1
paylaşılan türkçe pop müziklerine direk eksi basılması
biliyorum beyler hepiniz marjinalsiniz, türkçe pop rezalet falan filan. ama çoğunuzun, şarkıları dinlemeden, önyargıyla hareket edip eksi bastığınızı da biliyorum. adam yeni çıkan şarkıları puiv'e ekleyip buranın gelişimine katkıda bulunuyor. siz sadece eksi basıp " bu ne lan, böyle şarkı paylaşılır mı ulan, öhh bu ne yaa" gibi söylemlerde bulunuyorsunuz. ama bunu yorum olarak yazmaktan da acizsiniz, enteresan. görüş, bilgi paylaşmaktan çekinmeyin, önyargıdan uzak durun.
  • 0
    footish 10 ay önce
    entry sayımız oy sayımızdan yüksek olsun yani? :d
    0
    tombalaci 10 ay önce
    lan bunun çetelesini mi tutuyorsunuz? bırakın profilde gözüksün o sayılar falan.
    0
    footish 10 ay önce
    şakaydı bro :d
  • 0
    kasaturasizrambo 10 ay önce
    sadece pop müziklerle alakasi yok herşeye - atiyolar birşeyi beğenmiyolar


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...