11

çevrenizdeki insanların anlam veremediğiniz davranışları

ya telefonda bi fotoğraf ya da çok kısa bi video göstericem direk telefonu alıyolar.
oysa ki ben sadece göstericem, yani sadece bakman lazım, gözün hareket etsin elin değil.
  • 0
    bizanskurdu 27 gün önce
    (pi: @kalcasever)in sürekli evde çıplak dolasmasi
    0
    ciddiyetsiz 27 gün önce
    nickinden dolayı mı ki acaba
    0
    bizanskurdu 27 gün önce
    aşırı mantıklı
    0
    ciddiyetsiz 27 gün önce
    beni bilirsin
    1
    kalcasever 27 gün önce
    new ler anlamaz aşkım... sen beni kudurtmasan soyunmam... ağzının kenarını sil krema kalmış mucuk
    0
    bizanskurdu 27 gün önce
    mmmmmmmmmhhmhmhm
    0
    ciddiyetsiz 27 gün önce
    bir şeyler dönüyo ama neyse, benim başlığımda fingirdemeyin jdmdndjd
    0
    kalcasever 27 gün önce
    bizans seviliyorsun karşiim

    ciddiyetsiz bb
    0
    ciddiyetsiz 27 gün önce
    bb
  • 1
    hilaldost 27 gün önce
    arkadaşlarımdan biri içince kendini mehdi ilan ediyor. içmediğinde de imparator olduğunu söyleyip bizi sürekli sefere gönderiyor.
    bir arkadaşım sürekli siyah giyiniyor başka bir renk gördüğümüzde şaşıyoruz neden böyle bir fikrimiz yok. üstelik sabahlara kadar finallere ve bütlere çalıştığımızda kendini recep tayyip erdoğan'ın fedaisi ilan edip gelecekteki osmanlıyı kuruyor. benzin 1 tl olacak arkadaşlar bekleyin.
    arkadaşlarımdan biri konyalı kominist. garip bir davranışı yok en normalimiz o ama konyalı olduğu halde tanıdığım tek solcu. nefes falan alıyor yani değişik özelliği yok sadece cinleri perileri falan çekiyor galiba.
    bir arkadaşım star wars fanı. adam öldürür bunlar için.
    şuan bunları bütlere çalışmam gerekirken yazıyorum. beni az çok anlamışsınızdır sanırım.
    0
    ciddiyetsiz 27 gün önce
    gece uykusuyla anlamadım dur sabah bakacam 😔
    0
    hilaldost 27 gün önce
    o da güzel peki 😄
    0
    jonturks 27 gün önce
    imparator'un hayal dünyasını merak ettim açıkçası.kesin tarih seviyordur.
    0
    ciddiyetsiz 27 gün önce
    tamam şimdi anladım hak verdim 😂
  • 0
    akyol123 27 gün önce
    aşırı derecede bencil olmalari
  • 0
    best27 27 gün önce
    bizim sınıfta bir akılı var anca hocalara yağ çekiyor birde soğuk espiriler yapıyor boğazlayasım geliyor ama işte işin aksi yanı kız beni çok seviyor bende ondan gıcık alıyorum bu yazdıklarımı okusa ne olur acaba.
    0
    ciddiyetsiz 27 gün önce
    belki bi şansı hak ediyordur
  • 0
    cosametrium 27 gün önce
    -sigara
    -alkol
    -dedikodu
    -sosyal medya

    çook şey varda, neyse yazmaya üşendim bu kadarı yeter.
  • 0
    melike_kaya 27 gün önce
    adi hareketler bir anda otururken bağırmaya başlamaları veya bi anda aniden irkilmeleri fln ve bu bana da bulaştı son zamanlarda artik milletin tuhafina gidiyorum😒
    0
    ciddiyetsiz 27 gün önce
    kdjfhfjdhdjd değişik 😂
  • 1
    irebiye 26 gün önce
    toplu bir ortamda seni gömmeye çalışmaları aşırı ironik

  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    1838 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
    plumerion
  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..