• 2
    babates 11 ay önce
    karnıma yumruk atılması anlık tıkanırsınız nefes alamassınız saniyelik çok kötü bir acı gelir ve orda donarsınız yaşamamanızı tavsiye ederim
  • 0
    pinkman 11 ay önce
    çok net bir şekilde (pi: dış ağrısı)
    0
    babates 11 ay önce
    oo şimdi hatırladım kendimi öldüresim bile gelmiştir hatta diş ağrısı intihara sürükleyen acılardan biridir tam bir krizdir o an bütün herşeyini bırakıp ağlayığ dua edersin şu ağrı geçsin diye dişinize iyi bakın arkadaşlar
  • 0
    efemisinlan 11 ay önce
    götüme soktuğum cam kavanozun kırılması.
  • 1
    oralet 11 ay önce
    sunnet oldugumda uyusturucunun etkisinin bitmesi acidan yatakta amuda kalkmistim
  • 0
    ayca_22 11 ay önce
    abim ameliyata gircek diye msn'deki abazalari dolandirirken ogrenen birinden yedigim kafa.
  • 0
    witchking 11 ay önce
    kanal tedavi tabi ki. bi an boğazımı deşiyolar sandım amk
  • 1
    alphaomega 11 ay önce
    bir arkadaşın sırrını hocaya söylediğimden dolayı beni ölesiye dövmüşlerdi . astımım var bide üstüne üstüne akciğerime vurdular tabi bir gerçek var ki iyi dövmüşlerdi şerefsizler
    0
    babates 11 ay önce
    ahsduahwh gerçek var ki iyi dövmüşlerdi nedir
  • 0
    iloveimagine 11 ay önce
    kafami betona carpmistim baya sismisti
  • 0
    hukuk582 11 ay önce
    ayak parmagimi kapinin kenarina çarpmiştim

    hadi geçin geçseniz lan gaza geldim :)
  • 0
    potheadsmoker 11 ay önce
    aga bi keresinde kafamiz guzelken arkadasin birisi elektro sok getirdi eve can sikintis ve salaklik birlesimiyle kendime sok verdim kaslarim elektrik yuzunden kitlendi herhalde birakamadim mereti 40 saniye falan basili kaldi allahtan o cok guclu olanlardan degildi. sonra dengemi kaybettim ve cam sehpanin ustune dustum hem camlar sagimi solumu kesti hemde sehpanin ustundeki meyve bicagi elime saplandi. hastahaneye goturduler doktor gulme krizine girdi.
  • 0
    terliksihayvan 11 ay önce
    2 sene önce gözümdeki küçük kisti aldırırken gözümün bir türlü uyuşmaması ve doktorun gözüme yaptığı inşaatı acılar içinde hissetmem. üstüne bir de aklıma (pi: un chien andalou) filminin meşhur göz sahnesinin gelmesi.
  • 0
    mordo 11 ay önce
    burun ustu yere dustum ..
  • 0
    maximtsigalko 11 ay önce
    diken batması :(
  • 2
    mehmetcemrekisa 11 ay önce
    pezevenk diş doktoru vardı fahişe karıya diyorum ki dişim uyuşmadı dinlemek bilmiyor. köpek dişimi öldüresiye çekti çıkardı anasını avradını soyunu sopunu yolunu yordamını gibeyim.
  • 0
    maggieq 11 ay önce
    taşşaklarımı iki sandalyenin arasına sıkıştırmak.yanlışıkla oldu tabii ki
  • 1
    filozofunsakali 11 ay önce
    sünnet olduktan 1 hafta sonra kızın biri toplarıma tekme atmıştı tarif edilemez bir acıydı zaten bayılmışım. o kadar güçlü vurdu ki azıma kadar çıktı tekrar indi toplar.
  • 4
    minerva26 11 ay önce
    kıza çıkma teklifi edeceğim gün g*tümden bıçaklandım :(
  • 1
    mugo 11 ay önce
    ön dişimin sinirlerinin alınması gerekiyordu hilkat garibesi kılıklı dişçi dişin uyuşmayacağını ya kanalı şimdi uyuşturucu olmadan açacağını yada 10 gün ilaç kullanıp öyle açacağını söyledi benimde 10 gün beklemeye gözüm kesmedi iyi şimdi yap bari aq dedim demez olaydım o 5 cm lik demirle dişimi uyuşturmadan delerken hayatımın en kötü acısını çektim sandalyede ters döndüm hiç unutmam
    mugo tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    metroll 11 ay önce
    head & shoulders naneli şampuan ile asıldım. 4 saat içinde 5 dk da bir çişim geldi her seferinde işerken s*kimden alev attım amk .
