24

artık yeter çalmasın dediğiniz şarkılar

ben son çıkan şarkıların yarısına tahammül edemiyorum ama en kötüsü yeşil uzaylının şarkısı galiba
  • 4
    unicorn_ 1 yıl önce
    enerji enerji azcık da sinerji asdfg
    3
    tersbalik 1 yıl önce
    😂😂😂
  • 1
    mehmetyld 1 yıl önce
    isa musa sen bizi kursa dim tıs
  • 2
    shewolf 1 yıl önce
    o sen olsan bari
    1
    demirleblebi 1 yıl önce
    kesinlikle katılıyorum. artık kabak tadı vermeye başladı.
  • 3
    arzumanoglu 1 yıl önce
    kimin öyküsü bu artık çalmasın
    2
    kucukastronot 1 yıl önce
    gözlerim doldu 😂
    1
    arzumanoglu 1 yıl önce
    kusmak üzereyim inan ki 😭
  • 4
    yesillicocuk 1 yıl önce
    bu benim öyküm birazcık yaralı
    1
    tolstoyunbisikleti 1 yıl önce
    +2938467391938474720119484747
  • 1
    kucukastronot 1 yıl önce
    iki aşık kafaları karışık bi sağa çarptık bi sola çarptık, kafaları güzel heralde 😂😂
  • 2
    cirem 1 yıl önce
    sen olsan bari
    2
    tersbalik 1 yıl önce
    cevapsız çınlama 😂😂
  • 1
    hattorisakso 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    zıplıyor herkes kanguru sanki...
    cidden heycanı meycanı kalmadı
    2
    tersbalik 1 yıl önce
    sjssjsjs
  • 1
    nomennoeomen 1 yıl önce
    www.youtube.com/watch?v=7Ydw8xFCNvs

    link bırakayım direk.
    2
    tersbalik 1 yıl önce
    sırf şerin hatrına gideri var bence
  • 2
    broska 1 yıl önce
    sinsirella
    2
    tersbalik 1 yıl önce
    puvoların gözü yaşlı, yeni ergenliğe girenler neden diyor 😂
  • 2
    mucahitoznalcin 1 yıl önce
    hayatin heyceni meycani yok
  • 2
    tugbaasudenacar 1 yıl önce
    bu benim öyküm
    3
    tersbalik 1 yıl önce
    off 😂😂😂
  • 2
    gelmemeyegidenn 1 yıl önce
    ya li lii bıktıım cidden
    3
    tersbalik 1 yıl önce
    mezdeke olan mı 😂
    1
    gelmemeyegidenn 1 yıl önce
    arapça bir şarkı bir çocuk söylüyor girişini
  • 3
    dreamof_dawn 1 yıl önce
    bu benim öyküm birazcık yaralı
    kalbimin pek çok yeri yamalı
    kan akar kanadımdan
    düşer yere yere kalanım
  • 3
    srgldmrkn 1 yıl önce
    bu benim öyküm
  • 1
    mrsego 1 yıl önce
    bu benim öyküm, o sen olsan bari vs.
  • 1
    tunahan_41 1 yıl önce
    sen olsan bari.
  • 3
    panduf 1 yıl önce
    is pas kir kömür plastik çöplük lastik . ah ah sosis salam.

    yemin ediyorum duyunca kendimi en yakın köprüden atasım geliyor.
    1
    champ 1 yıl önce
    o hangisiynis ya 😂
    1
    panduf 1 yıl önce
    yerinde olmayı o kadar çok isterdim ki .hiç duymamış olmak büyük nimet. çok şanslısın
  • 1
    seymawho 1 yıl önce
    erik dalı
    1
    huzeyfeerkam 1 yıl önce
    düğün sesonuna girdik! gelinler dislike :)
    1
    seymawho 1 yıl önce
    neden neden nedeeeeeeeennn 😥😂
    1
    huzeyfeerkam 1 yıl önce
    çünlü elin kızı naziktir :) tamam sustum :))
    1
    seymawho 1 yıl önce
    yav diğerlerine de yazıktır yeter bizimki de kulak ulaaaaannn
    0
    huzeyfeerkam 1 yıl önce
    tamam sakin bak yok 😁
  • 2
    mstfaap 1 yıl önce
    manus babanın şarkıları
  • 0
    omerkuru5878 1 yıl önce
    vursalar ölemem
  • 2
    oktayay 1 yıl önce
    despasito
    0
    tersbalik 1 yıl önce
    off katılıyorum
    0
    oktayay 1 yıl önce
    bide sen olsan bari var .
  • 1
    ceylanirge 1 yıl önce
    bu benım öyküm
  • 0
    gazelpc2 1 yıl önce
    heycanı meycanı yok
  • 3
    erycmnc 1 yıl önce
    erik dalı


