor. üçüncüsü ise 1900'lerin ikinci yarısından günümüze kadar ki dönemdir. işte bu dönemde kadınların güçlü olduğu ve gelişmiş haklara sahip olması gerektiği (eşit değil) vurgulanan radikal feminizm dönemi oluyor.

    bir ideoloji sahibi olanlar o ideolojinin son şekline göre toplumda değerlendirilir.

    ne yazık ki şu an da radikal dönemdeyiz. bu dönemde feminizme eğilimi olanlar da radikal feminist olarak görülüyor.
    1
    sefgii 6.1.2018 04:07
    ben liberal feminizme inanıyorum radikal feminizm gerçekten çok sacma karşı olduğum da o ne kadın erkekten üstün ne de erkek kadından ikisi eşit olmalı benim fikrim bu en azından
    0
    haydar 6.1.2018 04:30
    herkesin düşüncesi kendisini bağlar. ancak dışardan görünen durum bu.

    dünyayı bırak mars'a da gitsen değişmiyor topluluğun bir insana bakış açısı.
    0
    nutty 7.1.2018 02:31
    çok güzel bir açıklama olmuş. olayın özeti budur.