10
kızların, erkeklerden daha çok abaza olması..
sizce de öyle değil mi? dışarı çıkarken,herhangi bir yere giderken sürekli makyaj ve güzel giyinmelerinin amacı erkekler bana baksın değilmidir?
yani kısaca erkekleri azdıran,kudurtan kızlardır.. ( bence )
  • 3
    canki 1 yıl önce
    buna kesinlikle katılıyorum
    ve buna birebir şahit oldum ben kendime abaza derdim ;)
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    :)
  • 1
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    kızlar erkekler için değil kadınlar için süsleniyor kesin bilgi yayalım
    1
    canki 1 yıl önce
    buda etkilidir ama gaddarus haklı şimdi bence
    0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    bence tam değil yada şöyle söyleyeyim bi kişiye özel süsleniliyor . bi kız süsleniyorsa ya bi erkeği etkilemeye çalışıyordur yada ortamdaki herkes süslüdür ortamdaki en güzel olmaya çalışıyordur yoksa bütün abazalar baksın diye süslenmezler
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    ya reis nerdeyse balkona çıkarken bile süslenen var yani :)
    0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    tamam işte bizle alakası yok onun :)
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    bildirim geldi site yüklendi korktum mk siteye bişey oldu diye :)
    0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    :) yok burdayız daha
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    :)
  • 1
  • 1
    sallamasyon 1 yıl önce
    katılıyorum +1
  • 2
    yaabakmabana 1 yıl önce
    çoğu erkekten abaza olduğum için katıldığım önerme.
    döt fetişiyim, napayım?
    0
    thebigboss 1 yıl önce
    fetişiyim nedir be :) fetişistdir o fetişi olsa duramazsın.
    0
    yaabakmabana 1 yıl önce
    amaan, neyse.
  • 1
    npsaytan 1 yıl önce
    semt kızları bu tanıma uyuyo bence :)
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    :)
  • 0
    pocari 1 yıl önce
    daha abaza gibi değil de, her şeyin farkında olup olmuyormuş gibi davranmaları diye bir gerçek var.
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    bu da abazalığı doğruyor :)
    1
    pocari 1 yıl önce
    bu da bir bakış açısı tabi ki :d
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    :)
  • 1
    vendetta0 1 yıl önce
    çok mantıklı. o daracık mini eteği giymesinin sebebi rahatça yürüyebiliyor olması değildir sanırım. veya dekolte terlediğinden dolayı değildir. bu da bu tespiti doğru kılıyor. her türlü +1
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    eyvallah reis
  • 0
    duvaradikilenyatak 1 yıl önce
    boyle kizlarla arkadaslik yapin beyler unide.. gercekten cok eglenceli her turlu ihtiyacinizi giderirsiniz karsilikli mutualist iliski.. :)


  • karışık

    Karışık

    25 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    hellomyfriend
    ilteris
    darkier
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden paylaşmak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...