    angaralıyım beni bile soğuttular
    0
    seymawho 1 yıl önce
    bi ara iş yerinde her gün ikişer saat arayla çalıyorlardı çok kötü zamanlar geçirdim
    0
    erycmnc 1 yıl önce
    neyse bununla geçmiş olsun diyecem de dügün mevsimi geldi yine çalacaklar 😓
    1
    seymawho 1 yıl önce
    allah yardımcımız olsun o zaman
  • 2
    nrcimu 1 yıl önce
    ismail yk allah belanı versin
    0
    tersbalik 1 yıl önce
    hala dinleyen var mı onu yaa . d
  • 1
    faikcan 1 yıl önce
    cukur saekilari :)))
  • 2
    tklasli1 1 yıl önce
    bu benim öyküm
  • 2
    madempuiv 1 yıl önce
    vay delikanlı gönlüm vay
  • 0
    suleehsgr08 1 yıl önce
    çukur
  • 0
    busraacuun 1 yıl önce
    kid sinsing in walmart
  • 1
    zencibey 1 yıl önce
    tüm yeni yetmeler
    0
    tersbalik 1 yıl önce
    katılıyorum
  • 0
    mebrarc 1 yıl önce
    aleyna calmasin yeter
  • 1
    huzeyfeerkam 1 yıl önce
    son dönem insta fenomen!lerinin yaptığı tüm şarkılar yapılanlar silinsin daha da yapılmasın bence
  • 1
    canozhan 1 yıl önce
    bu benim öyküm
  • 1
    negir 1 yıl önce
    bu benim oykum biktim ya bu sarkidan anladik o senin oykun tamm yeter artik suss
  • 1
    errorloading 1 yıl önce
    vurur yüze ifadesi bulur seni bitanesi
  • 0
    ouryld 1 yıl önce
    kim o sakalli adam
  • 2
    helin04 1 yıl önce
    despacito bıktım ulan!
  • 0
    kraliyet 1 yıl önce
    emre aydın "son defa"
  • 1
    cakaner 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    biyoların vazgeçilmez yazısı "hiç ışık yok."
  • 2
    topal__solucan 1 yıl önce
    despacito
    o sen olsan bari
  • 1
    fatih_dk 1 yıl önce
    bu devirrrrrdeee manndalina bulmak zoorrrrrrrr gönüüüüllll... artık susmalı bence
    1
    tersbalik 1 yıl önce
    sjsjsj
  • 2
    omrblgii 1 yıl önce
    ben yoruldum hayat
    1
    tersbalik 1 yıl önce
    bana pandaları hatırlatıyor sjsjs
    0
    omrblgii 1 yıl önce
    aga tamam şarkı guzel de alkolü alan bu şarkıda
    1
    volkanizim 1 yıl önce
    katılıyorum
  • 2
    hopesiolan 1 yıl önce
    son zamanlar da çıkan her şarkı sanırım
  • 1
    sirenacosta 1 yıl önce
    despacito
  • 1
    raskolnikov16 1 yıl önce
    bu benim oykum birazcik yarali
    0
    volkanizim 1 yıl önce
    bu harbi çalmasın ya
  • 1
    e_buz155 1 yıl önce
    sen olsan bari
  • 0
    thesmtb 1 yıl önce
    despacito...
  • 1
    dirik02 1 yıl önce
    aleyna tilki hepsi
  • 1
    makulbiri 1 yıl önce
    bu benim öyküm galiba her duyduğumda kusacak yer arıyorum bir de o iğrenç sesli kızın söylemesi daha da itici kız
    1
    tersbalik 1 yıl önce
    aynen çok burundan söylüyor
    1
    makulbiri 1 yıl önce
    aynen bir de sesi erkek gibi ünlü yaptılar kızı yaa çok saçma sesi güzel olsa içim yanmaz ama berbat yaa
