14
yazarların söylediklerini yapmaması
arkadaşlar bir sürü konu açıldı. üyelerin konuyu ve yorumu oylamasıyla ilgili. fakat bu sorundan şikayetçi olanların, konulara yorum yapıp konuyu oylamaması gibi bir gerçek var. Eğer bir konuyu beğendiyseniz o konunun herkese ulaşması için oylamamız lazım. bu sorun hakkında açılan son konu olur inşallah.
  • 3
    80kiloysa79udassak 1 yıl önce
    Puro artık akışına bırakalım yani yapacak bir şey kalmadı bu kaçıncı başlık bu konuyla ilgili yapmayan yine yapmıyor
    0
    bellafonte 1 yıl önce
    hocam şahsen ben beğendiğim bir şeyi, kitap olsun film olsun eger çok begendiysem baskalarina da ulassin isterim o güzelliği. bu cogu kisi icin böyledir tahminimce. konuyu begendiysek baskalarina da ulastirmaliyiz. umarim bu konuda düzeliriz :)
  • 3
    vasiliagayev 1 yıl önce
    En çok dikkat ettiğim konu bu.oylama onemli.
  • 4
    iloveimagine 1 yıl önce
    Bide anlamıyorum + verince biyerlerinden biseymi eksiliyor sanki
  • 3
    noauthorityforoldmen 1 yıl önce
    80kilo doğru diyor. bu konu çözüm süreci gibi oldu. bir işe yaradığı yok bu kadar tartışmanın. zaten yorumlayanı falan çoğu kişi biliyor, çoğu kişi birbirini tanıyor. kendi haline bırakalım. adam smith'in dediği görünmez elin işin yapmasını bekleyelim. bu tarz başlıklar artık çoğaldı, arttı, insanı baymaya başladı.
    0
    bellafonte 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    benim bu konuyu acmamdaki amaç oylama bilincinde sahip olanlarin soylemekle kalmayıp konulari oylamalarini sağlamak. bir kac kişi de oylama yapsa konu daha fazla kisiye taşınır. o yüzden açtım konuyu hocam :)
    2
    noauthorityforoldmen 1 yıl önce
    senide anlıyorum bellacım ancak sözlükte ortaya konu falan çıkmıyor bunları tartışmaktan. sürekli bu tarz şikayet içerikleri başlıklar. hadi şöyle yapalım, böyle yapalım derken kimsenin doğru düzgün konu açtığı yok. bence artık artı-eksi umursamadan başlık açmaya başlanmalı. insanlar artısını eksisini umursamadan açsın başlıklarını kardeşim.
  • 0
    nocry 1 yıl önce
    Liselileri oldugunu kanitidir. Ugrasmak isteyen emek vermek isteyen Adam emeginin hakkini verir
  • 0
    thelivingdead 1 yıl önce
    Ben neye yorum atiysam veriyorum iyi veya kotu
  • 1
    nanichirgelair 1 yıl önce
    Şahsen ben oyluyorum.
  • 1
    potheadsmoker 1 yıl önce
    Bence oylama gereksiz cunku suan yazar ve icerik sayimiz fazla degil oylama ile vitrinde gunlerce duran basliklar bir monotonluga sebep oluyor ama ilerde bir basligin 100+ yoruma ulastigi ve zaman icerik ortalamasi yukseldigi zaman gerekli tabiki


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    310 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    magic

    banabubade
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...