bir ateist için tuvalette yemek yemek normaldir

    24
    pacard 24.2.2018 15:59
    biz inançlar doğrultusunda bunun kötü olduğuna inanıyoruz fakat bir ateistin tuvaletini yaparken kahve içmesini engelleyecek hiçbir şey yoktur veya dürüm falan yemesini.
  • -6
    tokursan 24.2.2018 16:06
    bok yesin misal kimse ne yediğini anlamaz
  • 4
    hellomyfriend 24.2.2018 16:13
    kahvaltı sofrası kurun amına koyim tuvalete bu ne lan
    0
    pacard 24.2.2018 16:15
    ne var kardeşim? orada yemek yerken seni huzursuz eden ne olabilir ki?
    8
    hellomyfriend 24.2.2018 16:19
    kardeş orası tuvalet sonuçta ya bunun sadece dinle alakası yok kültür denen bir şey var. adetlere göre alışkanlıklara göre tuvalette yemek yemek abes. ayrıca aklı olan adam orada ki mikroplardan dolayı o yemeği de yiyemez zaten. her yere kanalizasyon açıyorlar yanından geçerken meyve suyu bile içse adam çöpe atıp gidiyor içemiyor. bu olay böyle yani
    0
    wadesiz 24.2.2018 17:02
    bu duruma ataist olnayanlarin sovmeside normal ozaman
  • -5
    hain 24.2.2018 18:25
    pislik ateistler, her eşy beklenir bunlardan
  • 3
    psikologcunuz 24.2.2018 20:07
    sos olarak da b**unu eklesin
    0
    oric 25.2.2018 13:27
    hahahhaha
  • 1
    joxus 24.2.2018 21:35
    o da halkımızın çıkarmış olduğu bir batıl inançtır.tuvalette yemek yemeni engelleyecek bir etken islam dininde söz konusu dahi değildir.bir müslüman da tuvalette yemek yiyebilir,olay senin iğrenip iğrenmemen.iğrenmiyorsan paşa paşa yiyebilirsin.
  • 5
    atesch 24.2.2018 21:56
    bir ateist olarak sıçtığım yerde yemek yemeyi sağlıklı bulmuyorum
  • 0
    gokkusaklikus 24.2.2018 22:19
    yahu yokturda o elle bu taraflarını mi temizlicek pis pis.
    o kokuda yemek yemek hoşuna gidiyor herhal.d
  • 2
    asian 24.2.2018 22:43
    benim için normaldir. fakat sofra da kurmam yani, sadece ağzımda bir şey varken girebilirim ve basit şeyler yiyebilirim o kadar. bir belgeselde evi sadece tuvalet olan birisi görmüştüm, mesela o olsaydım normal yerdim her şeyi. ama mutfak varken her şeyi tuvalette yemek tuhaf olacaktır.
    0
    oric 24.2.2018 22:48
    o belgeseli görmek isterdim
  • 0
    unbelievablemy7 24.2.2018 23:24
    bu iş dine değil biraz hijyen dikkatine bakar hiç bir ateistin tuvalette bol yağlı iskener yiyeceğini düşünmüyorum
  • 1
    s_ozluk 25.2.2018 02:31
    senin inancına biri çok fena sıçmış olmalı..
  • 3
    silencewillfall 25.2.2018 11:25
    hijyenik olmadığını düşünüyorum bu yuzden yemiyorum ben :(
    0
    hasyazar 25.2.2018 13:28
    banyoda yersin sende
    0
    silencewillfall 25.2.2018 13:30
    sadece kendim kullansam yerdim cok da guzel olurdu :d
  • -1
    diesel 25.2.2018 13:38
    iğrençsiniz atayızlar
  • 1
    biooody 25.2.2018 14:41
    yemek yemeyi denemedim ama, bi yandan sigaradan fırt çekip bir yandan ittirerek zort zort seslerini dinlemek...