  • 2
    eslim_1905 1 yıl önce
    o sen olsan bari
  • 2
    tavsan 1 yıl önce
    aklım gider aklına çünkü aklım aşık onun aklına gibi bir şey
    0
    delisu 1 yıl önce
    ya evet ne olur bu da çalmasın. çalıntı ritme tekerleme bozuntusu şarkımsı şey resmen.
  • 2
    papiculo 1 yıl önce
    ankara'nın bağları!!! yeter artık batı karadenizliyim, ankara havalarını çok severim ama bu parçadan illallah ettim. düğün yaparsam çalanı döverim yeminle!
  • 1
    mariaapuder 1 yıl önce
    ağlarmıyım ağlamam 😐
  • 1
    edasari 1 yıl önce
    bu benim öyküm :(
  • 1
    beeyzaaa 1 yıl önce
    despacito
  • 1
    ruzgarinsavurdugu 1 yıl önce
    erik dalı gevrektir hâlâ sıkmadı he 😂
  • 1
    mataramasuko 1 yıl önce
    -bu benim öyküm birazcııkğ yaralı...
    çaat!
    -a neden vurdun?
    +şiddeti sevmem ama bu yaptığın çekilmez.
  • 1
    karachayewsk 1 yıl önce
    barlardaki amatör grupların müslüm gürses coverları...
  • 1
    ozzyy 1 yıl önce
    iki gözüm seneler geçmesin artık 😔😔😔
    0
    tersbalik 1 yıl önce
    😂😂😂
  • 1
    morvampir 1 yıl önce
    popçuların en son çıkardığı şarkılar su sıralar hadise , derya uluğ , tarkan vs vs
  • 1
    gothic_joker 1 yıl önce
    mihriban şarkısı birde gafanzimmi ne
  • 1
    kaanakn 1 yıl önce
    sevmedigim cok sarki var da soner sarikabadayiyi butun repertuariyla birlikte ignorelayabiliriz...
  • 1
    nesquik 1 yıl önce
    çukur dizi müzikleri
  • 1
    nisa 1 yıl önce
    biiiiğz ikiiğ aşııığk kafalarıığ karışıııııık bilmem ne bilmem ne yether
  • 1
    mizac 1 yıl önce
    bu hayatin heycani meycani yok
  • 1
    ucanpttsubesi 1 yıl önce
    aleyna tilkinin bütün şarkıları
  • 1
    az_susun 1 yıl önce
    e çalmasın artik angaranin bağları, tavukları kim pisirirse de pişirsin ayrica ellesmeyin =/
  • 0
    darkness22 1 yıl önce
    sefa kazak-karanlık sisli bir izmit gecesi
  • 1
    hizirali 1 yıl önce
    nurettin reçber
    ezo
  • 1
    newlife 1 yıl önce
    slow karadeniz sarkilari ve türküleri. yeter kusucaz artik
  • 1
    delisu 1 yıl önce
    banane banane banane deyip duran bir şarkı var ya; hah işte o çalmasın lütfen.
  • 0
    semra 1 yıl önce
    hadise sıfır tolerans mümkünse hiç çalmasın hadiseyi toptan calmasinlar
  • 2
    karaca2004 1 yıl önce
    sen olsan bari sinsirella can yüce aklın gider aklına
  • 1
    tenekecimaymun 1 yıl önce
    bu benim öyküm amk yeter valla ya
  • 1
    eflatunhatun35 1 yıl önce
    günah benim suç benim
  • 0
    kahrmn_kemal 1 yıl önce
    sosis ve salam
  • 1
    delinin5i 1 yıl önce
    eski şarkılar kimi insanlar için birçok anlam ifade edebiliyordu yalnız şimdiki şarkıların birçoğunun ifade edebileceği hiçbir anlam yok çünkü çok saçmalar (hepsi değil tabiki) işte bende onların çalmamasını istiyorum artık.

