25

saadet partisi cumhurbaşkanı adayını açıkladı

partinin cumhurbaşkanı adayı genel başkan temel karamollaoğlu oldu.

erdoğan'ın başkanlığı şimdiden garanti oldu gibi.
  • 2
    dasaksiz_penguen 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    cem uzan olsa daha çok oy alır yemin ederim temel karamollaoğlu kim aq
  • 1
    ergisimuzaffer 1 yıl önce
    anasını satayım bizde harbi harbi ciddi bir aday bekliyoruz ya. suç bizde
  • -2
    sabenmurat 1 yıl önce
    ilk kez duydum desem?
  • 1
    osmanozkucuk 1 yıl önce
    dayı senin neyine ya cumhurbaşkanlığı ya bunların hepsi tayyip'in işine geliyor ya
  • 2
    jumanji 1 yıl önce
    ufacık partinin başına geçti açtı ağzını hergün medyada. birşey olacagi da yok.
    1
    ofsaytsizburak 1 yıl önce
    tam bir şovmen.
    0
    jumanji 1 yıl önce
    kendinden soğuttu bence insanlari
  • 0
    mehmet33 1 yıl önce
    kac kişi tanıyor ki
  • 1
    ademak 1 yıl önce
    helal be temel dede, ilk turda oyum sana
  • 0
    respctx 1 yıl önce
    bu kim dhjzshsjsk
  • 1
    hurra 1 yıl önce
    sanırım muhafazakarların da sorunu bu. birbirine destek olmadan duramıyorlar
  • 1
    maksima 1 yıl önce
    saadet bi dur allasen ya, zaten ortalık karışık....
  • 1
    slentcop67 1 yıl önce
    %1 oyu bile yok nereye okuyo
  • 2
    adamlar 1 yıl önce
    tanıyıp tanımamakla alakası yok arkadaşlar. başımızdakileri tanıyoruz da ne oluyor? siyaset boktan bir şeydir
  • 0
    sinankarapinar17 1 yıl önce
    ekkelemettin miymiş yoksa adayları
  • 0
    murathann07 1 yıl önce
    mk birleşecekleri yerde herkes ayrı bi kafada
  • 0
    shely 1 yıl önce
    saadet partisi diye bir parti var degilmi ? ve bir aday koymaları kadar normal birşey yok niye bukadar şaşkinizki, kazanamiyacaklari belli ama napsinlar partiyimj kapatsınlar elbette varlıklarını hissettirecekler
  • 0
    systemfailed 1 yıl önce
    ilginç valla
  • 0
    onlyfuckinlife 1 yıl önce
    abi bu günlerde ülkede ne olduğu belli deil anlatan yok bi açıklama getiren yok neden erken seçim bi anlatsınlar haklı geçerli sebepler sorsunlar ben gelecekte kimsenin başına gelenlerin vebalini istemiyorum boş oy atıcam hiç biri beni bağlamaz bağlamasında zaten
  • 0
    ofsaytsizburak 1 yıl önce
    muhalafetin ilk turda birleşmeyecekleri kesindi zaten.
  • 1
    necmedya 1 yıl önce
    temel karamollaoğlu, haklı eleştirileriyle gündeme gelmişti. kesinlikle dinlenilmesi gereken biri. yandaş medya çok üstüne gidiyor saadet'in, desteği hakediyorlar
  • 2
    puivundik 1 yıl önce
    akp'nin ciddi bir oyunu alabilecek bir abi ki umarız böyle olur :)
  • 1
    can23 1 yıl önce
    tek güvenim inancım merale vallahi.
  • 1
    bybeho 1 yıl önce
    muhalefeti çok sert bir isim. ekonomik açıdan çokca miting yapabilse, medyada daha çok yer verilse iddialı olacağını düşünüyorum. taktik olarak 2. tura kalınmak istenmesi muhtemel. chp henüz açıklamadı ama belki, bir ihtimal onlar da karamollaoğlu diyecekler.
  • 1
    gameofthrones 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    kendisi gündemde olmayan biri ama akp’nin teklifi için kararı ve tepkisi güzeldi.
    bence planlı birşey meral akşener için. chp’de de umarım düşük profilli biri olur. 2.tura birleşirler.

    partilerde birlikde haraket etmeleri gerektiği zaman etmezler. gerekmediği zaman ederler anlamadım gitti.
  • 0
    mustafil 1 yıl önce
    bişey yazma
  • 0
    necmedya 1 yıl önce
    birinci turda aday sayısının çok olması daha iyi.. en azından 2. tura götürür ve 2. turda da kısmi bir birleşme olacaktır
  • 0
    garibicool 1 yıl önce
    bu adam ne ara çıktı
  • 0
    marqus 1 yıl önce
    gereksiz bir masraf gereksiz bir aday. hepsi toplanıp tek aday çıkarmadığı sürece bu işin neticesi az çok belli. olsun demokrasi bunu gerektiriyor ve işliyor anlamında göz kırpıyor bize
  • 0
    furkanaltunsoy 1 yıl önce
    akp'nin ayağını kaydırmak lazım ülkenin a.... koydular
  • gündem

    Herkesin fikrine ihtiyacımız var..

    609 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    systemfailed

  • bu bölüm #olaylar bölümünün alt bölümüdür.
  • puiv kuralları ve avrupa insan hakları bildirgesi geçerlidir.