ateizmin yalan olduğu ispatlanamaz

    3
    abdulhitler 12.2.2017 10:25
    ben müslüman'ım ama "ateizm yanlıştır" diyemem. çünkü bir tanrının olmama ihtimali her zaman vardır. stephan hawking'in bir sözü vardır "'evreni kim yarattı?' 'tanrı' 'peki tanrıyı kim yarattı?' 'kimse. onun yaratılmaya ihtiyacı yoktur' 'o halde bir şeyin yaratılmaya ihtiyacı olmayabiliyormuş'. yani tanrı vardır diye kesin olarak söyleyemeyiz.

    aynı şekilde "yoktur" da diyemeyiz. ama "ya tanrı varsa?" diyerek ateist olmadım. yani tanrı yoksa kaybedeceğim bir şey yok ama tanrı varsa o zaman öldükten sonra sonum kötü olur. bunun için tanrıya inanmayı ve dinler arasından en mantıklı olan islam'ı seçtim.
  • 0
    hayirdegilim 12.2.2017 10:29
    wow wow şirk dikkat et
  • 2
    jackz 12.2.2017 13:30
    tanrıyı sorgulamak gerek tabi ama aşırıya kaçılırsa günaha girilebilir. dikkat edilmesi gereken bir durumdur.
    1
    ofsaytsizburak 12.2.2017 15:10
    allah kitabında evrenin yaratılışını,insanın yaratılışını,atalarımızın dinini,indirdiği kitabı,peygamberleri sorgulamamızı ister. fakat sorgularken ayet değiştirmek,dalga geçmek,aşırıya kaçmak ve şirk koşmak günahtır.
    1
    jackz 12.2.2017 15:12
    e herhalde allah'ın gönderdiği kitap değiştirilmemeli. fakat müslümanlar da allah yaratmış, allah yapmış deyip oturmak yerine, alah nasıl yaratmış diye araştırmak gerek avrupa gibi.
    0
    ofsaytsizburak 12.2.2017 15:15
    allah'da bizden onu istiyor zaten.

    avrupa kendi dinlerini hiç araştırmadı rönesansla beraber ilk bilimleri olan pozitif bilimle devam ettiler
    1
    jackz 12.2.2017 15:20
    aynen. ama onların kitapları değiştirilmiş. yoksa son peygamberden bahsediliyor incilde.
    1
    ofsaytsizburak 12.2.2017 15:22
    evet değiştirildi bunu da hristiyan halkı çok geç anladı
    1
    jackz 12.2.2017 15:28
    fakat hala doğru yolu bulmamaları garibime gidiyor.
    1
    ofsaytsizburak 12.2.2017 15:30
    kimse onları değiştirilmemiş din olan islam ile tanıştırmadı çünkü. kimse onlara gerçeği öğretmedi
    1
    jackz 12.2.2017 15:32
    aslında kimsenin öğretmesine gerek de yok çünkü belli bir erginliğe erişmiş her insanın dinini ve yaşamını sorgulaması gerekiyor diğer dinleri araştırıp sorgulamadı gerekiyor.
    2
    ofsaytsizburak 12.2.2017 15:33
    nefsi onu engelliyor işte. dünya hayatı güzelken her gün seks parti varken neden uğraşsın ki kuran ile gerçek din ile falan ? nefsi böyle istiyor.
    2
    jackz 12.2.2017 15:39
    sen de haklısın, dünya hayatı varken neden yapsın ki böyle. ama öldükten sonra olacakları bilseler durum böyle olmazdı. dediğin gibi birilerinin dini bunlara doğru bir şekilde anlatması lazım. fakat adnan oktar gibileri olduğu sürece...
  • 1
    baturolog 12.2.2017 13:31
    allah yoksa ateistler neye inanmıyor?
  • 1
    yondaimehokagesama 12.2.2017 13:31
    müslüman'ım
    bir tanrının olmama ihtimali her zaman vardır
    öldükten sonra sonum kötü olur.

    hadi sen neyse de bunu artılayan niye artılamış adam mantıklı konuşmuyor ki?
    inanıp inanmamak değil sıkıntı mantıksız şeyi artılamak.
    büyük ihtimal içinde birkaç kesit hoşunuza gitti ama bu başlığı artılayan kimsenin herhangi birine çomar yobaz vs ithamlarda bulunması büyük ikiyüzlülüktür.
    0
    ofsaytsizburak 12.2.2017 15:07
    ateistler islam karşıtı herşeyi destekler mantıksız mantıklı farketmez yeterki "islan kölelik len mq" diyecekleri ortam olsun
  • 0
    polinezyali 12.2.2017 15:12
  • 0
    ibrahimisbilir 12.2.2017 15:16
    müslüman olmak için kişi kendi özgür iradesiyle allah'ın varlığını ve birliğini kabul ve hz. muhammed'in elçisi olduğunu kabul etmek gerekir ilk önce.

    sen müslümanım diyorsun, allah olmayadabilir diyorsun.

    bu ne periz bu me lahana turşusu?
  • 1
    haktanbabahayrati 12.2.2017 15:20
    kesinlikle körü körüne inanmak doğru değildir. islam dininin esasları bilimsel, mantıksal olarak açıklanabilir şekildedir. bir şey yasak deniyorsa mantık çerçevesinde bir izahı vardır, aynı şekilde bir şeyin yapılması isteniyorsa da mantıksal açıklaması vardır. burada yapılması gereken bu açıklamaları anlamak ve neden istendiği bilerek yapılmalıdır. kesinlikle sorgulamak gereklidir ve sorgulanırken doğru kaynaklar yada kişiler tercih edilmelidir. şahsi kanaatim bu şekilde kesinlikle hacı hoca falan değilim.
    1
    ofsaytsizburak 12.2.2017 15:23
    niye hoca diyelim canım doğrusu o
    0
    haktanbabahayrati 12.2.2017 15:28
    genelde dini bir şeyler söylendiği zaman ooo hoca mı oldun başımıza gibi yorumlar alıyorum genelde o yüzden belirtmek istedim.