    saygılar sevgili yazar😊
  • 1
    sexsexsekerek 1 yıl önce
    ülkemde bu benim öyküm duymak istemiyorum bro
  • 1
    mimoza02 1 yıl önce
    bu benim öyküm falan gina geldi aq yeter la yeterrr
  • 2
    fatmanureynick 1 yıl önce
    sen o olsan bari.
  • 1
    sjense 1 yıl önce
    soner sarıkabadayı ve inanılmaz çirkin dövmeleri ve bonus olarak kel kafası ve itici sesini duymaktan gına geldi. bakın ben barmenim, ve artık tahammül edemiyorum buna.. çok yoruldum
  • 2
    winston_12 1 yıl önce
    herkeste bir komik olma çabası, cins cins müzikler, yapmacık yapmacık vıcık vıcık aşk videoları yok aklın gider aklına el hareketleri bilmem ne tuhaf tuhaf lan anlatamıyorum bile nasıl bi durumun içindeyiz amk. salak salak hareketler ya sosyal medya mı getirdi bizi bu hale bilmiyorum. çok aşırı dozda recep ivedik ve güldür güldür show izlemenin verdiği bi etki mi bu. ama resmen çok beyinsiz bir ülke olduk ya. elit naif nezih olan hiç bir şey kalmadı... ülkece ıq düşürme büyüsü falan mı yedik amk nolduk ya?
  • 0
    godmather00 1 yıl önce
    kimin öyküsü bu 😒 nerden bişyim kimin öyküsü öyküsu öksürük öküz ne
  • 0
    sinankarapinar17 1 yıl önce
    mabel matiz öyle kolaysa
    can yüce aklım gider aklına
    acilen piyasadan kaldırılmalıdır. yetkili mercileri göreve çağırıyorum.
  • 2
    kizuna 1 yıl önce
    şu çukur dizisi müzikleri çalmasın bi zahmet şarkı anlamsız zaten bide üstüne sanki çok ciksmiş gibi yapılan şaklabanlıklar olunca adamı kör sağır ediyorlar unutma dan aklım gider aklıma nedirya onuda çalmayın
  • 0
    yplak 1 yıl önce
    kimin öyküsü buuuu artık bıktım bu şarkı yüzünden instagramı sildim her videoda karşıma çıkıyodu
  • 1
    kerim007 1 yıl önce
    çok var ki hangisini yazayım
    (pi: @kerim007)
  • 1
    fatih_dk 1 yıl önce
    bu benim öyküümm birazcık yarrralı
  • 0
    1muhammetyeter 1 yıl önce
    yeşil uzaylı
  • 0
    c_orcun 1 yıl önce
    bu benim öyküm 😫
  • 1
    hzoktay 1 yıl önce
    mabel matiz - öyle kolaysa 😒
  • 0
    helinnok 1 yıl önce
    erik dalıııı
  • 1
    biredirnemasali 1 yıl önce
    bu benim öyküüüm biraccık bilmem ne çalmasın artık
  • 0
    bskn 1 yıl önce
    erik dalı
  • 2
    seydaalakas 1 yıl önce
    bu benim öyküm
  • 0
    suaatfskntn 1 yıl önce
    ayrılık
  • 0
    mert_barlas_can 1 yıl önce
    o sen olsan bari
  • 1
    karlos 1 yıl önce
    aklım gider aklına
  • 1
    goncagul 1 yıl önce
    yeşli uzaylı
    1
    sekmen07 1 yıl önce
    dame tu cosita ah ah
    dame tu cosita ah ay.
    dame tu cosita ah ah
    dame tu cosita ah ay.
  • 0
    gezici01 1 yıl önce
    manuş baba - eteği belinde
  • 1
    serif_sarnic 1 yıl önce
    sürekli çalan şarkılar
  • 1
    vuruncaherseycalisir 1 yıl önce
    bu benim öyküm, yeşil uzaylının dans müziği ve tabi ki aleyna tilkinin şarkıları
  • 0
    baydeli 1 yıl önce
    o sen olsan bari
  • 0
    vctry 1 yıl önce
    erik dalı, kabak dalı olmuş vaziyette
  • 0
    bilgistmen 1 yıl önce
    bu benim öyküm
  • 0
    bilgistmen 1 yıl önce
    amikotisidaıhıhamitikosida ıhhhhh
  • 0
    acar96 1 yıl önce
    erik dalı
  • 1
    seheryeli_kiz 1 yıl önce
    bu zaman da mandalina bulmak zorrrrrrrrr gonuuuuulll 😠😠
  • 0
    girannah 1 yıl önce
    dün sevdigim cocugun ailevi sorunlarindan konusuyorduk kiz kardesi bunu ekmis falan filan bende bir kac sey soyledim "belki senin sıkıcı olduğunu dusunuyorlardir yada senin sevmeyecegin bir sey yaptilar bu yuzden seni cagirmamislardir "dedim acaba alindimi bana? gordukten 4 5 saat sonra cevap verdi ama cevabi gayet normaldi "tamam eminim hersey daha iyi olacak tesekkurler.😌"bu arada cocuk yabanci bende gec cevap verdi diye kizdim dunden beri yazmadim cunku dun mesgul degildi izin gunuydu...sizce neden boyle davrandi
  • 0
    seheryeli_kiz 1 yıl önce
    https://youtu.be/3RmbF8i5YsI 😂😂😂😂
  • 1
    melderler 1 yıl önce
    o sen olsan bariğğğğ
  • 0
    emefey7 1 yıl önce
    banana banana flan var mk ondan benene şfşdl
  • 0
    hitler26 1 yıl önce
    aleynanın yeni klibi
  • 0
    zeykskc 1 yıl önce
    kesinlikle yeşil uzaylı
  • 0
    gecemawisi01 1 yıl önce
    cevapsız çınlama
  • 1
    eaalmlr 1 yıl önce
    kimin öyküsüyse artık sussun lütfen
  • müzik

