3

patates kızartması sever misiniz?

üşenmeyip kızarttım, son posta kızarıyo. 2 kişi misafir kabul edilir.
  • 0
    adamlar 11 ay önce
    konum alayım
    0
    besiktasli 11 ay önce
    kimle geleceksin
    0
    adamlar 11 ay önce
    yemişsindir şimdi sen hepsini
    0
    besiktasli 11 ay önce
    kaldı az biraz
    0
    adamlar 11 ay önce
    eh bitir artık 5 saatlik yol. üşendim
    0
    besiktasli 11 ay önce
    bitiremem sonra yer birileri
    0
    adamlar 11 ay önce
    tüh ya sütlü kahve içeriz öyleyse daha sonra
    0
    besiktasli 11 ay önce
    komşu çağırdı orda içicem kahvemi
    0
    adamlar 11 ay önce
    buradaki komşuluklar bitmiş ya iyisin sen
    1
    besiktasli 11 ay önce
    tek bi tane komşum var ona da nazar etme lütfen :) ama 20 tane öyle komşun olacağına 1 tane böyle komşun olsun yeter
    0
    adamlar 11 ay önce
    doğru dedin
  • 0
    oschemat 11 ay önce
    kahvaltı yapmaya gidecektim şimdi de canım patates çekti bak
    0
    besiktasli 11 ay önce
    evde kızart işte
  • 1
    bizanskurdu 11 ay önce
    sevmek az gelir valla aşığım aşık
    0
    besiktasli 11 ay önce
    sadece kızartmasına mı
  • 1
    ademak 11 ay önce
    her gün yiyebilirim, asla bıkmam
    0
    besiktasli 11 ay önce
    kızartmadan bıkarım ben ama bi gün haşlama bi gün kumpir bi gün kızartma olabilir
    0
    cambam 11 ay önce
    kumpir kadar saçma bir şeyi hayatımda görmedim
    0
    besiktasli 11 ay önce
    neden
  • 1
    wertyus 11 ay önce
    acım bana azıcık kalmışmıdır acaba ???
    0
    besiktasli 11 ay önce
    herkes kalktı tek ben kaldım masada ve tek kişilik var
    0
    wertyus 11 ay önce
    konum at ışınlanıcam oraya simit sever misin ?
    0
    besiktasli 11 ay önce
    doydum sağol
    0
    wertyus 11 ay önce
    afiyet olsun
    0
    besiktasli 11 ay önce
    eyvallah
  • 1
    araz 11 ay önce
    şu meşur hamburger,tavuk vesaire satan dükkanların menüsünde değilde,annemin masaya sarımsalık yoğurt eşliğinde getiriği patatesler candır
    0
    besiktasli 11 ay önce
    onlarda güzel oluyo be
    0
    ultim 10 ay önce
    canım çekti mutlu oldunmu .d
  • 0
    anlamadimbabacim 11 ay önce
    patatesin her türlüsü kabulumdur.
  • 0
    faucetsensei 11 ay önce
    mayonezle birlikte sıcak sıcak patates kızartmasına hastayım.
  • 0
    gozluklukedi 11 ay önce
    patso diye bir şey var arkadaş ekmek arası patates. karbonhidrattan iflahının kesilmesi demek.
    0
    adamlar 11 ay önce
    sosis de olmuyor mu onun içinde ya
    0
    gozluklukedi 11 ay önce
    benim çalıştığım yerde yoktu. o sosis olan kumru. patatez ile ekmeğin uyumu= makarna ile ekmek yemek
    0
    adamlar 11 ay önce
    yok kumru değil. kumruyu da biliyorum. ama patso zaten patates ve sosisin baş harflerinin kısaltmasından oluşuyor :d
  • 0
    furis 10 ay önce
    hayir.

  • yemek

    Yemek ile ilgili olan; yazı, fotoğraf ve video tarzındaki içeriklerin paylaşıldığı bölümdür.

    55 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    killer


  • ilgili olmayan içerikler kaldırılır.