okul ile hapishane arasındaki 7 farkı bulunuz
  • 1
    karakartal1903 4.2.2017 11:40
    farkını bulamadım nerde?
  • 1
    ofsaytsizburak 4.2.2017 12:08
    vallahi öyle ya hele türkiye'deki okul sistemi dünya'daki gelişmiş ve gelişmekte olan ülkeler arasında en berbat sistemdir.

    finlandiya'da isviçre'de ve diğer avrupa ülkelerinde 2 yıl anaokulu okuyosun lisede kendi dalına göre derslere başlıyosun. dalında olmayan dersleri işlemiyosun bizde herşeyi işliyoruz anasını satim doğduğumuz yere bak
    1
    oxygen 4.2.2017 12:12
    sonra pisa değerlendirmesinde rezillere oynuyoruz :d herşeyi öğretmeneye çalışıp hiç bişey öğretememek
    1
    ofsaytsizburak 4.2.2017 12:19
    matematik ve fizikte dünyanın en gerilerindeyiz. sırf ezber ezber e sonuç bu olur.
    0
    karakartal1903 4.2.2017 12:26 ~ 12:31
    o dediğin ülkelerin nüfuslarını biliyorsun dimi. türkiye'nin nüfusuna bak. bide ülkemizin durumuna bak. terör var bilinen 5 milyon suriyeli var eğitim sisteminin gelişmesi için halkın refah seviyesi çok yukarıda olması lazım. tutup sallamayın bi de suriyeli öğrenciler var biraz gerçekçi olun.
    o ülkelerin gelişmemesi için bi sebebi yok.
    1
    ofsaytsizburak 4.2.2017 12:37
    ulan refah seviyesi nasıl artacak tabii ki eğitimle artacak eğitim sistemini düzeltmezsen tabi halk bilinçsiz kalır.

    herşeyin temeli eğitimdir.
    0
    karakartal1903 4.2.2017 12:40 ~ 12:41
    yanlış yazdım puvo ekonominin gelişmesi lazım. halkın bilgilenmesi lazım.


    kötü bir işin olsa dahi karnın doyacak üstüne bişeyler alabilecek seviyeye gelmesi lazım.
    0
    ofsaytsizburak 4.2.2017 12:48
    türkiyede doğru düzgün eğitim olsa beyin göçü vermeyip ekonomimizde kaliteli iktisat okumuş adamlar olurdu vb vb

    herşey eğitimden kaynaklanıyor
  • 1
    yondaimehokagesama 4.2.2017 13:02
    buldum hocam
    hapisanede kimse size fizik anlatmaz
  • 2
    nesquik 4.2.2017 13:16
    ben buldum birisinde babam var birisinde ben adamım