2

elinizde bir otomatik tüfek ve 2000 mermi var

hücum yeleğiniz de mevcut. kask falan da var sorun yok.

elinizdeki silah g3 tipi tam otomatik ve uzun menzilli bir tüfek. yani sıktınız mı karşıdakinin ölmeme ihtimali yok gibi bir şey. tam bir canavar.

hedefiniz ise 400 kişilik bir okula girip herkesi öldürmek.

nasıl yapabilirsiniz veya yapabilir misiniz?
  • 0
    banabubade 10 ay önce
    yakin mesafede o 400 kisi g3u cevirir bi yerine sokar yani o silahla oyle yakindan artislik yapilmaz
    1
    bizanskurdu 10 ay önce
    olm adam direk dal demiyor. plan yapın diyor işte mk ahahaha
    0
    banabubade 10 ay önce
    siz teror orgutuyle birlikte okul bascaksiniz ama beyniniz plan yapmaya yetmiyo o yuzden burda 125 140 iq lu insanlara plan yaptirip okul bascaginiz demi sizi pezolar sizi size plan felen yok hadi baska kapiya
    0
    bizanskurdu 10 ay önce
    lanet olsun dostum yine büyük resmi gördün ha
    0
    banabubade 10 ay önce
    ahhaha ccc buba ccc
    planlari bozan adam dj bubaa
    goklerden gelen buyuk resmi gordum ve sizi alt ettim yok ettim lan sizi ahahaha
    agla kudur owwfff cok iyiyimm ahh aghjsjjs
  • 0
    dasaksiz_penguen 10 ay önce
    400 kişilik bir okula girip cocuklara sıkacağıma götten kendime koyarım o silahı daha makul
  • 0
    ultraviolence 10 ay önce
    tek kişiyle olacak iş değil o.
  • 0
    ottomanuel 9 ay önce
    yakında zombiler yaygınlaşacak ülkeler karışacak bence herkezin evinde bir adet bulunması gerek silahlanma artık günümüzde sıradan bir alet gibi . en azından av tüfeği satın alabilirsiniz .