  • 2
    alehandr 25.2.2018 14:56
    iyice boka batmak dedikleri bu olsa gerek ateistlere serbest kardeşim onlar ölene kadar istediğini yapabilirler bizde saygı duyarız benim hayatıma müdehale etmesinler yeter istedikleri yerde istediğini yapsınlar :)
  • 0
    civilwrongs 25.2.2018 15:28
    normal değildir. kişinin inancıyla da bir alakası yoktur. sağlığını düşünmeyen herkes yer.
  • 1
    bariis0 25.2.2018 15:51
    gerizekalı mısınız siz yaa ya bırak ne ateistliği onun din ile ne alakası var benim midem kaldırmaz öyle bir şeyi insanların tuvaletini yaptığı mikrop kaynayan orada zaten zor dururken bir de üstüne yemek yiyeceğim daha neler.
  • 1
    tanjubey3 25.2.2018 15:52
    ateist olarak söylüyorum tuvalet çok pis ve hijyensiz mikrop bile kapabilrsiniz bunun dinle deyil kültürle alakası vardır -
  • 3
    icarus 25.2.2018 22:18
    allah'a inanmıyorsan neden tecavüz etmiyorsun ya da neden cinayet işlemiyorsun diye sorulan aptalca sorulara benzer bir şey bu. çünkü hijyene önem veriyorum. evet allah'a inanmıyorum. sizi pislik yapmaktan alıkoyan tek şey allah korkusuysa, inanın bana pıtırcık memeleri olan hurileri hiçbir zaman yalayamayacaksınız.
  • 1
    ilifiyim 27.2.2018 10:34
    inancın olmasa hijyen kurallarına ve kişisel bakıma önem vermeyecek misin?
  • 1
    marulkafa 27.2.2018 11:48
    bu ne saçma bir çıkarım böyle. şuan zaten din diye yaptığın pek çok şey tamamen kültürel alışkanlık. şamanizmin bile etkisi var yaptığın/yapmadığın şeylerde. nimete saygı sadece dinle alakalı birşey değil. hijyen kaygısı dinle alakalı birşey değil. dini olmayan insanın tuvalette yemek yemesi normaldir demek, 'benim tuvaletteki b.k kadar beynim yok ama böyle salak mantıklar kuruyorum" demek.
  • 0
    redshaman 27.2.2018 11:53
    bilimsellik ile çalıştığı varsayılırsa ateistlerin tezata düştüğü andır. bilimsel olarak sağlıklı bir ortam değil.
  • 0
    tahref156 27.2.2018 13:11
    hani içecekte sıkıntı yokta, yemek yemesin be, ne yani yiyip aynı anda da çıkaracağını mı düşünüyor.
  • 1
    zenginmutfagi 27.2.2018 13:23
    sen hiç arap yemek yerken gördün mü, tuvalete gittikten sonra elini götünü yıkayıp yıkamadığı belli olmayan bu arkadaşlar avuçlayarak pilav yiyorlar, hani sizdiniz marjinal, hani hijyen, nerde müslümanlık, nerde din ?
    hijyenin dini olmaz, ama gerizekalılığın savunucusu olunabilir sevgili troll sıçmığı...
  • 0
    selimakif 27.2.2018 14:02
    marjinal olacam diye, ateist olmaya gerek yok
    veya
    ateist olacam diye, marjinal olmaya gerek yok
  • 1
    ankaproduction 27.2.2018 14:28
    tuvalette neden yemek yenmez, su içilmez? çünkü orası mikrop yuvasıdır. idrarınızı yaptığınızda tuvalet kapağını kapatmadan sifonu çekmeniz bile, bütün idrar partiküllerinin havaya yayılmasına ve tüm yüzeylere yapışmasına sebep olur. dolayısıyla tuvalet yapımı esnasında bu partiküller her yere yayılacağından birşeyler yiyip içmek aynı zamanda dışkınızı da yiyip içmek anlamına gelir. bu sebeple sağlık açısından zararlıdır. şu tanımın neresine herhangi bir dini sokarak ateistler içer teröristler sıçar diyorsunuz çözemedim.
