ıbm'nin think 2018 konferansında kaya tuzu tanesinden bile daha küçük olan bir bilgisayar tanıtıldı.
  • 2
    horseman 1 yıl önce
    cs 1.6 atılır mı bunla
    0
    kimse 1 yıl önce
    atılmaz mı hem de ne atılır.
    0
    horseman 1 yıl önce
    o zaman iş yapar
    0
    kimse 1 yıl önce
    gir sunucuya ama önce cfg kapa
    0
    horseman 1 yıl önce
    defim saten cfg ile işimiz olmaz bu halimizde bile aim diyip banliyorlar:(
    0
    kimse 1 yıl önce
    :(
  • 1
    titripasha 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    muhteşem bilim adamları şöyle düşünür:
    -yaw şu teknolojinin bi bokunu çıkaralım sizce napak?
    -göt cebimde bilgisayar taşımak istiyorum
    [grupca]-harika bir fikir hemen uygulamaya geçelim
    (şaka bir yana ılımlı bir gelişme)
    0
    gioggo 1 yıl önce
    aynen şaka değil bu gerçek bence. milim milim satıyorlar teknolojiyi
    0
    mukan58 1 yıl önce
    bu göt cebi için değil bence direk göt için
  • 0
    dreamfloyd 1 yıl önce
    bilgisayarın ekrandan ibaret olduğunu zanneden lavuklar buna gerçek değil ibaresi ile yaklaşacaktır
  • 2
    specular 1 yıl önce
    yakında gözle görülmeyen kamera da yapıp herkesi izlerler artık
    0
    pentaigo 1 yıl önce
    görmenin çok zor olduğu şekilde var zaten ;)
  • 1
    fieldman 1 yıl önce
    oda bişey mi hoşafı geliştirmek önemli
    1
    pacard 1 yıl önce
    şekeri, üzümü bir sürü ayarı var bunun. yok efendim tuzdan küçük pc yapmışmış, hem kaybolur bu mk bunla mı uğraşıcam. hoşafı içerim oh buz gibi.
    0
    fieldman 1 yıl önce
    süpersin 👏👏👏👏
    0
    dreamfloyd 1 yıl önce
    adabı var hoşaf içmenin önce kiminle içtiğini bileceksin sonra ne için içtiğini...
  • 1
    bohac 1 yıl önce
    bana mactini videosunu hatırlattı bu haber.
    mactini
  • 0
    asligungorur 1 yıl önce
    teknoloji küçülüyor dedik de bu kadar da değil sdkjnsjn
  • 0
    peyyy 1 yıl önce
    kardeşim ben her zaman 5 tl lik alıyorum beni etkilemez.
  • 0
    peyyy 1 yıl önce
    (pi: @furis) bence oldu. bir oyun geliştiricisi olarak ülkede teknolojik acıdan yetersiz olmak beni üzüyor ve bu gelişimde beni hiç etkilemiyor.
9. @sewo | nokta