    Her türden dilediğiniz müziği keyfinizce paylaşabilirsiniz.

    781 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    tombalaci
    dehr
    analizan
    darkier

  • bu bölüm #medya bölümünün alt bölümüdür.

  • ana bölüm:


    1. şarkıcı ismi - şarkı ismi


    • ekleyeceğiniz müzikleri şarkıcı ismi - şarkı ismi şeklinde koyunuz.

    2. isteğe bağlı yazı



    • ekleyeceğiniz müzik hakkındaki düşüncelerinizi, anekdotlarınızı başlığa girmeyiniz, yorum olarak ekleyiniz.

    3. doğrudan link


    • ekleyeceğiniz müzik için girdiğiniz link, kullanıcıyı doğrudan müziğe götürecek link olmalıdır.


    kurallara uymayan içerikler kaldırılır.


    eklediğim içerik neden kaldırıldı?

    1. kurallara göz gezdirmeden içerik eklemiş olabilirsin.

    2. kuralları anlamamış olabilirsin. (bu durumda bölüm moderatörleri ile temas kurabilirsin.)

    3. hakaret, aşağılama, reklam, korsan vb. uygunsuz içerikler eklemiş olabilirsin. 

    4. daha önceden paylaşılmış olan içeriğin aynısını tekrar paylaşmış olabilirsin. (bir içeriği eklemeden önce puiv'de aratın.)

    5. başlığa girdiğin karakterler (tipografik ögeler) gereksiz şekilde caps lock'lu olabilir.


    eğer içeriğiniz kaldırıldıysa ve burda yazılanlar size yardımcı olmadıysa bölüm moderatörleri ile temas kurun.