  • 0
    alexander 27.2.2018 15:19 ~ 15:25
    cidden bunu görünce ne desem bilemedim. bunu da bu konuya alet ettiniz ya madalya vermek lazım bence bu zekaya. ülke kalınır. bravo böyle şeyler yazmaya devam, harikasınız...

    hayır ne kadar hassas bir konu onun bile farkında değil bu şahsiyet. kimi yine çıkmış pis ateist falan şaka mısınız gerçekten 😂. kimi de tecavüzü müslümanlık'a bağlamış. her din iyidir bunu okuyanlar. kötü yapan bunu kullanan şahsiyet ve ülkeler'dir ama şunu söylemeden edemicem eğer dinine annen ile babandan dolayı o dine mensupsan üzgünüm sen araştırmadan o dine bağlı isen asla gönülden bağlı olamazsın....
  • 0
    genco 27.2.2018 16:13
    yediğini içtiğini sıçtığını kısaca yaptığı herşeyi din ile açıklamaya çalışmanın sebebi nedir? başkalarına şirin gözükmek, onların nazarında pozitif izlemin sağlamak için inandıklarımızı veya inanmadıklarımızı neden önden bayan etme gereksinimi duyuyoruz? şu kadarını söyleyeyim insan mantığına sığmayanın her hangi bir dinde yeri olamaz.
  • 0
    takmaz 27.2.2018 21:38
    ne alaka
  • 2
    otters 28.2.2018 01:37
    dostum dinin dışında insanı kısıtlayan pek çok şey var, sen ateist olunca bir anda dünyan değişmiyor. ateist bir insanın hala kültürü var, gelenekleri var, inançları ve değer yargıları ve de fikirleri var. ayrıca din de sıkı sıkıya uyulan bir şey değil, pek çok dindar insan istediğinde dini kurallara uymuyor. yani özetle engelleyecek bir şey yok ama çoğu ateistin yine de yapacağı bir şey değil çünkü nezih bir ortam değil.
  • 1
    kekomuyuz 2.3.2018 00:31
    o ne lan bir insan sırf ateist dıye sadece müslümanların aksi şeyler yapmak zorunda değildir ki yanı bu davranış sağlık açısından zararlı bunun inançla ilgisi yok
  • 2
    volkan245 2.3.2018 00:38 ~ 00:38
    hijyenik açıdan yenmez bunun dini yoktur bence insanlar seni tuvallete birşey yerken görürse yediğin şeyi farklı zannederler onun dışında hiçbir kutsal kitap ve benzeri bi yerde yasak değil
  • 0
    luciusgrecea 2.3.2018 00:41
    bkz. sucuk makinesi
  • 3
    nonexist 2.3.2018 00:42
    ''inançlar doğrultusunda bunun kötü olduğuna inanıyoruz''. inançlarınız doğrultusunda tuvalette beslenmenin ''kötü'' olduğuna inanıyorsunuz. güzel bir inanış. ateistlerin sizin gibi inanışları olmadığını varsayarsak , kötü olduğuna inandığınız şeyleri yapmaları ''normal'' mı olur ?.
    mesela küçük yaştaki çocuklara cinsel taciz, ya da müslüman olmayanı öldürmenin normal sayılması vb.
    sizin inançlarınız doğrultusunda , kuzenler arasında evlilikte herhangi bir problem yok denir. ateistler ise bu duruma tamamen karşı çıkıp, aile içi birleşme sonucunda farklı genetikler oluşmayacağı için bunun bir anlamı yoktur hatta zararı bile vardır görüşündedirler. sizin inanışınız için ''normal'' olan bir durum , bir ateist için anormal ve gereksiz olabiliyor. hanginiz doğruyu savunuyor ? sanırım en mantıklı olanınız. yani her zaman için ateist olanlar
    not: musa peygamberi tenzih ederim. kendisi denizi bizzat ayırmıştır. dolayısı ile buna inanmamak ateistlerin en büyük yanlışlarından biridir.