    metroll tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    oraxis 11 ay önce
    elimde torpil patladı aq
  • 0
    gaddarus 11 ay önce
    6 dişe kanal tedavisi yaptırdım diğer tarafa gidip gidip geldim
  • 1
    cix 11 ay önce
    sene 2008 aralık 3 hiç unutmam okuldan geldim eve hava bir soğuk pir soğuk anlatamam soba falan var evde bide ufo tarzı sikim sonık elektirikli şey bende soba yakmayıda bılmem yakmayıda sevmezdim aç elektırıklıyı otur amk sobayı yakıyorum yakıyorum sönüyor dedim amk sobası seni yakacam kaçarın yok sadece 2.5 litrelik cola kapağını içini dolduracak şekilde benzin döktüm ve kibriti attım amk ne bakıyon üstünden yanacakmı yanmayacak mı diye bi harladı ama yok böyle birşey siz siz olun o lanet benzini yakmaya çalışmayın her neyse kaş kiprik ve saç yandı haliyle 2 ay boyunca badem yağı kullanmıştım ne günlerdi
    0
    mentalist 11 ay önce
    ahahashsadhasdj amını sıkım ya asduhjkl bende banyodan çıkar büllüğümü sobaya değdirir geri çekerdim ama acımadan saniyelik qwduıosp
  • 0
    vendetta0 11 ay önce
    tuvaletim geldi banyoya son hız ile girdim, yerler ıslak ve kayganmış, ufak bir patinaj sonrasında malum yer yere dümdüz gelecek şekilde fayansa çakıldım. sonrasında ne kadar zıpladığımı hatırlamıyorum.
  • 0
    kullanici 11 ay önce
    orta okula giderken, yağmurlu havada kayıp kafamı yere vurmuş kafam patlamıştı. sonra 8 dikiş attılar tabi. bir de üniversiteye girmeden önce beden eğitimi sınavlarına girmiştim orada 100 metre koşusunda kasımı yırttım. o acı da fenaydı. daha da kötüsü o ağrıyla 100 metre koşunun ardından 5 km koşu yaptık.
  • 0
    fenier 11 ay önce
    şu zamana kadar olan en büyük acım abime uçan tekme atayım derken hayalarıma doğru atılan teknik bir tekme bi 10 dk kadar yerde kaldım
  • 0
    varliksizbeden 11 ay önce
    karına gelen yumruktanda beter olan şey daşaklara yenen tekmedir/top gelmesidir açık ve net yaşayan bilir.
  • 0
    koyanalman 11 ay önce
    enbuyuk acım hıc unutmam kıs gunu top oynuyoruz dıkıssız toplardan arkadaslarla aylık felan cocuk 9 gol felan yedı cıldırdı topu havaya dıktı bende arkama bakarken o top kulagıma bi geldi hala unutmam 2 saat uyusmustu
  • 0
    wizardo 11 ay önce
    bilmiyorum da belden su alınması çok acı bir şeymiş diye duydum.
  • 0
    boogie 11 ay önce
    pipim fermuara sıkışmıştı küçükken dayım kurtarmıştı beni ajxbajxbajdb
  • 0
    yaabakmabana 11 ay önce
    bacağımda bir el kadarlık bölgede sinir sıkışması yaşamıştım iki doz morfinle anca yatışmıştım. hee , bilenler bilir skolyoz olmuştum çıktığımda onun bunun çocukları ağrı kesici de vermemiş (pi: skolyoz) omurgamı yarıp içine vida , platin soktular. bildiğiniz sırtımı kesip biçtiler. dayanılmazdı.
  • 0
    kalcasever 11 ay önce
    babamdan 6 yaşımda yediğim ilk tokat...amına koyum sonra hiç bişi o kadar acı vermedi...çünkü siktiğimin 4 işleminden birini yapamadım diye yemiştim...
  • 0
    nesimikral 11 ay önce
    manitamın azına verdiğimde diş telleri benim oğlanı kesmişti hastanelik oldum amk doktor sordu nasıl becerdin diye beceremedim ki amk adama da bişey diyemedik tabi
  • 0
    kemalingof 10 ay önce
    ayak serçe parmağımın herhangi bir yere çarpması
  • 0
    yondaimehokagesama 10 ay önce
    ameliyattan ilk uyandığım an sanki hala kesiyolarmış gibi nefes alıp verebilmek için normal nefesimi tutamadığım bağırarak nefes verdiğim o ilk 6 saat
    tabi bide genel anestezi bağırsakları durduruyor ve gaz sıkışıp ani karın ağrısı yapıyor
    1. si uzun vadede acı
    2. kısa vadede bağırarak küfür ettirir


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    223 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...