22

iş yerindeki yalakaların daha mutlu olması

adam yalaka yalaka abi müdüründen patronuna çaycısından temizlik yapan bayana kadar herkese mi yalakalık yapılır.
tıynetsiz...
en acısı da yalakasın lan sen a.q. diyemiyorsun.
ve bu adam zammını da iznini de çok rahat alıyor
mutlu kısacası
vay anasını sayın puivistler
yaşasın yalakaların özgür ve dokunulmaz mutluluğu
  • 1
    mrsego 1 yıl önce
    kahrolsun yalakalar 😒
    0
    aynendiyerekyasamak 1 yıl önce
    al benden de o kadar
  • 3
    ugurunsal 1 yıl önce
    yalakalığın moda olduğu şu günlerde, adamlık mücadelesi verenlere selam olsun.
    0
    aynendiyerekyasamak 1 yıl önce
    aleyküm selam puvo :)
  • 1
    incekalem049 1 yıl önce
    haklısın fakat çok canını sıkma
    takip et göreceksin o yalakanın sonu
    patronun elinden olacak ve ona güle güle bile demeden
    kapının önüne koyacaklar :) +

    0
    aynendiyerekyasamak 1 yıl önce
    ay lütfen olsun
    olur mu ki
    ne zaman olur
  • 0
    dreamof_dawn 1 yıl önce
    hiçbir şey beni yalaka yapmaya zorlayamaz, en zor şartlar altında bile sulu yalaka biri olamam, benim de bir duruşum var yani, iğrenç
    0
    aynendiyerekyasamak 1 yıl önce
    olma zaten karakterinden ödün verdikten sonra insanın milyar dolarları olsun neye yarar
    0
    dreamof_dawn 1 yıl önce
    aynen şekerim, aynen.
  • 0
    znurgeer 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    hayatta bir şeyler kazanmak için karakterinden harcayan insan tipi.
    0
    aynendiyerekyasamak 1 yıl önce
    aynen öyle
  • 1
    recaizademahmutekrem 1 yıl önce
    kısa vadede gelecekleri için karakterlerini hiçe sayan insanlar
    1
    aynendiyerekyasamak 1 yıl önce
    ama dürüstlük abidesiyim diye de gezerler
  • 2
    cunozor 1 yıl önce
    normal bişedir.sadece başkalarının egolarını tatmin ederek yükselirler.ki yaptıkları bi bok yoktur
    0
    aynendiyerekyasamak 1 yıl önce
    nasipse yükseldikleri yerden hızla çakılırlar
  • 0
    horseman 1 yıl önce
    adabı var yalakaligin
    0
    aynendiyerekyasamak 1 yıl önce
    yok ya bence direk edepsiz yalakalar
  • 0
    harleyyguinn 1 yıl önce
    okulda da var o tipler. dersten önce hocaya söver, derste de "en sevdiğim hoca sizsiniz, sizi çok seviyorum" veya "hocam montunuzu asayım mı? hocam kitaplarınızı götüreyim mi?" diye yağcılık yaparlar. notu alınca da mutluluktan uçuyorlar havalara. adalet nerde allah aşkına!
    1
    aynendiyerekyasamak 1 yıl önce
    onlar ortaokul talebesidir çıraktır onlar
    üniversiteye geçince kitapları taşımıyorlar sadece
  • 1
    mese 1 yıl önce
    bu tür yalakalar önce okulda hocalarına yalaklanarak rahat rahat ve hiç dönem uzatma kaygısı olmadan ders geçiyorlar daha sonra bu durumun artılarını görerek iş hayatında da bu kadar rahat şekilde hayatlarını devam ettiriyorlar. suç yalakların değil bu kadar vasıfsız insanın gücü eline geçirdiklerinde kendi egoları okşandığı için bundan hoşlanmaları ve kimsenin bu duruma tepki göstermemesidir.
    0
    aynendiyerekyasamak 1 yıl önce
    bana hiç yalakalık yapan olmadı şayeet olursa deneyimlerimi burada paylaşacağım
    ama sonuna kadar haklısın puvo
  • 1
    ghostrider 1 yıl önce
    iş hayatına tam olarak girmediğim için durumdan haberdar değilim.
    ama başıma gelecek hissediyorum.
    0
    aynendiyerekyasamak 1 yıl önce
    umarım karşılaşmazsın
  • 0
    mavi_var 1 yıl önce
    yok abi yok öyle bir dünya.
    belli ortamlarda geçinebilirler varlıklarını sürdürebilirler ama bir yere kadar.
    zaten yalaka insan bir nevi köle. kendi fikri yok olsa dahi bunu dile getiremez.
    köpek gibi yaşarlar kısacası.

    o tip insanları kabul görenler de sorunlu.
    0
    aynendiyerekyasamak 1 yıl önce
    güzel bir bakış açısı :)
  • 1
    sedat58 1 yıl önce
    onların bennn taaaa .... koyim .
    nekadar öğrenciler ya.
  • 1
    ultim 1 yıl önce
    bazı durumlarda yalakalık paçayı kurtartır ama, hemen hemen herkese yalakalık yapmak nedir abi?
    0
    aynendiyerekyasamak 1 yıl önce
    işte o da tıynetsiz olduğundan
  • 0
    sed0 1 yıl önce
    hayata karşı dik duramayan insanlar belli bir kuralı olmayan her türlü çıkar için her şeyi yapabilecek tipler
    0
    aynendiyerekyasamak 1 yıl önce
    tam tanımı bu olsa gerek :)
  • 0
    vesaire8 1 yıl önce
    çok güzel bir söz vardır kimse sevmeyeceği eşeğin önüne ot atmaz diye
    0
    aynendiyerekyasamak 1 yıl önce
    o zaman sevmeye devam etsinler