  • 1
    desades 2.3.2018 01:49
    şimdi ne alaga a.ına koyim ya adan ateist diye tuvalette yemek yiyince hastalık kapma riskinin daha fazla olduğunu bilmiyor mu?
  • 0
    ikiucubokludegnek 2.3.2018 04:46
    üstten yediğinin alttan çıkmasını rahatlıkla izleyebiliyosa neden olmasın ?
  • 1
    hanbakayaro 2.3.2018 05:33
    dinen bir sakıncası yoksa da insanlık açısından sakıncalıdır, ateist olduğu için herşeyi yapacak değil insan kendi iradesini kontrol edebilir.
  • 0
    salamander 2.3.2018 15:04
    işte her inanışta embesil oldugu gibi ateiziminde yobazlarindan biri sictigin yer ne kadar temiz hijyenikde yiceksin orda mal herif
  • 0
    azicikdusun 2.3.2018 15:58
    yani olay tuvallete yemek degil ki kardeşim olay ateistin hic bir engelemesi yok isterse yemez isterse yemek yerken tuvaletini de yapar gaz da cikarir vb haraketler yapar olay kendisine inanması ve kendi haric hic bir varliktan korkmamasi bir ateistin kortkugu tek sey kendi cahilliğidir.
  • 0
    azicikdusun 2.3.2018 15:58
    yani olay tuvallete yemek degil ki kardeşim olay ateistin hic bir engelemesi yok isterse yemez isterse yemek yerken tuvaletini de yapar gaz da cikarir vb haraketler yapar olay kendisine inanması ve kendi haric hic bir varliktan korkmamasi bir ateistin kortkugu tek sey kendi cahilliğidir.
  • 0
    sakincalipiyade 2.3.2018 17:37
    bazen diyorum ki iyi ki dinler var yoksa işimiz çok daha zor olurdu.

    inanç yüzünden bir çok şeyi yapmadığını iddia eden kişi inançını kaybederse her şeyi yapacak demek ki.

    etik ahlak toplumsal kurallar hijyen vs vs bunların hiç önemi yok demek ki.
  • 0
    filozofunsakali 2.3.2018 17:41
    ne kadar düz bir adamsın. bunu artılayan 27 kişi de ha keza öyle. çok salakça şey gördüm puivde ama buna ayrı bir kategori açmak gerek.
  • 0
    mavador 2.3.2018 18:11
    olayı tamamen yüzeysel görüp araştırılmayan bir durum. ateist tanrı inancı olmayan kişidir. wc'de yemek yemek hijyenle alakalı bir durumdur. wc'de inançlı olduğu için yemek yemeyen biri check-up yaptırsın. " inanıyorum o halde sıç*ken lahmacun yemeneliyim"
  • 0
    egeincisi 2.3.2018 19:18
    ateistlerde insan arkadaşlar tanrıya inanmıyorlar diye kötü olmuyorlar.kafanız nasıl çalışıyor sizin anlamıyorum ki. bir siz muhteşemsiniz zaten ateistler bok.bu düşünce sistemiyle çok yaşamazsınız.
  • 0
    sentinus 3.3.2018 16:06
    sanmıyorum bu bir inanç meselesi değil, hijyenle alakalı bir davranış
  • 0
    deliduman 3.3.2018 17:23
    eğer sırf inancından dolayı wc de yemek yemiyorsan bitmişsin kardeşim çünkü kafan pırıl pırıl boş yani. hiç pislik mikrop insan saglıgından dolayı yememen gerektigi düşünmeyin zaten sizin gibi insanlar düşünmesinde 1500 yıllık arap saçmalığını kabullenmeyi devam edin amk malları
  • 0
    personnelibre 18.3.2018 23:25
    siz müslümanlar komiksiniz.